Mulla on hyvä tilanne sain kipupolille ilmeisesti ikuiset bannit ettei tarvi mennä valittaan säryistä. Niiden neurologi ei hyväksy opiaatteja kuin henkilolle jolla on 2 vko elinaikaa eikä näin nuotelle 53v vaikka vika on löydetty. Nyt määräsivär vielä yhden ja Tramaliakaan ei saa ottaa sen kanssa, koko porukka on sadisteja jotka panee ihmisen karsimään tai ostamaan kadulta lääkkeet.
Toipuja, oletko kokeillut Lyricaa? Tramal ja Lyrica yhdessä tehostavat toistensa vaikutusta ja ovat ehdottomasti kokeilemisen arvoinen kombo. Ja kannattaa muistaa, että lääkärit voivat aluksi määrätä aivan mitättömän pieniä annoksia, joita sitten täytyy nostaa kunnes löytyy se oikea vahvuus.
Max annos Lyricaa ja 400mg Tramalia tekee miehestä impotentin jolla on kusilukko siinä täysin turhassa ulokkeessa ja hermokivut jylläs. Gapapentin ja aamulla yksi Cymbalta vie ilman sivuoireita kivut lähes kokonaan pois ja rupesin ottamaan vielä illalla yhden Cymbaltan niin aamulla ei ole enään mitään kiirusta laittaa Temgesikkiä kielenalle. Kun polvet on romuna joihin tuo Tramal auttoi on nyt yksi voimakas reumaan käytettävä särkypilleri niin elämän laatu on noussut, kun kipupoli sanoo että riittää kun kivusta saadaan 30% pois eivät edes siihen kyenneet ja nyt se nuorehko omalääkäri jota jopa aluksi moitin on ottanyt yli 75% kivuista pois kun sai luvan huolehtia ja muuttaa mun lääkitystä. Herranen aika oli lukenut vuosia mun papereita taaksepäin ja palattiin epäonnistuneisiin hoitoihin yms. Muhun ei Lyrikaa saa kuin poistamalla haulit panoksesta ja ampumalla persiiseen eikä Tramaliakaan tee mieli vaikka sitä on laatikkokaupalla jäljellä.
En ole ihan varma, mutta muistelisin lääkärin pohtineen tuota Lyricaa, mutta ei yhdessä Tramalin kanssa. Ja jos en nyt ihan väärin muista, niin oliko siinä ongelmana se että syön Opamoxia. Nyt viime aikoina ongelmaksi on tuntunut juurikin muodostuvan se että tarvitsen vähintään sen 30 mg Opamoxia illalla ja mielellään tarvittaessa myös päivällä ahdistuspiikkejä helpottamaan. Esim. harkitty Triptyl ei kaiketi käynyt kun syön Opamoxia. Jos nyt muistan oikein.
Tällä hetkellä mennään sitten tällä sekoituksella:
- 3 x 2 Panacod
- 2 x Tramal Retard 200 mg
- 2-3 x Tramal 50 mg
- 2 x Burana Slow 800 mg
- 1 x Sirdalud Retard 6 mg
- 2-4 x 15 mg Ompamox
- Joskus tarvittaessa vielä 600 Burana päälle.
Nelikymppisen lääkekaappi näyttää kuin vanhuksen kaapilta
Antibioottikuuri sentään loppui 9 kuukauden jälkeen…
Just hain kaksi kassillista ja vanhatkaan ei loppu ja teemuja+pameja saa kahenviikon päästä, i ne loppu oo mutta jattelin että samalla reissulle. Ne tuli tarkemmiksi kun ns. lääkekatto saavutettiin, insuliiniäkään saa kuin neljä pakettia kerralla ja teemuja sai keväällä komepakettia ja nyt vaan yhen kerrarlaan. Ei haittaa kuin laiskuutta ku joudanhan mä eläkeläinen apteekissa käymään ja mukavia tyttöjähän ne melki kaikki on. Mulla ei mahdu kyllä noin nätisti kaappii ja nut tuli vielä kokeiluun semmonen kuin Vimovo jos polvisärkyyn auttaisi ku teemuja ei uskalla kokoaikaa ottaa ku pitäis autollakin ajella.
Itellä näytti 22 vuotiaana melko pitkälti lääkekaappi tuollaiselta, tosin lääkkeitä oli erilaisia vaihtelevasti 5-15 erilääkettä /pvä kappale määristä puhumattakaan… Ei tuo nyt miltään sinänsä pahalta näytä, tramalit on kumminkin vielä suht mietoja ja bentsotkaan ei vahvimmasta päästä. Itellä menee särkyihin Bubrenorfiinia (Norspan 10mg) + 4mg klonatsepaami (Rivatril), sitä ennempää oli myös noita 200mg tramaleita puolisentoista vuotta + 5-7 muuta lääkettä lisänä. nyt kuitenkin pääsen pienellä annoksella lääkkeitä kun nostettu vahvemmiksi eikä tarvi enään lääkkeettä X buustata vielä lisä buustaajana. Ite vaihtaisin sinuna tuo sirdaludin + opamoxin yhteen lääkkeeseen, rivatriliin, saisi taas yhden lääkkeen pois kaapista ja dosetista. panacodin ja tramalin vaihtaisin myös yhteen eli bubreen, näin itse tein, josain siirtymä vaiheessa söin bubrea ja tramalia, nostatin kumminkin bubren tarpeeksi korkealle, että saa sen tramalinkin loppumaan. joten vuodessa sain hilattua noin 7:stä eri kipulääkkeestä 2 kipulääkkeeseen / pvä (Tietysti tarpeen tullen kaapista löytyy tramaleita,panacodeja,halcionia,beetasalpaajia,burana 600 & 800mg, 1g panadol forteja, 500mg ponstania, 550mg miranaxia + paria muuta mitä aina välillä tarpeen tullen kirjoitetaan respalla jos loppuu…)… Nämä kaikki itellä pelkästään 2 vuotta sitten paukahtaneen selän takia, ikää oli tuolloin 22. Saas nähdä miltä näyttää lääkekaappi sinun ikäisenä, toivottavasti ei samalta kuin nyt tai potkaisen tyhjää jos tätä vielä 20vuotta kestää kun 2 vuottakin pelkästään selän takia ollut jo useat eri lääkkeet, saatika sitä ennempää muista vaivoista johtuvat lääkitykset… Kuitenkin “täysin” terve olen ollut itse noin 20 vuotiaaksi saakka, kunto oli kova armeijassa ja sen jälkeen salilla rauta oli köykäistä jne, nyt kuitenkin kun kilahtamassa 25 täyteen niin en edes jaksa omia lapsiani hädin tuskin nostaa / pysty siihen ilman särkyjä. Saatika omakotitalon remppaamista, pihatöitä tai edes töiden teko on vielä kaukaista haaveilua ja entisten aikojen muistelua kun pystyi tekemään töitä. Täytyy kyllä sanoa ettei sitä osaa arvostaa terveenä ja pitää itsestäänselvyytenä pieniäkin asioita joita ei pitkäaikaissairaana pysty tekemään
Pointtina kumminkin, että kyllä täällä samassa veneessä ollaan useita, kuten esim minä, puolet sinua nuorempana… Jaksamisia kuitenkin sinne, päivä kerrallaan, päivä kerrallaan…