Tilanne tänään?

Mistä on toisaalla ollu.

Nimetön, tarkoitan keskustelutukea.
Miten muilla menee?
Pitäisikö alkaa olla huolissaan?

Aika paljon hoidettavia asioita. Oikeastaan tähän arjen pyörittämiseen menee kivasti aikaa. Sitten onkin jo taas perjantai. Huominen on enemmän kuin tervetullut, sillä on ollut aika ikäviä sattumia tällä viikolla. Töissä on välillä hankalaa kun joutuu venailemaan tyhjänpanttina :imp: , parhaimmillaan n. tunnin. Sitten tulee se kiire…kotiin, kun alkaa nyppimään kunnolla turha venailu. Sitten tullaan vielä huomauttelemaan pikkuyksityiskohdista, jotka mun on pakko tietty hymysuin niellä. Ja joo, tästä on keskusteltu…Ok, no sitten tuo vit-mainen yläkertalainen, joka ei kelaa edelleen muita yhtään. Porailee arkena vielä tossa 21.30 aikaan. Mulla tuli raja vastaan, sain kunnon agressiot sen oven suulla :frowning: . Muuten, asunnonomistajia löytyy ja hieman sivistynyttäkin porukkaa, jotka tajuavat otta muut asukkaat huomioon. Kaikki alkaa kotirauhan antamisella. Koskee myös minua, hei hei vaan siis mullekin. Pidättäydyn menemästä enää ovelle avautumaan. Laitetaan sitten taas postia isännöitsijälle jos tarvis. Mut joo, nyt loppu meuhkaus.

Sitten pari urpoa näkee unta ja vonkaa mua kahville kanssaan. Yöks. Ihan kuin en saisi itse valita kenen seurassa oikeen liikun. En ainakaan tyyppien jotka eivät huolehdi itsestään mihinkään suuntaan. Siis miten ne voi luulla, että sitten minä kehtaisin edes näyttäytyä moisten seurassa. Ansaitsen parempaa.

Ja, vielä ensi viikolla alkava harjoittelu uudessa paikassa. Haluan käydä tutustumassa tottakai, mutta uusi on aina muutos ja muutokseen sitten totutellaan. Eli nyt mä zemppaan vaan ja viikonlopun aikanahan saan ladata näitä akkuja.

nimetön, hyvä niin?
Madde, onko arki nyt mielestäsi sillä tavalla “pulkassa”, että voisit sanoa, että kaikki on nyt sen arjen suhteen hyvin?
Kuinka paljon sinulla kummittelee päihteet vielä? Vai kummittelevatko ne?

Mul on ollu n. puoltoist viikkoo niskat ja pää tosi jumis ja muutenkii tuntuu kokoajan et ois jotain pientä flunssaa (kurkku välil kipee, kylmä kokoajan jne.). Mul ei vaa kuume koskaa nouse ja nytkii on se 36.5 ja yleensä on 35.8, et ei mikää ihme ettei polta pois.

Huominen on taas et retkahtaako vai nou. On ollu kyl sen verran kipee, et tänääki oon 800 buranan ottan niskoihi ja eilee 4mg sirkkoi eikä siltikää mee mihinkää suuntaa. Ja ostin tänää vermet ja oon parit vedot vetän, teki miel. Muutenkii jatkuvast pahoinvointia ja nukun ihan älyttömäst. Ja ne nyt johtuu niist niskoist, mul on aina huono olo ku on niskat tarpeeks kipeet, magneetit kävin jo hakees mut niit ei laitettu sil välineel joten ne ei ilm. oo ihan oikees paikas.

