Tilanne tänään?

terve vaan kaikille taas!

Täällä on näköjään paljon tapahtunut taas viime vierailun jälkeen.En jaksa muiden tekstejä vielä kommentoida.Ei tällä hetkellä riitä kärsivällisyys.3 päivää selvinpäin ollu vasta ni keskittymiskyky ei oo paras mahdollinen.

Mutta joo tuli tossa retkahdettua aika reippaalla kädellä ja nyt täällä palaudutaan pikku hiljaa tosta retkahduksesta.Ehdin jo kadottaa ajantajun kokonaan.Vieläkään ei oo mitään hajua kuinka pitkän aikaa tossa tuli tota paskaa kiskottua.Velat kertoo ainakin että paljon meni.

Tällä hetkellä kuumottaa ihan perkeleesti.Mulla oli perjantaina tullu ilmeisesti rahaa tilille ja tänään huomasin ne.Nyt oon yksin himassa ja mulla on nykyään puhelinkin tosin se on pikkusen osissa ku heitin sen seinään mut toimii kummiskin.Heräsin tossa hetki sitten ja nyt ei tuu uni ja tekis mieli soittaa ainetta :confused:

Ahdistaa huolella.Ei saa unta.Huomenna pitäs olla muutenkin kuosis ku on yhen sukulaisen rippijuhla mut ei meitsi sinne voi mennä jos oon vetänyt jotain.Tällä hetkellä oikeesti kiemurtelen tässä tuolilla ja mietin vaan että jos ihan vähän ees :unamused: vaikka mä en sellasta lausetta tunne ku ihan vähän.Itseäni vaan koitan huijata tässä koko ajan :confused:

Voimia sulle Ninde, sä pystyt siihe!

3 pv on se aika, jolloin aiski mun on vaikein katkasta, koita pysyy päätökses, sun omalt kannalt katottun se on oikeest varmaa järkevin ratkasu :confused: : t : 3 yli vko:a ardinexil o/ … Voimia… :unamused: … Vaikee sanoo mitää muut, mä meen lukkoo vaikeis tilanteis :frowning:

T: -MQ-

kiitti malibu :slight_smile:

Mä oon ihan jumis vaa tääl himas.Koitin äsken mennä nukkuu mut ei saa vaan unta.Kaipa mä täällä häröilen kitkusena aamuun asti.Jotenkin mulla katos kontrolli taas ihan kokonaa.Se on se yks ratkaseva satsi ja sit se on menoo ja tuntuu ettei mikään saa pysähtyy.Jotenkin oma asenne koko tohon touhuun muuttu kans hyväksyvämmäksi tai silleen.

Saa nähä mihin tää johtaa.Mä pyörin tätä samaa ympyrää vaan koko ajan ympäri.Aikasemmin oon koittanu lopettaa sit oon retkahtanu ja jokaisen retkahduksen jälkeen vaan vetäny itteni entistä pahempaan kuntoon.Oikeesti mietittyy että millon se kroppa sprakaa.Nytkin rupes olee jo sellasissa tiloissa että kaverit mietti oikeesti pitäiskö mun mennä sairaalaan ku rupes olee niin huonos kuosis.

Tulin vielä kipeeks ton vetoreissun aikana.Joku keuhkoputkentulehdus tai jotai.Vieläkin aika heikossa hapessa ku tuli vedettyä vaikka oli kuumeessa ja kaikkee.

Mut eiköhän tää tästä ehkä vielä paremmaks muutu.Täytyy tarkastella tilannetta taas uudelta kantilta.Tai missä meni metsään.Tai no kyl mä sen tiedän et missä mokasin.toi oli oikeestaan aika tietonen retkahdus.Menin vaan ja vedin.Täytyy miettiii vaan oikeesti niitä asioita minkä takia koittanu niin moneen kertaan lopettaa ni josko sit taas kokis sen “valaistumisen” tän asian suhteen.

