.
Hyvä tarina.
.
,
.
Samwais = Foottis? Tätä epäilinkin, en ollut vaan ihan varma. Onko niin, että hait itsellesi kirjoituskiellot, koska epäilet olevasi nettiriippuvainen? Jos näin, niin toivotan onnea sinulle, ja kiitos monista ihanista kirjoituksistasi, ja kaikesta siitä lämmöstä ja huolenpidosta ja tuesta, mitä olet täällä monelle meistä antanut.
Ihmettelen hieman, kun koet että et täällä tule toimeen ihmisten kanssa, koska kirjoituksesi ovat olleet aina kohteliaita ja hienotunteisia. En usko että niistä on koskaan kukaan loukkaantunut, päinvastoin, niistä on ollut iloa ja tukea monille.
Harmi jos poistut kokonaan, mutta jos kyse on siitä, mitä tässä rivien välissä tulkitsen (?), niin ehkä kohtuukäyttö eli silloin tällöin kirjoitteleminen ei ole mahdollista. Siinä tapauksessa voimia ja sädetystä elämääsi, olet loistotyyppi!! Muistathan, että vaikka välillä potkii vastaan, niin asioilla on tapana järjestyä.
Yhdyn Sitruunapippurin viestiin Sam-Foo. Ikävä että päätit poistua, mutta itsehän sen tiedät. Toivotan kaikkea hyvää tulevaisuuten.
Kaikkea hyvää elämääsi Sammy Foo, tulen muistamaan sinut iloinen hymy huulillani.
Mutta onneksi minä olen tullut tälle palstalle… Olen Korvike kaikille jotka ovat poistuneet tältä palstalta. Olen jäänyt koukkuun tähä palstaan
.
Minäkin olen ollut iloinen, että olen saanut kulkea tätä raittiuspolkuani sinun kirjoituksesi matkaeväinä ja -lukemisena.
Nämä kirjoitukset on jännä juttu, aina ei voi ennustaa mikä itselle kolahtaa tai mikä kirjoitus saa käyntiin jonkinlaisen ajatusprosessin tapaisen oman päänupin sisällä. Minä olen tykännyt tavastasi “vinksauttaa näkökulmaa”: silloin pitää pysähtyä miettimään, että mitäs se oikeastaan sanoo ja miksi.
Jos jotain sinulle voisin toivottaa, niin kykyä nähdä aidosti se hyvä, joka sinussa on. Tuntuu, että kannat mukanasi taakkaa, josta jo ansaitsisit vapautua. Miten se tapahtuisi, en tiedä, toivon vain sydämestäni että ne kevennyskeinot löydät.
Ihmisenkokoinen on hyvä olla, ei isompi eikä pienempi. Päällä vaatteet, joissa itse viihtyy, eikä sellaiset jotka joku muodinmukaisiksi määrää.
Ja sam, kun sitten eräänä päivänä ahdistuksestasi (onko oikea sana?) vapaudut, toivon että jäljelle jää kielellinen lahjakkuutesi, jota olen aina ihaillut. Osaat sanoa asioita eri tavalla kuin muut. Kaikkea hyvää sinulle!
.
.
Hei Sam-tyyppi, älä nyt mihinkään häviä. Vastahan tässä alettiin tutustumaan? Jos olet siihen ratkaisuun päätynyt niin haluan kiittää sinua näkemyksistäsi, keskusteluista ja tuestasi. Olet ollut aivan parhautta täällä plinkissä.
Ystävän neuvo: Tee tuolle masennuksellesi jotakin. Ja tiedät varmasti mitkä keinot eivät auta ja mitkä eivät ole mitään ratkaisuja.
Voi hyvin, terv. R-R
.
Hienoa samwais. Viestisi säteilee kannaltasi positiivisuutta ja se on se oikia tie. Olet tehnyt jotain oikein.
Klonkku on myös aika vahva addiktion vertauskuva ja ruumiillistuma. Lisäksi oma lärvi on erinäisinä aamuina näyttänyt melkolailla leffaversion tyypiltä…
Hienoa että päätit jäädä!
R-R
.
Kuule samis, tää basis toivokin jotain tälläistä lopputulemaa. Ei kai se riitely ihan kamalan kaunista katseltavaa ollut, mutta taidat olla omalta kannaltasi oikeassa tuossa omilla jaloillasi seisomisesta. Ei hyvänen aika, ettet vaan ole jotenkin isoksi kasvamassa!?
Okei, yksi raaka kala sitten vain, joku raja sillä kasvamisellakin…