terve vaan kaikille taas!
Täällä on näköjään paljon tapahtunut taas viime vierailun jälkeen.En jaksa muiden tekstejä vielä kommentoida.Ei tällä hetkellä riitä kärsivällisyys.3 päivää selvinpäin ollu vasta ni keskittymiskyky ei oo paras mahdollinen.
Mutta joo tuli tossa retkahdettua aika reippaalla kädellä ja nyt täällä palaudutaan pikku hiljaa tosta retkahduksesta.Ehdin jo kadottaa ajantajun kokonaan.Vieläkään ei oo mitään hajua kuinka pitkän aikaa tossa tuli tota paskaa kiskottua.Velat kertoo ainakin että paljon meni.
Tällä hetkellä kuumottaa ihan perkeleesti.Mulla oli perjantaina tullu ilmeisesti rahaa tilille ja tänään huomasin ne.Nyt oon yksin himassa ja mulla on nykyään puhelinkin tosin se on pikkusen osissa ku heitin sen seinään mut toimii kummiskin.Heräsin tossa hetki sitten ja nyt ei tuu uni ja tekis mieli soittaa ainetta ![]()
Ahdistaa huolella.Ei saa unta.Huomenna pitäs olla muutenkin kuosis ku on yhen sukulaisen rippijuhla mut ei meitsi sinne voi mennä jos oon vetänyt jotain.Tällä hetkellä oikeesti kiemurtelen tässä tuolilla ja mietin vaan että jos ihan vähän ees
vaikka mä en sellasta lausetta tunne ku ihan vähän.Itseäni vaan koitan huijata tässä koko ajan ![]()