Itsehillintä vaan katoaa johonkin.Ja aika yksinäistä meininkiä se loppupeleissä mulle on toi lopettaminen.

Tästä yöstä selvitty kunnialla kaiketi.Unta en saannu tosin.Kohta vois mennä suihkuun ja sit hoitaa rutiinit ennen ku ihmiset tulee hakee mua sinne riparijuhliin.Nyt ei oo enää aikaa lähtee soittelee ainetta onneksi ni tuskin tässä tulee ainakaa vedettyä.Päivästä tosin en tiiä vielä mutta koitan olla selvinpäin.Mä meen niin huonoon kuntoon tosi lyhyessäkin ajassa ettei jaksais enään.

Täytyy tästä ruveta valmistautumaan 10 minsan päästä.Kaipa tossa kuuden aikaa jo saa naapureita häiriköidä suihkussa käymällä ja sellasta.Saa jotain muuta ajateltavaa tai silleen ettei mietin sitä ainetta ja niitä rahoja jotka polttelee tilillä.

Jaksamisia näin aamusta kaikille

Kiva kuulla nindestä pitkään aikaan! Tai sit ei oo vaan sattunut näkee sun tekstejä, ihmettelin jo että missä mahtaa mennä…

Jos vielä sen takin haluut niin ilmoita vaik postilla. Siellä ei nyt enää oo niin kylmä ulkona, mut siis jos, niin saat.

Holly2: joo oli toi kirjottaminen vähän aikaa tauolla ku oli toi vetoputki päällä mutta tässä pikku hiljaa rupee palautuu ni voi kirjotella tänne kuivaushuoneen puolelle.

Ainoo hyvä asia tossa mun reissussa oli se et sain sen takin hommattu ja puhelimen :laughing: eli tarvetta ei sinänsä ole enää mutta kiitti kummiskin :slight_smile:

vähän erikoinen olo ku pitkästä aikaa istuskelen himassa selvinpäin.Jotenkin ihan hukassa omassa kodissaan.

ajantaju katos niin pahasti tossa reissulla etten muista oikeestaan muuta kun sen kun vedin vetoja.nyt ku ei oo vetoo eikä halua oikeestaan vetää ni iha hukassa täällä.

mutta joo kohta rippijuhliin pitäs lähtee.kiva lähtee tonne ulos ku ei oo vielä ihan kokonaan palautunut ku oli kipeenä ja kaikkee ni naama ihan harmaa vieläkin :confused: ja muutenkin joutuu panostaa tosi paljon jos tonne ulos haluu lähtee ihmisen näkösenä

ninde, tervetuloa takaisin.
Tsemppiä! Olet saanut nyt oltua jo putsina muutaman päivän.
Nyt hetki kerrallaan eteen päin!

kiitti Tuomo :slight_smile:

Joo tosissaan hetki kerrallaan.Ensin kattelin tilannetta tossa yöllä ja aamulla taas uus tilanne katsaus ja sit varmaan päivällä ja illalla jne :laughing: Olotilaa kuvaa parhaiten ehkä sana tuuliviiri.Koko ajan fiilikset vaihtuu.Välillä tehny ihan pirusti mieli ottaa puhelin käteen ja soittaa ainetta ja sit toisena hetkenä ei vois vähempää kiinnostaa :unamused:

Että osaa olla vaikeeta.Mulla noi henkiset reflat on oikeesti tosi voimakkaat ja oon henkisesti ihan koukussa tohon pirun aineeseen.Fyysisiä riippuvuuksia ei oo onneks ku henkinenkin riippuvuus on näin pirun vaikee ja monimutkanen juttu.

Toivottavasti näistä mun teksteistä saa ees jotain selkoo.Keskittyminen ei oo ihan parhaimillaan täällä ja tuntuu jotenkin tosi vaikeelta kirjottaa asioista mitä mielessä pyörii tai sillee ettei meinaa oikeen saada puettua sanoiksi kaikkea.