Tavallaa pelkään huomist tavallaa jossaa vaihees tänää olin jo sitä mieltä et vois niskoihi ottaa, sitäpaitsi mä en saa mitää siivottuu koton prkl. Omahoitsu ollu vaa maanantain paikal, tulee ma. Et ei voi senkää kans puhua. Mies yritti kovast etten ostais vermei, meinasin et tulis itellee parempi olo, mut ehkä tulikii vaa huonompi; en tiiä. Sekavaa jotenkii kaikki, ei jaksa ees töis kuten aiemmin. Hiukan hukas täl hetkel oon ton tulevaisuuden kans… :unamused:

Pikanen tervehdys tänne!! :slight_smile:
Ei oo koneel ehtiny olee, oltu flunssas koko poppoo niinku taisin jo kertoo ja nyt on roudattu Kontulast meidän kamoja enempi tänne Sinille, ku en taida enää mennä sinne Kontulan kämppää asumaan, saan vuodenvaihteen jälkee täst iha Sinin vierest melkei kämpän, jesjesjesjeeeeeeeeee!!! :smiley: :smiley: :smiley:
Vidun hyvä tsägä!!! :wink:
Ei tarvii huolestuu, ei oo menny takapakkii, en oo kyll ny pystyny vähentääkää ku ei oo ollu aikaa olla kipeenä enemmän ku on ollu pakko!!
Mä kirjottelen vaik viikonloppuna sitt enempi omast tilanteest ym ja vastailen Malibulle!!
Malibu, en muista kerroix jo mut mistä määräst sä tiputit/lopetit??? Siis paljo sul meni enimmillää bubree???
Mutt tsemppiä kaikille, palaillaan astialle!! :smiley:
<3Siru <3

Noh, mä ilmotan ny tähän, että en luovu bentsojen käytöstä kokonaan. Ns. ylläpitoannnokseen on päädytty. Sitä en ole ylittänyt. Makasin jonkun viikon ahdistuneena ja masentuneena; mikään ei kiinostanut eikä haluttanut. Viikkoon en edes peseytynyt: sitten menin suihkuun, huh huh. En jaksa sellaista. Lääkkeen avulla pystyn elämään vähän normaalimpaa elämää, mistä mulla tähän ikään mennessä on aika vähän kokemusta.Nyt olen pystynyt toimimaan ihmisten parissa ja omassa elämässäni normaalisti. Ennen romahdusta olin pelkkää vihaa, raivoa, katkeruutta, kaunaa täynnä…Ja sit tuli kaamea uupumus.

En tiedä kannattaako mun tähän enää sitten kirjoitella, kun päämäärä ei enää ole bentsojen käytön lopettaminen, vaan pysytteleminen hoitoannoksissa. Kun niiden määräämiseen on kuitenkin aikojen alussa joku peruste ollut, ja on edelleen. Se on ikään kuin se minun ratkaisuni.Tästä saa olla mitä mieltä tahansa. Voin tietty käydä välillä ilmottelemassa, onko tämä päämäärä onnistunut. Mutta siihen viikkokausia kestävään ahdistukseen ja eristäytymiseeen en enää halua. Enkä jaksa jatkuvaa synkkyyttä ja epätoivoa. Pysyttelen omissa lääkkeissä, en osta muualta.

Toivon kaikille kuivaushuonelaisilla hyvää jatkoa ja kun se joulukin lähestyy, niin hyvät joulut vain kaikille… :smiley:

Mukava kuulla sinusta Bentsopää.
Jos tarkkoja ollaan :slight_smile:
niin, jos käytät lääkkeitä lääkärin ohjeen mukaan ja pysyt niissä, niin silloin se ei ole päihdekäyttöä.
Eli voit ihan hyvin kirjotella tänne.
Uskoisin,että mainitsemasi tila, ei ole ollut ollenkaan mieluinen. Onneksi olet päässyt ylös sängun pohjalta.

Vaikka et ole pystynyt vähentämään, niin täytyy sanoa, että ihan hyvä, että et ole käyttänyt ylimääräistä. Mutta kun suunta on selvillä, niin uskon, että etenet sen mukaisesti.

Siis oletko ollut kuitenkin töissä?
Tulevaisuuden kanssa olet hukassa? Olisko kuitenkin se päihteettömyys siellä tulevaisuudessa jne? Ihan ne perusasiat?

