`

Hmmmm… Mitä sä nyt sitten syöt? Jos kyse on mielialalääkkeistä, niin kolmisen viikkoa kannattaa odotella vaikutuksia ja sitten vasta ryhtyä säätöpuuhiin… Ettei käy niin kuin neuvostoliitossa.

.

.

.

.

:slight_smile: Huvittaa myöntää, mutta minulla suurin este ryhmään menemiselle kaikilla elämänalueilla on minä itse. Olen eronnut ensin seurakunnasta, sitten Vapaa-ajattelijoista, lopettanut yhteydenpidon vanhoihin (ei-juoppoihin) tuttaviini ja nyt olen lähdössä harrastusseurastanikin, koska tunnen ettei yhteisöllisyys edistä vapaata ajattelua. En ole persoonana änkyrä, tulen työssäni toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, mutta vapaa-ajalla tietynlainen omapäisyyteni estää porukoitumisen. Erityisesti vierastan kaikenlaisia kirjoitettuja sääntöjä, jos haiskahtaa yhtään siltä, että hommassa on jotain aatetta tai agendaa takana. Tulee nopeasti tunne siitä, että joku ohjaa minua.

–kh

.

Oli tänäkin aamuna helppo herätä hyvillä mielin, kun ei eilenkään tarvinnut juoda. Hyvän mielen hyrinä jatkui, kun avasin plinkin ja luin satu-samin ajatuksenvirtoja.

Terveisiä kaiken maailman tirpoille ja toukille. Onnittelut samille maltin ja harkinnan lisääntymisestä. Hyvää pääsiäistä kaikille!

.