Mut juu nyt pitää mennä.Lähtö tossa 20minsan päästä :open_mouth: ja mä oon vieläkin ihan vaiheessa

Kyllä ninde noista saa selvää. Ihan selkeää tekstiä. Henkinen riippuvuus on aina aikamoinen ongelma. Kait se olisi helppoa päästä aineista eroon, jos sitä henkistä riippuvuutta ei syntyisi.

o/

Mä taian tietää, mil mä oon korvan taas kovat päihteet… hmm. en alkol kuiteskaa; harvoin mä oon kännis. Mua ei tippaakaa inspaa taas syödä, oikeest :laughing: Kyl mä jaksan hyppi ja pomppii musan tahis siihe saakka ku pääs huippaa, mut syöminen on taas ehkä enemmän siirtyny sille linjalle, et mä otan kaapist ruokaa esii ja jätän sen sit jonnee, tai unohan et piti syödä… No ei se mitää, mä oon nyt jo kokoo 32/34 :laughing:

Ja sit sossus ku ne haluu varmistaa et mä oon työkykynen… Eli pitää olla syömisest täysin hiljaa MTT:n puolel… Tän mä handlaan, määrätyist asioist hiljaa olemisen, ja toisaalt syömisest SAA puhua paskaa… VITTU,MITKÄ SÄÄNNÖT MUL ON :laughing: !!! Kamast saa valehella joillee, ei kuiteskaa klinikal tai netis… Syömisest voi sanoa mitä vaa, sitäpaitsi kommentti “en mä tarkkaa nyt muista…” kehottaa olee kysymättä asiast enempää, ja jos joku jaksaa huomauttaa, mun laihuudest, ni se saa kyl selkeen selityksen, kuinka mä syön, mut en vaa liho, ja et mul on ollu maha sekasin, joten mä en oo pystyn syömää parii viikkoo kunnol, ja siks oon laihtun… Mutsi tukee viäl mun syömispuheet ja sit mä saan haukut jälkeepäin silt… :confused: HYVÄ! Tervettä menoa, mä alan häröilee ton musan tahis :smiley: !!!

Apua!

Mä en kykene enää ees alottaa siivoo, ku mä pelkään etenki niit sokeritoukkia, mitä tääl on… Tai ei oo näky vähää aikaa, mut kukkakärpäsii on joka paikas…

Mä en voi syödä, ku keittiö on sen verran paskanen ja mä sanoin äijälle et heittää sen perkeleen tonnikala-pasta-kastikkeen vessanpöntöstä alas, mut noup… Mä flippaan ihan just… Jäädyn himas takki pääl yksinää enkä taas koht uskalla liikku askeltakaa ku tää sotku ahistaa mua… Äijä ei vastaa, mutsi nukkuu, omahoitsulle en kehtaa soittaa… vittu mä kiipeen tonne parvelle, pistän puhelimet ja musat hiljaseks ja kökötän siäl kunnes äijä tulee kotii…

Must oo mihinkää :frowning: … Ja Holly, kiva et sanot hoikaks, mut mun mielestä mä oon lihon ja täst hemmetin lopettamisjutust on paras pitää itsekurii, eli syödä mahollisimman vähä ja kevyest… Ja siit hemmetin salaatist meni maha vaa sekasin, ihan hyvä et kroppa vihaa rasvaa… Mä en jaksa olla mä, mä en pidä must :frowning: … Mä kömmin tonne parvelle peiton alle, kunhan mä päätän vedänkö kumeist yhet vedot vai en… Mä en enää tiedä oisko se mulle palkkio vai rangaistus… Rangaistust tarvis, ku en siivoo, mut mä en nyt kykene… FCK, vittu mä oon yks vitun luuseri!