Olet ilmeisen paljon yksin?
Miten on ahdistuksen laita silloin, kun olet kavereiden kanssa? Töissä? Tai reissussa? jne.

Mul nyt sit tää päivä meni tosi oudoks. Mä olin oikeest edellee yöl ja aamul aika niskat jumis ja sit on alkan taas tuo jalka vaivata. Ekat kolme tuntii aamul tyylii linkkasin ja yritin hommata bubreakii, koska mä päätin retkahtaa ku en jaksa jatkuvaa kipua. Mä oon joo töis ja vituttaa tosi pahast ku ei saa oikee mitää tehtyy, etenkii ku nyt ku söin eilee pizzan ni mul on niin herkkä maha et oon saanu eilee ja viäl tänä aamun ottaa Imodiumii ku ollu vatta sekasin. Töis tietenkää pomo ei oikee usko et ku on niskat jumis ja maha hiukan ärtysä ja viäl jalka kipee, et olisin ehkä hiukan työkyvyttömämpi eikä niin kauheest huvittais tehä mitää.

Meinasin sit hommata tramboi, mut niit ei ollu tos pienel kyselyl kyseltynä; mul on helpoin hommata ehdottomast bubrea ja vast sit tulee pilvi ja pillerit nykyää. On mul amfeeki kontaktit, mut lähinnä siks et koska kaikki lähestulkoon täällä on sekakäyttäjiä, ni yleensä amfe-käyttäjäl täälläpäin on kaikkea; kaikenlisäks jos tarvin jonkun hlön kiinni, ni numerosta voi olla apua. Sain sit soiton et olis teemuja; kysyin siis tramboja ja niit ei nyt ollu mut teemuja oli. Kyselen erittäin pieneltä määrältä hlöitä jos jotain tahdon, on ehkä 3 hlöä, keltä kysyn, koska exä kyselee mun tekemisiä ja on ku joku agentti, kaikenlisäks kaupunki on niin pien, et en todellakaan tahdo et kaikki tietää vedänkö vai enkö; ketää kuitenkaa kiinnosta et otanko kipuun vai sekottaakseni pään! Ex ottaa kuulemma selvää et puhunko totta vai vedänkö ja valehtelen sille :laughing: :open_mouth: :smiling_imp: Mä menin ostaa laatan teemuja ja oon nyt 2 ottan ja nyt kävin sit miettii et WTF! Mä oon jo kahest sekasin, kipu on poissa kuten toivoinkii ja tiesin et teemuist menee sekasin, mut oli paljon halvempaa ottaa laatta ku vaa muutama. Oisin joutun periaattees maksaa lähes kolmasosan lisää jos en ois laattaa ottan, joten… Nyt mul on sit 8 teemua, vahvempia siis ja kävi kieltämättä mieles et jonkunnäkönen putki tulee pidettyä ellen myy osaa. No iteasias mä hoidin asian, et meinasin itelleni 4 ehkä jättää… Siinäkii saattaa olla liikaa, mut huomen ku lähen pois kotonta ni tuskin otan 2 enempää mukaan…

Ja tosiaan kipuun noita hankin, mut periaattees pärjäisin tramboil, niit on vain vaikeempi saada. Kaikenlisäks pelottaa et mä oon vähentäny tramboja ja nyt mul tulee jalka kipeeks just siitä mist ne kuvauksessakii sano. En oo soittan tuloksii koska lekuri sai potkut tai ehkä pikemminkii syy on se et mä en osaa tilata puhelin-aikaa; tuntuu kuitenkii et se levy painais nilkkaa. Eilee juoksin vajaa 200m ja tänää oli sit jalka tosi kipee; hain myös yhen sirkan klinikalt ku on niskat jatkuvast kipeet.

