Tramal depot retard 100mg

Kertokaapa onko tästä viihteilyn kannalta hyötyä?

Enpä olekkaan tuon nimisestä ryynistä vielä kuullut :laughing:

Tradolan Retard siis?

Nojoo… jotkut noilla saa nuokut, jotkut ei, itse kuulun edellämainittuun ryhmään… mulla toimi n.20x paremmin kun texi, kun noita rouskin…

Enpä taida alkaa doseista tai muista jauhamaan, kun yrittelen huumeksien vetelyä lopetella, blaahh

Tramal Retard 100mg on olemassa oleva, itselläni ollu niitä myös. Sen neuvon annan topicin aloittajalle, että elä ala leikkii niiden kaa, kusesta voit ittes jostain välistä löytää…

Sanja :unamused:

Sanja viittaa täl iha ilmi selvästi siihen et ku tulee se kuuluisa kusilukko ja seku sit aukee ku meet nukkuu,hähä ei vaa läpät läppänä

jos tykkää nopeista hitaista :wink:

Tai jos ei aukee,ni katetroiminen se vasta kivaa onkin.

Nimimerkki kokemusta on ja ekaks liian lyhyt katetri eli tuplakivaa samalla rahalla!

Pyh! mitään viihdearvoa tai kusilukkoja. Itellä menee päivässä 500mg Tramalia, ihan päänsärkyyn, eikä ole mitään sivuoireita ilmaantunut tässä vuosien varrella. :unamused:

Tramal on opioidi (tosin miedoksi luokiteltava). Luulisi sen jo kertovan aika paljon. Toisiin kolisee, toisiin ei.

Näitä samoja tramadolikysymyksiä tuntuu tulevan kuin kärpässieniä sateella. Opetelkaa hyvät ihmiset käyttämään hakua.

Käytä hakua,lue HuPua.

Mulla ei ole tullut kusilukkoa, mutta kyllä viihdykettä noista saan. Tosin harvoin tramadolia otan, eikä siksi toleja…

Ei nyt kuulu yhtään mulle, mutta aika kovat ryynit päänsärkyyn sulla on. ei taida olla ihan mikn normimigreeni tai darrahedari kyseessä kun joka päivä päätä särkee… :frowning:

Juu tää kulkee nimellä idiopaattinen päänsärky, koska säryn aiheuttajaa ei ole löydetty, vaikka yli 20 vuotta on tutkittu eri sairaaloissa sun muissa mestoissa. Kaikki mahdoliset pään monikerros kuvaty on otettu, mutta aivoissa ei ollut mitään mikä aiheuttaisi, onneksi sentään oli aivot.

No mä mee eteenpäin tällä läääkityksellä. Välistä haluu ottaa vähemmän, niin sitten ottaa levotzinea 500mg jotta pystyy nukkumaan säryn yli. Ainut rajoittava tekijä mulla on koirat, jotka pitää kuitenkin hoitaa. Välistä kävelen ihan zombia tuolla, mutta se on tehtävä. Niistä on kuitenkinn iloa mulle, vaikken aina jaksakkaan leikkiä tarpeeksi niiden kanssa.

Katetroimisesta on myös kokemusta, tosin ei huumeitten takia. Arvatkaa kuinka kivaa on kun alkaa seisomaan pilli pilinpäässä?

Jo sen takia, ei kannata leikkiä, vaikka en tiedä mitä Tramadol edes on.

Poju

^ Katerointi sattuu kuullemma “hieman”… >___< aika jännää se ois silti kokea (jos tarpeeksi vahva kipulääkitys alla)

No ei mullakaan huumeiden, SSRI-lääkkeiden takia(cipralex). Ei se silleen oikeesti ees sattunut, oli vaan VÄHÄN epämielyttävän tuntusta.Siit sai melkeen kiksit ku se oli ohitte :smiley: :smiley:

Se sattunut mitään, vaikkei ollut ku hieman vodkaa päässä. Mut häijyy on tunkea sitä sinne kusiputkeen. Enemmän se on iljettävän tuntuista, mutta ei siis ainakaan sattunut. :smiley:

Tänään tuli ykkösen aamutohtorissa tuosta päänsärkyaiheesta. Aika kumma, että erilaiset tunnetilat näkyy aivoissa TT-kuvissa. Mutta lääkäri kertoi, ettei kovaakaan päänsärkyä näy kuvissa. Eli ei voida diagnosoida, kuten yleensä migreeni. Ja sekin vaan esiintymishetkien ja muiden oireiden perusteella.

Katedrointiin: mut on katedroitu varmaan 10 kertaa ja ainoastaan yksi kerta teki kipeää. Syyllisiä olivat kokemattomat sairaanhoitopimut, jotka saivat katedrin jotenkin poikittain virtsaputekeen (lyhyt katedri). Jouduin odottamaan katedrointimestaria monta tuntia kivulias väärinasennettu katedri jossain munan ja virtsarakon välimaastossa. Mutta katuvainen sairaanhoitaja piikitti reippaasti oxanestiä ja olo oli ihan hulppea :smiley:

ei se katetrointi kyl mun mielestä kipeetä tee, helpottaa vaan jos ei itte kusemaan kykene. jaa että tramalia, ittellä ois yks hakematon resepti, mut vaan 20*150mg nii taitaa jäähä hakematta, tulee vaan kiukkuseksi ku loppuu heti toisena päivänä…

Juu, vaikka olihan se hieman vittumainen tunne. Ittellä (muistaakseni) veritukoksia virtsaputkessa leikkauksen jälkeen. Umpisuoli pois.

noo, itellä kivulian kokemus oli nivustyräleikkauksen jälkeen ku nivuset oli aikasta arat ku heräsin, sit ku koko päivän olin yrittäny kusta, niin yöl vaan hoitsu paikalle katetroimaan…

herkkua. Nyt ovat miulta päässeet loppumaan.
miulla toimii kun tarpeeksi niitä napsii.
vaikka eivät oo miu psyykkeelle hyvät, ei ollenkaan.