Asiasta on varmasti puhuttu sataan kertaan mutta jos joku jaksaisi lyhyesti heittää mitä tuo vastaa, siis yksi 50mg kapseli jos vertaa vaikka tyyliin panacodeihin?
Entä vaikutus, väsyttääkö enemmän, tai miten muuten vaikuttaa eri tavalla kuin buprenorfiini, kodeiini tai muut opiaatit/opioidit?
Jos yhdestä 50mg kapselista ottaa jauheet ja heittää vaikka ruokailun yhteydessä kurkusta alas, niin saa mietoa stimulaatiota ja lievästi rauhallisen olon päiväksi.
Suosittelen heittämään kuitenkin pari-kolme kappaletta, niin saat hyvät olot.
Minun kokemuksien mukaan 100mg tramadolia vastaa 60-80mg kodeiinia, mutta kodeiiniin nousee ‘paljon’ nopeammin toleranssi.
Niin ja jos notkuja etsit, niin 150-200mg tai enemmän on varmaan sopiva nollatolella.
Nyt on tullut noin vuosi käytettyä erilaisia opioideja ja edelleen on bupressa ja tramadolissa samat annokset, mutta kodeiiniannokset ovat ainakin kolminkertaistuneet, joten en sitä enää kovin usein käytä
minun mielestä tramadoli on myös parempi kun bupre, koska tramalista tulee jopa 50mg:stä sellainen “rakastan kaikkia ja kaikkea”-fiilis.
Bupre sen sijaan oksettaa tosi paljon, paitsi jos makaa jossain sängyssä koko päivän eikä syö mitään.
"Nolla"tolella otin viimeks 100 mg. Vähän liian mieto vaikutus mutta ihan hyvä olo oli kun ei väsyttänyt yhtään ja silti pehmeen rauhallinen olotila.
Stimulaatiota ei kyllä 100 mg annoksella tuu edes plasebona.
Jengi saa helposti täällä näköjään jo 50:sestä hyvät olot. Ite saan ottaa Tramadol Retard tabletteja 2 kpl ja ne on 100 mg. Kestää ainakin pitkään olot mutta loppuvaiheessa tulee taas huono olo. En tiedä. Pitäis varmaan joskus testata vaan 100 mg ja odotella.
En minä kyl muutamasta 50mg:stä saa mitään irti eikä varmasti ole toleranssista kiinni, ei toimi monella muullakaan mitenkää päin nuo. Jostain 400-500mg annoksista alkaa saada jo tuntuvia vaikutuksia.
Mullekin riittää ainakin aluksi 50-100 milliä, tole kyllä nousee nopeesti. Jos on ollut pitempi tauko, parilla ekalla kerralla tulee aika ikävä pahoinvointi + päänsärky yhdestäkin kapselista mutta muutaman kerran jälkeen hellittää. Olo on aika samanlainen kuin kodeiinin aiheuttama mutta kestää kauemmin eikä oo niin unettava kuin kodeiini.
Minulla on kaksi kappaletta noita kapseleita… joku puhui sniffaamisesta, toimiiko merkittävästä paremmin nenukkiin?
toisaalta en haluais heittää kahta kerralla naamaan kun en ole kyseisiä pillereitä ennen maistanut, kuitenkin olen aivan notkuissa töissä seuraavana päivänä…
oiskin koko lätkä niin vois testata ensin yhtä jne…
En oo kokeillu sniffata, ihan syömällä vaan. Vaikea kyllä etukäteen sanoa miten toimii, se on niin yksilöllistä ja Tramal tuntuu muutenkin olevan niitä lääkkeitä joka toimii joko kybällä tai sitten ei ollenkaan, sitä joko rakastaa tai vihaa. Ota vaik ensin yksi ja jos ei tunnin parin sisään ala tuntua, sitten toinen. Toisaalta kaksi kapselia on kuitenkin vielä pieni annos vaikka ei olis toleakaan.
…heh tulipa yks puhelu mieleen,olikohan viime kesänä vai sitä edellisenä emtiä mut joka tapauksessa soitin frendille ja selitin innoissani puhelimeen et “mä oon rakastunu!!!” frendi sit kysy et mikä sen tytön nimi on johon mä heitin “TRAMALAN”
Ja viestiketjun aloittajalle: ota vaan molemmat kapselit, tuskin tulet katumaan. Kapselien sisältö (jauhe) on todella väkevän makuista, joten sniffaaminen voi olla vähintäänkin epämiellyttävää.
En ole itse tuota sniffiä kokeillut, mutta kerran liuotin kielen alla parin kapselin sisällöt ja suun limakalvot meni kyllä tosi turtaksi siitä.
Olen lukenut myös monista lähteistä, ettei tramalien sniffaaminen olennaisesti paranna tehoa.
bentsot tehostavat tramalin vaikutusta tuon sanoi lääkäri mulle aikoinaan ja kun tramali jo mukavasti vaikuttaa niin ottaa vaik 1mg xanoria olo paranee, mut jos ottaa paljon bentsoja voi tulla pahoinvointia.
kun sain eka kerran tramalia (annos 8x50mg) lääkäri sano et ota clotam jos ei meinaa auttaa, mä sanoin et ei clotam auta, lääkäri. se tehostaa tramalin vaikutusta.
tähän ois kiva saada vastaus,otin pari tuntia sitten yhden tenox20mg kun ajattelin että päiväunet vois tehdä poikaa,sit muuttu mieli ja rupes ahdistaa ajatus nukkumisesta niin otin sit 150mgtramaldepotin,ny pitäis mennä illalla seiskan aikaan yhtiin bileisiin minne tulee työkavereita.miten mä voin ottaa viinaa,tuleeko jotain yllärifiiliksiä?? kun en haluaisi kantapään kautta kokeilla
Eihän tota suositella juomaan tramadolin kanssa… Itse tosin oon aina juopotellu tramadoleissa, paitsi ekalla kerralla. Sillo otin 300mg selvinpäin, oli ihan letkeetä. Niin ja toleranssia ei ollu mihinkään.