Näin sit flipataa, ku joutuu yhen yön valvoo, eikä voi ottaa ees päikkäreit, ku sit rytmi menee taas sekasin, mä en kestä…Mut hiljases kämpäs, peiton al mä oon piilos pahalt maailmalt… Taidanpa ottaa nallen kainaloo, ni ei tarvi olla yksin ja vittu mä mitää vetoi vedän… Oon syömättä mielummin…

Ja nyt lähtee toi mun ääliö kuva pois tost! Mä ja mun ulkonäkö on tasan kaks eri asiaa, kroppa saa toimia sit sijaiskärsijänä, ku tällanen vaa oon, enkä haluu olla!!! Meen peiton alle, ni koht varmaa helpottaa, nii pari pamii otin et rauhottuis vähä… Masis :frowning:

Mene malibu peiton alle koirasi kanssa vähäksi aikaa, jos auttais… mull on kans täyskaaos, siis pään sisällä ja kämpässä, ja hirvee flunssa!?! tai jotain, ja pitäis oikeesti siivota että tulis parempi olo, muttei jaksa, palelen ja hikoilen vuorotellen ja lihakset särkee ja lääkkeet on loppu. Onneksi sain nukuttua kunnolla mutta vielä vaan väsyttää, ja oon ihan kauheen näköine, mustat silmänalustat ja huulet ihan rikki, vittu… ja en jaksais koiraakaan ulkoiluttaa vaik on pakko Ja sekin käy mun hermoille kun se peuhaa ja pomppii sängyssä ja tuhisee ja kiehnää, mä en jaksa.

Mun täytyy keksiä jotain, siis muutan pois, mut mieluiten muuttaisin pois mun omasta päästä ja kehosta, leijuisin vaan jossain, mä en enää jaksa tätä mun kaaosta :cry: jos jaksais alkoon hakee punkkua niin rauhoittuis, mut en voi ulos mennä kun oon niin kaameen näköinen, mut punkku auttaa flunssaankin ja rauhoittaa, tää on kai viekkareita taas eikä flunssa kun lopetin bentzot seinään? vedin 1kk kai taas joka päivä vähän, en tieeä tai sit on flunssa.

Niin ja malibu, sä oot ihan supernätti, niin älähän ajattele noin sun kehosta ja ulkonäöstä, olet tosisöpö, ja tää ei oo mitään iskuyritystä, vaan ihan totta!!! Kaunis olet!! Ja ruskeat silmät vielä :wink:

malibu ja holly 2
tsemppiä nyt molemmille.
Malibulla on nyt aika sekavat fiilikset. Tuossa luin noita sinun kirjoituksia.
Mikset voisi soittaa omahoitajalle? Ei kai se sinua syyttele tai moralisoi?

tää on vaan niin raskasta kun heittelee olot tällä tavalla, mä menisin aurooraan päivystykseen mut en pysty menee ulos kämpästä ennen ku on pimeetä, enkä edes pysty soittaa kenellekään ja mun oma lekuri on niin kiireinen.
mulla meni ihan hyvin vähän aikaa ja nyt taas tää, ja kesään asti pitää sitä adhd tutkimusta odottaa, ihan pimeetä kun kaikki tajuu et se on mulla se vika.
mä meen saunan puoleen ja jauhaan raulille morrissey juttuja, niin se vähän piristää, poltan tupakka ja juon yrttiteetä ja yritän rauhoittua ja sitten on jo ilta ja voin vetää pullon vinkkua ja mennä nukkuu, ja huomenna on parempi päivä taas.