Tää on tosi huijaust mulle itelleni, myös se et saan ostettua tramboi ens viikol; en tiiä. Pystynkö mä ees olee ilman kipu-lääkkeit ku aamusin on useempi tunti et joutuu oikeesti linkata tuon jalan kans; aion ottaa sen tukisukan taas käyttöön. Mul on korkee kipu-kynnys, mut… nii on niin älyttömän paljon helpompaa elää ilman kipua koska se jotenkii masentaa ja alistaa. Lisäks on jatkuvast äreä olo jos särkee kokoajan.

En mä meinaa kaikkia väärin käyttää, eli iv:st vetää, mut tää on silti niin huijausta. Mä oon vihanen ku särkee, mut sit taas yritän lopettaa bubren ja lääkkeiden käyttöä. Henk koht en pidä teemuja niin pahana ku bubrea, mut onhan se tietyst samaa ainetta; vaikkakin miedompana ja mies ei käy niin kierroksil ku en sentää hypi seinille. Hemmetti addiktil ei sais olla kyl mitää kipua… :unamused: Olin mä suunnitellu et retkahan ja oon ilonen etten retkahtanu subuu, silti oisin mielummin ehkä ottan 50g:siä tramboja tai kodeiinia, koska ne ois auttan kans ja nopeest.

Yöllä jouduin käärimään peitosta tyynyn ku oli niskat sen verran kipeet ja herään välil ku herään pitää nousta jalottelee ku on kaikenlaista; kuten kurkkukipua (joka häviää aamun aikana) ja niskakipua. Sit viäl mul on melkee vuoden ollu aina aamusin et on karsee olo, selkeest rytmihäiriöi; enkä tiedä tarkkaa mist lääkkeet; alko ennen tramboi ja dexei, eli oon kelan et oisko Xanor. Mut tänä aamun otin ennen neljää ekan santun ja aamul oli silti karseet rytmi-häiriöt (en mä sitä muusta voi epäillä, ku et sydämest tuntuu kaulaa saakka, ku ihan ihme lyöntei; aiemmin luulin et se oli niit aivojen sähköiskui ja osittain olikii ennen, mut nykyää ei oo lainkaa pääs ne, vaa pelkästää keskivartalos), oon sanonukii klinikal et pitäis aamul ennen lääkkeit ja puol tuntii heräämisen sisäl ottaa sydänfilmi ja kattoo et onks oikeest rytmihäiriöi. Kiva jos joku lääke vahingoittan lopullisest jotaa. Alko nuo ku vähensin santtui ja pameja.

No nyt pitää yrittää pysyy kohtuukäytös noiden muutaman teemun kans. En meinaa ottaa tuonne toiselle paikkakunnalle tosiaa mukaa ku kaks, mut tarkemmin ajatellen miks ottaisin yhtää mukaa :open_mouth: . Pitää tarkkaa miettiä ettei jää koukkuu. Prkl ku tääkää ei oo täysin päihdehakuista vaa oikeest on kipuja, oon oikeesti viime viikol purru hammasta yhteen ja pyytäny klinikalt sirkan ja akupunktiot; hieron niskoi, laittan eri voiteit, ottan särkylääkettä; mut ei mun mittakaa kestä jatkuvaa kipua. Ei se kuitenkaa käy, et mä vähennän omii tramboi ja ostelen kaduilt lisää niit ja sit viäl teemui päälle. Pitää yrittää miettiä tarkemmin. Auttakaa mua et otanko mukaa toiselle paikkakunnalle, jos ollaa yks yö ja huomen lähetää ja sit Sunnuntain takasin. Mul on kuitenkii myös tramboi…

