Tipatin nro 2 - Herkuton nro 1

Ihmettelin samaa mun omasta pääsiäistissuttelusta, vaikken millään reissulla ollutkaan, ihan kotona vaan, ja “vaatimattomat” 4 päivää lipittelin.

To-su maisteltiin miehen kanssa Alkon ihania erikoisoluita. En tiedä montako annosta lipittelin, kun osa oli niin vahvoja, ettei tuopillisten laskemisesta ollut mitään iloa. Kivassa hiprakassa tuli oltua, ja aika hemmetin monta annosta meni. Ei tullu krapulaa, ei menny muisti, eikä oikeastaan tullu sitä mulle tyypillistä “pakko saada lisää ja lisää” vaihetta, joka johtaa muistinmenetyksiin ja kaikkiin hirveyksiin, mitä maa päällään kantaa.

Mutta kun tissuttelen ihan yksikseni, yleensä tavallista 4,7% kaljaa/siideriä/lonkeroa, mulle käy usein niin etten osaa lopettaa. Pakko saada lisää. Olen pienehkö nainen, ja saan iteltäni muistin pois ihan vaan siiderillä, jos oikein yritän.

No juomat ei ollu ihan samoja, mitä yleensä juon, mutta vahvempia. Pääsiäisenä oli erilaista se, että:

• Join seurassa enkä yksin, eli pelkkä tinttaus ei ollu homman tarkoitus.
  • Pääsiäinen oli mulle miniloma, jotenka fiilis oli rennompi.
  • Osittain join maun vuoksi enkä pelkän alkoholin, ja oli kivaa maistella erilaisia hyviä oluita.
  • Söin hyvin. Napostelin olutmakkaraa ja kuivalihaa oluiden kanssa. Yleensä yksin tinttaan tyhjään mahaan, että humahtaa paremmin nuppiin.

Mulla siis tämmöisiä syitä. Kaikissa oikeastaan sama juttu, että pelkkä humaltuminen ei ollu ihan se päätarkoitus, vaan nautiskelu ja fiilistely rennossa tilanteessa ja hyvässä seurassa. Yksin lipittäessä yritän yleensä vaan paeta jonnekin pään sisälle, ja humalatilan täytyy tuntua vahvemmin. Ja sitten se syömisestä huolehtiminen! Täydellä mahalla ei humallu niin vaarallisen kovin, ja toisaalta jossai vaiheessa ähky vaan teki sen, ettei maistunu enempää.

Näin mulla.

Joo, täällä yksi pääsiäisryntäilijä, moi vaan. :mrgreen: Tai no en tiedä lasketaanko mua, kun oon eri nimimerkillä ekan kerran plinkkaillut jo 2009.

Oivalluksia olen tällä vähennyksen taipaleella tehny ihan kivasti, mutta mistään en ole ottanut opiksi. :unamused: