Hei kaikki ongelmaiset, heidän omaisensa ja muut!
Olen 41-vuotias Tiikeri75 ja olen pelannut uhkapelejä noin 20 elinvuoteni aikana. En laske siihen mukaan niitä välillä olleita pelaamattomuusvuosiani. Eli en siis ole pelannut 20 vuoden ajanjakson sisällä vaan ihan oikeasti olen pelannut jokaisena noin 20 vuotena uhkapelejä. Peliurani alkoi joskus 10-12 vuoden iässä hedelmäpeleillä huoltoasemilla ja muualla. Silloin niitä helvetinkoneita ei ollut kovinkaan monissa ruokakaupoissa ja jos oli niin niiden käyttöä ei valvottu. Nykyäänhän on mahdotonta löytää ruokakauppaa, jossa ei jotain pelikonetta ole. Ja kaupoilla on velvollisuus valvoa, etteivät alaikäiset pelaa peliautomaatteja.
Välillä tosiaan oli vuoden tai kahden taukoja, etten pelannut euroakaan. Ne olivat seurausta jostain hyvästä jaksosta elämässäni. Esimerkiksi kaksi vuotta kestäneen terapian jälkeen olin kaksi vuotta kokonaan pelaamatta.
Olen tänään päättänyt ihan uudella varmuudella, että vähennän pelaamista. Olen todella monta kertaa yrittänyt lopettaa pelaamisen kokonaan ja epäonnistunut ja ollut tappamaisillani itseni ahdistuksissani. Tänään päätin, että rajoitan pelaamista. Lopetan kokonaan nopeat pelit, joihin voin hävitä paljon rahaa lyhyessä ajassa. Pelaan vain Lottoa yms hitaita pelejä. Jospa se olisi tie vapauteen, kun “täysraittius” pelaamisesta ei tunnu millään onnistuvan.
Tänään on pelirajoitteinen päiväni (prp) numero 1! Tästä seuraa lopulta vapautuminen pelaamisesta kokonaan!