Kannustusta myös sulle tupakoinnin lopetukseen! Mahottomasti oot poiminut marjoja…en mää vaan koskaan ole tommosia määriä saanut kasaan ![]()
En tiedä miksi, mut tosi samoi ajatuksia ku mulla joistain asioista tullu tässäki ketjussa esiin. Oon jotenki aina pitänyt itteeni jotenki sellasena että ei minua voi kukaan koskaan missään asiassa tajuta, ja olenki lopettanut kauan aikaa sitten sen yrittämisen. On kyllä aika ihme juttu, mut hei, meillä on kaikilla kaks jalkaa, kaks kättä ja pää. Teitä kyllä kulkee paljon tuolla ulkona kun kävelee, mutta en ole ikinä aatellut että joku vois funailla samalla lailla ku mä. Se siitä erikoisuudesta… ![]()
Jotain fiksua piti tähänki kirjoittaa, mutta penteleen biisi loppu kesken, katkas ajatuksen juoksun. Jatkakaa.
.
.
ju
.
.
Paskapuhetta, kyllä sulla täällä on ainakin kavereita. Minä mukaanlukien.
Foottis,
en pääse sinun enkkaasi rikkomaan mustikan keräämisessä, mutta ehkä niiden syömisessä. Istun joka päivä metsässä ja syön mustikoita ja hyttyset syövät minua. Tänään sain pienen vasun kanttarelleja ja ihanaa hoitavaa vihreää metsää joka aistilla…
Elämä on mallillaan juuri nyt ja tässä. ![]()
Olen muuten savossa, meen tuohon rantaan ja heilutan sinulle. ![]()
´
Etelä-savo, Puula isompana vetenä, en ole tosin sen rannalla, vaan pienemmän rutakon. Mikkeliin ja Jyväskylään lähes sama matka, jätetään nyt se paikkakunta kuitenkin mainitsematta. Siitä ajatuksesta lähdetään, että kohtaaminen oikeassa elämässä olisi postiivinen yllätys. Totuus kun on taruakin ja kuvitelmia ihmeellisempää ja taatusti mielenkiintoisempaa. Tuskin törmätään, mutta pidetäänkö nyt varmuudeksi mustikan varpua napin lävessä ja suu sinisenä? ![]()
´
Oot muuten B. suht lähellä meikäläistä tällä hetkellä…
Eikös olekin syyskesäinen etelä-Savo kaunis!?? Ja niitä mustikoita, niitä täällä riittää!
´
Moi kaverit,
kyllä täällä on kaunista ja ihanaa. Jo viitisentoista vuotta on tullut vietettyä kesälomat tällä suunnalla. Itse olen kotoisin muualta.
Meidänhän pitäisi järjestää syrjäseudun plinkin kokoontumisajot. Tai missä syrjässä tässä ollaan, keskellä kaikkea oleellista, kuten metsiä ja vesiä. ![]()
Viime kesänä vetelin tähän aikaan viimeisiä viinaksia. Onneksi se oma urakka vihdoin loppui. ![]()
´
Juu, yllättävän monta meitä näkyy olevan samalta suunnalta, tai ainakin tällä hetkellä samalla suunnalla! Taidan arvata B:n olinpaikan, paikkakunnan ainakin (se on todella kaunis paikka!), olen itse jonkin verran etelämpää kotoisin, Mikkeli on kuitenkin lähin “suurempi” kaupunki. Täällä korven keskellä on hyvä ihmisen asua ja elää! Tai peltojahan tässä ympärillä eniten on. Mut kuitenkin, hiljaisuutta ja rauhaa piisaa ja sehän sopii mulle!
Väliin “hauska” pikku nippelitieto: Muutama vuosi sitten tuli semmoinen tutkimustulos ilmi, että Mikkelissä on Suomen kaupungeista eniten baareja asukasmäärään suhteutettuna. Ja varmaan jokaisessa tuli käytyä… Uudemmissa en ole käynyt, enkä moneen vuoteen niissä vanhemmissakaan. Minähän juopottelin kotona virtuaaliystävieni seurassa… ![]()
Kirjoittelin aikanaan eräällä toisella nettifoorumilla ja siellä järjestettiin “miittejä”, jotka kuulemma olivat ihan onnistuneita tapahtumia. Tosin hehän harrastivat yhdessä ryyppäämistä… En sellaisiin koskaan uskaltanut mennä. Muutaman ihan oikean ystävänkin sieltä sain kuitenkin, kaksi heistä olen nähnyt IRL ja he ovat juuri niin ihania ihmisiä, kuin minkälaisiksi heidät kuvittelinkin. Toisten kanssa jatkamme ystävöintiämme naamakirjassa. Se entinen foorumi meni pilalle riidanhaluisten idioottien vuoksi, joten sieltä oli poistuttava. Enpä taitaisi uskaltaa ihan vielä lähteä Teitä kanssaplinkkiläisiä tapaamaan…kun olen niin kovin uusi täällä… Uskaltaisinkohan myöhemminkään, en tiedä. Monet teistä kyllä tuntuvat jo hyvin tutuilta ja yleensä se intuitio on oikeassa, ainakin se on mulla toiminut tähän mennessä hyvin. Saapa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
Tiiä vaikka joskus sovittais tapaaminen Mikkelin uudelle torille, sovittais että tunnistamme toisemme kainalossa olevasta rullatusta sanomalehdestä ja neilikasta napin lävessä…
Ja sinä päivänä nähtäis sitten torilla kummallisesti luimuilevia, muita tuijottelevia ihmisiä, joilla pilkistää neilikanvarsi perstaskusta ja jotka yrittävät mytätä sanomalehteä johonkin taskuun niin, ettei se näkyisi…
Juu, ehkäpä ei. Mutta mukava on tietää, että Teitä on ihan maantieteellisestikin suht lähellä! ![]()
´
´