Tilanne tänään! Mä OON ERITTÄIN PETTYNYT, MUN UNELMA ON RIKOTTU, KOSTONHIMOA LÖYTYY JA EN HALUA ENÄÄ KOSKAAN olla tekemises ihmisen kaa, joka vallan mainiosti tietää, etten mä halua käyttää bubrea ja sikti piikittää sitä itteesä!!!
Eli syyllinen on mä ite, rangaisusta en oo viäl keksiny; vajan taakse pum! Pahoinpitely on liian tavallista, mul on tosi paha olo, mut mua ei itketä, itsesääliin en vajoa, MIKS MÄ TEEN ITELLENI SELLASTA MITÄ MÄ EN HALUA TEHDÄ??? Siks koska mä oon kusipää. Sen mä tiedän vallan mainiosti, mut miks JUST tää???
Syömist en voi enää vähentää, pitäsköhän kiskoa kaikki lääkkeet, alko ja mennä tonne metsä polttaa savyt ja nukkuu Ruususen Unta, aivan liian helppoa; mun pitää kärsiä kunnolla!!! Ei oo mikää puolustus, mut oon viettän EHDOTTOMAST liikaa aikaa bubreihmisten kaa, tänää oli yks likka!!!Mä voisin vetää horkat! Se on niin karseera, ei MÄ oon niin karsee, kunnon kusipää, ei mikää ihme et vihaan mua!!!
No mä en aio jatkaa käyttöä, vaik se ois mulle täysin oikein!!! Mut vanha kaava ei oo viäl koskaa pettänu. AINA, joka helvetin tauon jälkeen mä oon ottan “kerran” ja seuraavana päivänä tai viim. päivä eteenpäin, LISÄÄ
… Mä oon niin pettyny itteni, miten mä voin olla näin kusipää itelleni… Ehkä mä ansaitsen, miks mä ansaitsisin olla selvä, ku en mä oo päästäkää terve, muut must kärsiii!!! Mikä ois mulle oikee rakas, et mä voisin hajottaa sen? Mil mä kostan itelleni??? Mut ei oo ees hyvä fiilis, siitäs saat kusipää! Mä mietin kul viäl tai jos toi isäntä keksis jotaa…
No mä kirjotan mun päiväst sil aikaa… Vittu, ja ku mä en oo enää itsetuhonen ni turha sanii, et “nä tapan itteni”; en todellakaa… Siis kyl täs on nyt kaikki ainekset valmiina saadaksee “vuoden kusipää”-tittelin… Miks piti tehä? jos ois joku muu, sais kunnon selkäsaunan, mut jos mä alan itelleni selkäsaunaa antaa, mä oon siäl lataamos kans, ja se on fakta eikä mikää fiktio! Sinne vois sulkeutuu loppuelämäks…
Ja ku mul on paha olla, ni miks mä en voi itkeä prkl, ootanko mä et pääsis veitten kaa viiiltelee?MITÖ MÄ TEEN, MIKS MUN PITÄÄ PILATA JOKA IKINEN KERTA JOKO JONKUU MUUN TAI SIT OMAT HYVÄT HETKENI, PÄIVÄÄ VAJAA 4 VIIKKOO
, oikeest…
Kiduttaispa joku mut liki kuolemaa ja päättäisin vast sen jälkee et mitä mä haluun ja mitä en. Mul on aika selkeet säännöt, miks mä en voi niit noudattaa??? Mä en jaksa olla mun kans, just tollanen kusipää mä oon, pilaan ite kaiken!