Siru
mun muistaakseni vedin bubrea ihan “viihdekäyttöön” lähes kokoajan. Joskus on putki loppun, ku bubre on loppun koko kaupungist, mut tuolloin mul oli niin hyvät lääkkeet itelläni, et sain kk:des 8*8mg xonea pelkästää vaihtareilla. Kaverihinta ja se et asutaa mun kämpäs niin et miehel on kirjat muual, eli käytännös saan ruuat ilmaseks takas et mul riitti massit vetää sen verran ku oli kamaa tarjol useimmiten. Kokeilin bubrea ekan kerran melkee 9 vuotta sit ja silloin otin millin nokkia. Siit pari-kolme vuotta, ni aloin vetää sen 4mg alkuun ja buustasin kasiin ast päiväs, joskus jopa yli. Mut tuolloin ku oon ollu koukus oon oppin arvostaa et ei voi vetää ihan niin paljo ku sielu sietää, et epäilen et vedin jotaa 2-6mg:n välissä päivässä. Koska mul oli aina se milli tai kaks et minkä annoin miehen taakse. En osaa todellakaan sanoa määrää mistä olin riippuvainen, koska saatoin vetää niin paljon ku huvitti tietäessäni arttu-hoidon alkamis-päivän. Tuolloin kuitenkin pystyin arttu-hoidon alkaessa oleen kk:dewn selvänä ja sit retkahdin. Muistan et mul oli melkee yhtä pahat viekkarit ku silloin ku alotin arttu-hoidon, vaik jotenkii muistuu mielee ettei mul ollu siit lainkaa viekkareit. Tää tuntuu ihan satuilult ku en muista. Mut sen muistan et vedin 3 vai 4 päivää ja olin tosi kipee verrattuna siihen määrään mitä olin vetäny. Päätin etten koskaa enää retkaha, mut toisin kävi. Tosin nyt oon oppin vajaan kolmen vuoden aikana et jää vain yhteen päivään; aiemmin jäi AINA putki päälle. Lisäks ihan vastikään oon oppinu et yleensä ku mulle jää päälle et alan vetää kerta viikkoon. Sit joko jatkan sitä, alan vetää pari kertaa viikkoo tai lopetan sen. Nyt osaan lopettaa vaik oisin kerran retkahtanu, ni pystyn aika hyvin olee seuraavana viikkona vetämättä, vaikeeta se silti on… Eli mä en oo joutunu ees testaa mistä määräst oon ollu riippuvainen. Mä otin sen verran et oli joko normaali olo tai sit ku sain siit viäl lisä-energiaa (mul on aina ollu se, ku on adhd, et en osaa välttämättä aluks öitä nukkua ja säädän kokoajan ellen sit ihan tappo-annoksii vedä), ni jos oli enemmän ni vedin enemmän. Et mä en osaa MITÄÄN määrää sanoa oikeesti. Ei tainnu tulla tuona aikana lainkaa sellasta “pakkoa” ulkopuolelta olla ilman, koska mul oli useampi kontakti tuos vaihees (oli sellasia lääkkeitä myös mitkä anto kontakteja), ketkä ei tienny toisistaan ja kerrankii hankin itelleni koukun, ennenku ne tajus et en ottanutkaa vaa silloin tällöin, vaa hain jostain muualta sil välii ku en haken joltaa toiselt. Tääl ku on sellaset lääkkeet, ni suorastaa kilpaillaa et kel on kunnia vaihtaa mun kans bubrea. Kaikki tietää lääkkeen/lääkkeet, mut just se olikii syy, miks pääsin suurimmalt osin irti (vaihoin lääkkeen omast tahost ja mua kutsuttii hulluks ja oltais maksettu enemmän jne, mut tajusin et en ikinä pääs irti ellen lopeta niit); en päässy enää apteekist ulos ilman et ulkopuolel ootettii ja oltii samantien tarjoos rahaa/kamaa…

Mun pitää lukee tuolt topicin alust, se alkaa siit vaiheest ku vedän viäl ja oon pääsees hoitoo… Paljon tsemppiä kaikille ja hyvät ITSENÄISYYS-päivät jos en huomen ehi kirjottaa, oon nimittäin tosiaa toisel paikkakunnal, joten ei kehtaa paljoo kirjotella päihdefoorumille… :blush:

Muuten tuli täs ku tarkastelin osan tuost tekstistä, et jos/kun mä pääsen sinne kuntoutukseen; ni siäl mun pitäis saada se urheilu jatkuvaks osaks mun elämää; mä pidän siitä ja esim täl rahal oisin varmaa saanu jonnekin salille kk-kortin. Ainakin sil rahal minkä oon pistän exälle viimeisen kk:den aikana, ku se on niin säälittävä! Annoin erottaes vanhat lakanatkii sille, eli ne mihin olin kyllästyny ja se käyttää törkeesti hyväksee sitä et mul on enemmän rahaa ja vetoaa siihe et mies on rikas (juu niin varmaa mä sen rahat vien :unamused: ), no mut säälillä saa silloin tällöin massia… Kuitenkii jos pääsis sinne laitoksee ni ehkä sen kivun sais kuntoutettua pois ku jatkuvast pitäis kuntoa yllä. Oli se kesällä paljon parempi vaik se eka pari kk:tta oli jalan kaa yhtä helvettiä, mut en mä voi loppuelämää elää millää särkylääkkeil ja niskoihinkii oon laittan tiikeri-balsamia ja ottan jopa 800mg:stä Buranaa. Hierominen vaa lisää päänsärkyä. Pitäis varmaa käydä lääkärissä :unamused: Sori taas pitkäst teksist, jotaa tajunnanvirtaa…

Joulukuu etenee…
Miten tämä viikko on lähtenyt käyntiin?

Sama kuin eilen, toissa päivänä jne…selvänä kaiketi. tänää oli A3sen lääkäri ja määräsivät Revia nimisiä lääkkeitä (joillain toimii joillain ei) mutta perkele kun ne maksaa helvetisti. kuukauden setti 68e :imp: mutta onni oli myötä ja ne antoi 7päivän annoksen ilmateeksi siis sieltä aakoloselta…toivottavasti nää toimii niin se on pieni hinta onnistumisesta ja että ei tee enää mieli…nii joo hyvää jouluu jos en poikkee sitä enne

Mä pidin sit putken noil teemuil Maanantai aamuu ast… Sain sit eilee kukkaa, mut töis ollu pidempää et tod. siäl en oo polttan, vaa illal parit savut. Ilm. lähös jonnee hoitolaitoksee vuoden alus. Aion silti ottaa iisist, et en ala väen väkisin vetää ja nyt koitan myös olla aika palo ilman alkoo. Et jos/kun lähtee, ei sit alkon takii tarvii tulla pois. :unamused: Kyl vähä kouluskii vihjasin tai opettajalle siis. En mä sillee ookaa ollu kuntoutukses, koska oon kerran ollu sen verta viekkareis et piti lähtee kolmen päivän jälkee pois ja muuten oon ollu vaa katkol pari kertaa ja kerran yhes muual… 2 viikkoo ollu max. aiemmin, yleensä 3pv. Sain sossustakii suostumuksen hoitaa ensin itteni kuntoo, vaik valmistuminen lykkääntyis. Nehän sen maksais… Mut ois kyl ainoo tilaisuus jättää kaikki ja sen jälkee miettii sit kaks kertaa et kandeeko kokeilla mitää ku ei osaa lopettaa… :unamused:

