Teet sillee et juot yhen kaljan ja sit täytät vedellä sen pullon ja lipittelet sitä
Toi on kyllä mielenkiintoinen juttu että tramaleissa (esim. 300mg ilman tolea) ottaa millin alpoa niin tulee ns. yhteisvaikutus. Eli ihan omanlainen olonsa. Ja tosiaan pelkällään toi 1mg alpoa ei tee juuri mitään. Mutta tramalin kanssa se on aivan ihana. Ja siihen vielä tsolpideemi (5mg) neuvoo kokki nahka. Siitä saa vasta sen erittäin erikoisen tuntuisen olon. Pää leijuu tjsp
Ja tosiaa ei mitään kauheen vaarallista hommaa jos annokset pysyy edellä mainituissa. Mut tietysti kannattaa ensin kokeilla pienemmillä annoksilla ettei vaan tuu mitään vaarallisia herkistymisiä yms mistä ei voi koskaan tietää. Itekin taisin alottaa testaamisen 200mg+0.5mg. Ja sitten illalla 5mg tsolpidemiä ja huomasin ja oivalsin tuon kolmiodraaman minkä noilla saa aikaan
[/quote]
Teet sillee et juot yhen kaljan ja sit täytät vedellä sen pullon ja lipittelet sitä
hah,hyvin mä vastasin.ei juma ku ei osaa käyttää ees tätä systeemiä
ei se mitään kyl tosta ny tajuu …
ne on noi
Elä ota sit jos et pysty hillittee. Tramali kuitenkaa oo turvallisimpia ton viinan kanssa. Esim bentsotki taitaa olla turvallisempia paitsi niitten kanssa sit vaa lähtee se tajuaminen helpommin käsistä.
kuuluuks kutina asiaan jos popsii tramaleita,vai kuvitteleks mä vaan?? piti vielä lisätä et otin viel 50mg efedriiniä jos vaikka piristyis mut olo on aika levoton,perhana kahveen keittoon…
Tuskin kuvittelet, mulla ainakin kaikki opparinsukuiset on laittaneet mut raapimaan itseni verille.
öh,voi juma.yritin tossa remeron&tramal threadissa kysellä et miks tramal nuokuttaa mut sit ei kuiteskaan pysty nukkuu?
sit päivisin puskee kylmä hiki pintaan ja tuntuu et ei vois oikein olla paikoillaan,mä oon nyt syönyt kohta pari viikkoa tramaleita ööbaut 300-400mg päivässä,nyt sain tenox20mg respan ja ne on ihan jees mut tuplasatsina vasta toimii tää kutina ei oo kivaa,taipeet auki ja näppyjä tulee ihoon
Mä otan aamulla Tramal Retard 200-400mg, yöhön asti hyvät olot.
Sit, jos tarvii, uneen viinaa tai 20-40mg Tenox.
Viihdekäyttö erikseen.
e. Mul jäi pois Dolmed 5mg/pv.
Sama vika… täytyy ottaa unilääkettä vaikka ois väsynyt niistä tramaleistakin jo. Se vaan ei jotenkin anna rauhottaa elimistöä tjsp… kun sehän stimuloi kuitenkin aika voimakkaasti.
Itsellä on toi nukkuminen joskus kodeiininkin kanssa hankalaa.
Kratomeissa saan kyllä unen
tai sit se uni mikä tramaleissa tulee on semmosta levotonta karuselli/leffatpyörii silmien takana,tosi pinnallista unta,aamuisin on metka nousta ylös ku ei oikein tiedä et mikä suunta on ylös
Mä saan tramaleissa tosi hyvin unen. Ei mene kun vajaa 10min niin olen unten mailla. Mun henk. koht miellyttävin tapa mennä nukkumaan on tramadolin vaikutuksen alaisena
steve,joo varmaan skulaa jos ei oo stressii,mua lähinnä valvottaa.
mä perun puheeni ei pika tramal ole hyvä, kun niitä tulee popsittua lisää ja lisää sit onkin huonot olot ja se koukuttaa.
tramal retard on paras, vaikutus on pitkä ja tasainen eikä koukuta.
tramal retard on vaikutukseltaan erinlainen se laittaa touhuamaan kaikenlaista, voi olla rennosti, letkeillä ja vaikutus on samanlainen koko päivän, olot on hyvät koko päivän.
ei aaltoile vaikutus niinkuin pika tramaleilla
ite tykkään ottaa muutaman 50mg ennen savuja, vaikka ei ne pari yksissään mitään vaikuta mut parantaa ja pidentää mulla ainaki cannabiksen vaikutusta.
Olen huomannut saman. Nopeita joutuu popsimaan koko päivän ylläpitääkseen hyvää oloa. Deboteissa on eri olo. Mulle tulee hirvee vimma siivota aina kun mullon hitaita tramaleita päällä.
Mistä sä oot stressin hankkinu?!? Kun sen oivallat niin ehkä sieltä samoilta tienoilta löytyy apu. Esim työssä liikaa hommia, vähennä Juttele pomon kanssa. Raha huolia, porukat auttaa ja pankinsetä yleensä kuuntelee.
Stressi on heikkojen ihmisten vaiva. Vahva omatunto ja mieli niin ei tule stressiä. vaikka oma yritys menisi alta ja kotoota uhkaisi häätö niin stressi ei sitä paranna. Kaikki on kiinni ajattelu tavasta.
avoero,exä petti mua työkaverinsa kanssa,koiran lopetus,masennus kaikesta tosta.lähti matto jalkojen tosi rumalla tavalla ja se sattui.
heitin tuossa tunti sitten 100mg naamaan. saa nähdä miten vaikuttaa, ainakin jonkinlainen mieto opiaattiolo on jo. tuohon vielä iltalääkkeet (xanorit ja ehkä yksi rivatril) ja savua niin eiköhän tule suht letkeä ilta…