No tänää oli ihan ok. aamu, nukuin pitkää ja lähin klinikalle… Eilisee oli kaikki kipeet olot jääny ja niit muutes mutsinkaa mietittii ihan kunnol… Mul nimittäin ennen oli niin, et ku mä stressasin/jännitin/masennuin kauheest, mul meni maha sekasin ja saatoin jopa oksentaa enkä syöny. Mut nykyää, mul on ÄLYTTÖMÄN paha olla. Mä en yleensä oikee osaa itkee, välil taas on tippa linssis leffan takii, mut en silloin ku mua KUNNOLLA sattuu ja nimenomaan sydämestä, kuten nyt… No toissapäivänhän mä flippasin siit siivoomisest, mä en kyenny elämää normaalia elämää… Mä tajusin, et mä en oo sitä koskaa eläny, enkä kertakaikkiaa OSAA… Mul tuli taas päähän ajatus, et luonto karsii, tai et pitäiskö sitä vähän auttaa; mä en vaa kyenny tekee mitää, mitä mä en oo ennen tehny… (Mä oon 10-vee ast alkan puhuu itsarist, 14-vee se oli mun AINOA tarkotus elämälle, about 20-vee mä lähes hylkäsin sen… Sitä ennen mä pärjäsin itteeni satuttamal, joko ruualla (=ei ruokaa/laatataa ruoka pois, ku oon sellanen pieni läskisika), tiedol et vajaan viikon sisää saa pään sekasin, rääkkiliikunnal, viiltelyllä, vihalla ja unelmalla et takaraja on 27 vee, ennen sitä MÄ KUOLEN. Kunpa ukko ois ampunu koko perheen
… Mä käytän jo nyt lasten defenssejä, mul ei oo resursseja ajatella kypsemmin, oikeesti. Mä oon ehkä koulu-fiksu ja mä muistan ja opin asiat älyttömän helposti, mä oon ihan kivan näkönen, so??? Ei vois vähempää kiinnostaa, mä oon kusipää ja sille ei voi mitä!
No mä oon vähä rauhottunu, täs pari tuntii ettiny kaikki helvetin vermet ja lähinnä sitä puolta milliä kakkosesr (oisin halun vaa ½mg), mikä on ilm. tippunu jonnee; mä halun tappaa sen. Mä en voi viäläkää uskoo, et mä ite kysyin sitä selvänä, mä en oo ollu oma itteni, aamul olin just sitä mieltä, etten uskaltais koskeekaan siihen pskaan… :huoh: … Mä purin käteeni kunnon jälet ja löin nyrkil päähäni kutin, enempää äijä ei antan mun rangaista itteeni… Paha mieli, miks näin voi käydä, mä en tajuu miks mä tein näin… Lopputukoot vaik artut mä soitan huomen omahoitsulle ja kysyn et mitäs nyt; mä en aio alkaa pitää mitää fck:n kk:den pitusta kuuria, niin se on vaa aina menny, en haluu, en aio, meen vaik h oitoo siks aikaa… 
Kuten mutsi sano, ni pitää ilm. varautuu, et jossaa vaihees on käytävä kenties Kuusaalla; mä en osaa elää aikuisten elämää, ja mutsi epäilee tosissaa, et ku ennen mul meni maha sekasin tms. stressist, ni nykyää mul tulee masikses & stressis eka joku karsee särky (niskat/maha/selkä/jalat) ja sit mä oon kuumees tai lämös yhen päivän, ratkasen asian ja paranen. Myö smul on käyny mieles, et tekeeköhän mun elimistö ne säryt ja kuumeet ite, koska toi pitää aivan paikkansa… 
No mun ei pitän ottaa, mä unohan et otin ja jatkan eämää… Tänää tapahtu vaik mitä ja olin jällee (eri) ihmisen seuras joka vetää bubree (täl kertaa muija), mut oli syytöst lapsen kidnappauksest, puhelui poliisille (mä nyt en niile soita ite), joutu soittaa suojeluakii ja sit päästii onnellisest ja ilman haulikonreikiä pääs auttaa sit likkaa hakee kissa ja vaatteitaa kotonta…
Ei täs auta ku jatkaa elämää eteenpäin… Mil mun pitäs rankasta itteeni? Mähän tein väärin ja siit saa rangaistuksen… Äijä ei suostu lyömää, vaik mä kuinka sanoin, jumankauta… Hakkaahan aikuisetkin toisiaan! En mä taas tiedä, onks kaikkial niin