Mä en voi soittaa sille, ku se on niin kiireinen, ja mä näin sen tänää, enkä mä ees tiiä, mikä mättää… Sil on liikaa töitä muutenki ja mä sain 2 aikaa täks viikoks, ei sil oo aikaa vaa mulle, vaik rukoilisin… 2 aikaa on aivan älyttömän upeest, yleensä saa ajan 1krt/2-3vko… sitääpaitsi taitaa olla just kotikäynnil, enkä mä niihi muihi niin vaa voi luottaa… :frowning: Enkä mä tiiä, mikä nyt muka mättää, puhuttii kuntouttavast työst ja muuta kivaa… kait se et mä en keksi vieläkää yhtää syytä pitää itestäni, mä vaa en pidä… :frowning:

Tänks Holly edellee, tosin ne on punaset silmät, vihreet on oikeesti… Mul on ollu ton syömisen tai siis lähinnä syömättömyyden kaa ongelmii niin monta vuotta, et en mä usko, et mä todellakaa ees viittin vastustaa palata taas laihuttamisen pariin… :frowning:

Onneks mutsi soitti, mut kyl mä taidan silti mennä hetkeks lepää, mua väsyttää… :frowning:

No, sehän on kuitenkin hyvä, että sinulla on niitä aikoja hänelle tällä viikolla. Jospa pikkuhiljaa opit pitämään itsestäsi ja arvostamaan itseäsi.
Uskon kyllä että pystyt kyllä siihen. Tukea saat varmaan siihenkin omalta hoitajaltasi. Tunne-elämäkin on sellaista aaltoliikettä. Välillä ahdistaa ja välillä ei. Niin se on myös niilläkin, joilla ei ole päihdeongelmia.
Tietty joillakin se on voimakkaampaa kuin toisilla, se mielialan vaihtelu.

Vähän on surkee olo kun lukee teidän kirjoituksia. <<<<<<eiks niitä vetämis juttuja vois kirjottaa saunan puolelle? Eiks se oo ihan :question: sama jos mä kirjottelisin et " ihanaa rakasteltiin tänään naiseni kanssa, sitten mä en tiedä mitä tapahtu"? “Kattelin peilistä itseäni ja oli iha´naa.” Otin sitten vähän kuohuviiniä, kun oli niin ihanaa. Ja Sit ihanaa soitin yhelle tutulle, kun oli niin ihanaa ja vedin kamaa ränniin, se oli ihanaa… Nyt ei oo enää niin ihanaa. :open_mouth:

oonks mä laittanut vahingossa tänne noita? tai sit oot tajunnut väärin. pitää kattoo. ei tänne saa laittaa mitään ‘ihanaa vetää aineita juttuja’ vaan lopettamiseen liittyviä, ja tää on tilanne tänään, kai nyt rehellisesti saa laittaa mikä on olo, kunhan ei glorifioi sitä käyttöä :question: :exclamation:

mitähän sä timoteus sekoilet nyt, ei täältä löydy mitään tuollaista ‘ihanaa vetää ränniin juttuja’ :exclamation:

Ketä sä tarkotat, sori pakko kysyy…

Mä oon valvon selvinpäin ilman unilääkkeit olin, ku ei ne toiminu enää ja tanssin musan tahdis=häröilen, koska oon selvä :open_mouth: eli mä oon aivan ylivilkas; mä oon ainakii ollu ilman kovia 3 vko 4 pv o/ … ja mä laitoin tonne, et mä lopetan kovat, en alkoa, pilveä tai lääkkeit, toisaalta mun kannattais lopettaa nekin, ku aina vaa masentaa, mut en mä viäl oo valmis…

Me ollaa Hollyn kaa muuten vaa sekopäitä (tod. näkösiä addeja), ja zättäillää välil kahestaa täs, et ihan selvää on ainakii mun meno ollu… Mä oon vaa kirjottanu syyt ja seuraukset eri topiccii :blush:

Mä muuten soitin omahoitsulle, meen huomen jutskaa sen kaa… Taustoi pitäs kertoo et miks on tollanen fiilis ku päiväl… En mä tarkkaa tiiä, mul ei oo kokemuksia tällasest aiemmin ja siks oon vähä hakuses… Nyt tosin jo helpottaa, koht äijä tulee auttaa mua siivoukses… :slight_smile: