Olin jo kirjoittelemassa lisää mutta tämä rakkine… Väsynyt miniläppäri + eeppisen hidas mokkula + aikuisviihteen syövyttämä käyttöjärjestelmä = FAIL. Niin siitä Smokin ja Sikarin ketjusta ja pikku kärhämästä. Ketjun sulkeminen nyt oli silkka oikeusmurha. Koko ketjuhan oli lähinnä ajatusten herättelyä juurikin tuohon vänkäämis- ja riitelymeininkiin, rauhallista pohdinnan herättelyä kaaoksen keskellä. Toimenpiteen kohde oli aivan täysin väärä. Ja ihmiset nyt välillä riitelee, on hyvä päästellä isompia höyryjä välillä ulos, ei siinä ketään nenään sattunut.
.
.
.
Justiinsa kirjauduin ulos ja sitten vilkaisin vielä, niin Sammyhan se siinä.
Täällä pohjoisen maan kamaralla olen fyysisesti, mutta päästäni en niin tiedä…
Me muuthan olemme saaneet tutustua hui hain edesottamuksiin jo kyllä, mutta emme häntä sen paremmin tunne. Hui hai herättää minussa uinuvan kiu kuin, joka laittaa minut kirjoittamaan muutaman terävän sanasen, vaikka tiedänkin että et ole pitkän valssin miehiä. Eikä se mitään, tämöistä tämä on, omituisuutemme ja ominaisuutemme meillä kaikilla ja oikeastaan hyvä niin. Shine on me itkettää minua aina vaan, se on niin kaunis.
Tota sun tajunnanvirtaa on mukava lueskella, muut hoitakoon muotoseikat. Kingston Wallia kuuntelin joskus aivan maanisesti ja kovasti pidän edelleenkin. Taisi ilmestyä iso boksi kyseistä orkesteria juurikin, kaikki levyt ja paljon liveä. Heillä kun oli taipumus tehdä biisejä jammailemalla ja mennä lavalla ihan vaaravyöhykkeelle saakka.
.
Jea. Mulle musa on ja tulee aina olemaan ihan ykkösasia. Olen digaillut, soittanut ja laulanut ihan koko ikäni ja myös ammatikseni jossakin vaiheessa. Markus Kajo sanoi hienosti rumpujen soitosta joskus ohjelmassaan että se on vähän niinkuin herpes, että kun sen on kerran saanut niin se ei koskaan lähde pois, pulpahtelee säännöllisesti pintaan. Musta ton voi yhdistää kaikkeen musaan ja taiteeseen, sen tekemiseen ja / tai sen kokemiseen.
Itse kuuntelen melkein mitä vaan, kehnoa kotimaista iskelmää, " sysihumppaa " ja ihan semmosta viihtellisintä päivän poppia lukuunottamatta. Tosin suuntaus on nykyään se, etten kuuntele mitään, mikä ei tarjoa jotain yllätystä tai ole muuten kiintoisaa, ammattimuusikkoiluaikoina kun jouduin duunin puolesta perehtymään paljon myös semmoseen kamaan, mikä ei kauheasti pudonnut.
Samwais. Yksi ystävä katosi täältä ja lienee uudestisyntynyt Siitä olen iloinen, sillä luulin jo hukan perineen…
.
satu-sami, saat minut aina niin hyvälle tuulelle. Maailma tarvitsee juursi sinunlaisiasi soramuruja rattaisiin rätisemään ja vipuamaan ajatuksia uusiin suuntiin. Aina sun jutuissa on ydin vaikka kääreet on joskus ihanaa hörhöä Halipusi sulle, älä nyt nolostu!
.
Meg White is a goddam Goddess. Menisin naimisiin heti.
.
WAU… Sam, sait minut kyyneliin…jotka riemukkaan suloinen liikutus kyynelkanavistani esiin pusersi. Mielettömän hienoa tekstiä! Lämmin kiitos sinulle, olet antanut minulle(kin) paljon enemmän, kuin ehkä koskaan voit kuvitellakaan!
Satusetä sam
Jos hyvät fiilikset tuottavat tällaista jälkeä, niin pyri niihin jatkossakin. Siis fiiliksiin. Ja jälkiin.
.
Niin, siitä halipususta Sam. Perheessäni on niin paljon testosteronia, että jos tahdon antaa poskipusun, kohde pitää ensin pyydystää, tehdä vaarattomaksi rivakoilla painiotteilla, taitella hassuihin asentoihin, lukita siihen ja sitten voi suukotella. Isomman oikeudella tekisin sinulle samoin. Voi että se olisi hauskaa!
.
.