Tervehdys!!
Ja sory beibet etten oo kirjottanu, mutten oo oikeest ehtiny (koneella olla muutenkaa)!! Et ei mee mitenkää huonommin,tms :smiley:
Ihan ookoo on tilanne, en oo ylittäny annoxii, ja joskus oon onnistunu ottaan vähemmän… kuitenkaa se “asteen” vähennys ei oo viel tapahtunu, mutt oon kelaillu ett nyt ku joulut yms “pakko jaksaa” ni jos mä sinnittelen tän loppuvuoden näin ja sitt alan sen rajun tiputtamisen heti alkuvuodest… Ei oo tekosyy, vaik ehkä silktä kuulostaa :smiley: Ei oo tää mtn hubaa enää, enkä saa “mistää mitää” fiiliksii enää, vaa six vedän ettei ois ni kipee ja pystys tekee paremmi kaikkee, jaxais yms… no kyl te tiiätte :smiley: :confused:
Mutt toi joulu on pakko ny saada “alta pois” ja nii sitt on vuoden alust se muutto… no se ei oo vaikee ku on tohon parin talon päähän täst Sinilt, on roudattu meiän melki kaikki kamat kontulast tänne, ett siel ei oo enää paljo mtn mitä otan uuteen kämppää messiin (kolmio, jessssss!!! :laughing: )
No, mutt jees, mun aika on menny lähinnä ny ton “muuttorumban” ja “sisustamisen” kans (siis oon sisustanu tätä Sinin kämppää ny parhaani mukaan viihtyisäx meille kolmelle ja nii, ett meiän kamat on järjestyxes…) Ahdasta on vähä, tää ku on kaksio (onnex iso sellane!!)
Mutt jees, mä oon älytön “sisustaja” (oijoijoi ku ois rahaa!!! :laughing: ) ja tykkään “näprätä” kaikkee, tykkään ett on siistii!! Jep, ja sitt tietty lapsen kans menee aikaa ja normit “kotihommat”!
Ja on täss kaiken keskel viel yhen miehen kans yritetty saada jtn selkoo meiän suhteeseen… (ei oo muksuni faija!)
Sellast, taas ois garsee kiiiiiiiiiiiire… jos illalla ehtisin, ni palailen sitte!!
Sinikää ei oo tänne ehtiny kirjottaa, mutt lähettelee terggui ja lupaa palailla ku vaa ehtii!!

MALIBU; tosi hienosti osaat&ehit kirjotella!! Tykkään aina lukee sun txtei!! Tarttee “ajan kans” paneutuu kahtee viimesee… mitähän sä kyselit multa, saa kysyy uudestaa jollen muista vastaa :smiley:
Mutt määrist… nolottaa!!! :blush: :blush: :blush:
En taida kehdata sitä kirjottaa, ett kuin paljo viel menee… :confused:
Kuitenki oon tavallaa ny 2 millii tiputtanu… ja siihen oon kyl vidun tyytyväinen!! :sunglasses:
Oon onnistunu temeillä osittain korvaa tota määrää…
En tiiä onx siit hyötyy, mutt näin mä funtsisin, ett ku se on kuitenki miedompaa ni helpompi pääst irti…??
Pyrkisin siihe, ett 5millii&2 temee!! Mutt viel ei olla siinä vaihees… Se ois ny seuraava askel niinq!! :sunglasses:
Ja siit sitte taas tiputan!! Jos tolla pystys oleen loppuvuoden ni ois jees!!!
Kuitenki ihan älyttömäx oon päästäny tolet… :confused:
Ja kylhän sil vaikutuksel kattokin on, en ny vaa muista/tiiä missä se kulkee…
Ku miettii, ett porukkaa menee MILLIN TAI PARIN TAKII korvaushoitoo!!! Kyl tollasen määrän nollais jo viikos… luulisin…

Jotai täss piti viel… mutt nyt mun on pakko mennä, joten palataan ja tsemit kaikille!!! <3

Ainii, MALIBU!! Taisit kysyä piikkikoukust, ni joo on mulla se, mutt sen verran paskana suonet ett en vedä muutaku pakolliset, etten siis mtn vettä tykittele,tms… Ja paranemisii sulle kivuista!! Mullaki on ny jalat paskana,enkä tajuu mix vaik oon ottanu “aamu-annoxen” jo!! VIDDU… Ja nii, Malibulta kysyisin viel (saa tietty muutki vastata jos kokemusta on :smiley: ) ett kun lopetit/vähensit ni piditkö välipäivii ja jeesasko se…??
Mä ku oon välil onnistunu pitää mutt en tiiä onx siit mtn hyötyy…??
Oon kuitenki vaa nukkunu ja tärissy ne päivät… :smiling_imp: mutt ollu ilman kuitenki!!! Jees, nyt MOI!! :slight_smile: