Tämä kuva käytetty www.aijaa.com ia… picresizessä toimit ohjeiden mukaan ja lopuksi painat save a disk kohtaa… sitten valitset kuvan tonne aijaahan vaikkapa tietokoneesi valikosta viimeisimmät kuvat…

Tämä kuva käytetty www.aijaa.com ia… picresizessä toimit ohjeiden mukaan ja lopuksi painat save a disk kohtaa… sitten valitset kuvan tonne aijaahan vaikkapa tietokoneesi valikosta viimeisimmät kuvat…
Kiitos Metsien Mies, jaksoit kääntää rautalangasta. Mulle tuli kai jotain häikkää tuon kuvan siirtämisessä, mutta illalla olin liian väsynyt jatkamaan ja nyt ei puolestaan ehdi kun on kohta tulossa siivousapulaisia.
Lupaan harjoitella lisää. Tulostan nämä ohjeet paperille ja teen sitten ihan rauhassa.
No hyvä! Sait näköjään onnistuneesti kuvankin tänne…noi ohjeet Helise mulle anto ja noilla laitoin noi kuvat… eli niillä pärjää! Kiva saada sinultakin kuvia!
Ajelen muuten varmaan jossain vaiheessa kesää siellä Kuopion suunnalla… jos muistan niin voin tuoda niitä elämänlangan juuria sulle johonkin… ![]()
Mukavaa päivää siullekin!
^anteeksi kun olin epärehellinen, tuo ei ole minun kuvani, se on netistä. Netin kuvia osaan siirtää. No-No, nyt tuli ihan omat kesäkukat. Jippiii… pääsin ideasta kiinni.

Pitää vielä opetella se pienentäminen. Asia kerrallaan kuten raitistelukin.
Kiva muuten että muistit ne elämänlangat. Suunnitelmat ehtivät jo kerran muuttua, mutta jos tuot niitä niin kyllä niille paikka löytyy. Vihjaise vähän aikaisemmin niin yritetään keksiä tapaamispaikka.
Juu…opettele asia kerrallaan… kiva kuva!
Kukat on kivoja.
Toukokuu lähenee loppuaan, tenuttomana, tottakai.
Viikko sitten yritti masennus vallata maailmani, kaikki oli surkeaa, mistään ei tule ikinä mitään, kukaan ei ymmärrä mitään, ihmiset olivat p*koja ja itte ihan kaikkein pkain. Itku ja hammastenkiristys. Viinaa ei tehnyt mieli, mutta ei mitään muutakaan.
Oli se ihmeellinen aallonpohja. Tuplasin muutamaksi päiväksi masislääkkeen ja nukuin hurjasti ja noustiinhan siitä. Tekeekö viinattomuus tämmösiä oloja vielä näinkin pitkän ajan jälkeen? Vaikka onhan minulla tätä masennustaipumusta, ehkä taas stressasin itseni piippuun.
Kukat kasvaa hurjasti ja ruohokin, alkaisi olla aika hakea trimmeri varastosta ja lyhentää nurmikkoa vähäsen. Kun vielä kasvaisi ruoho noihin jään polttamiin läikkiinkin. Piha on läikikäs kuin kulkukoiran turkki.
Tenuttomana on mennyt toukokuu tähän asti. Ja eiköhän loppukin, kun illalla aion saada rautaisannoksen vertaistukea. Ja samalla annankin, vaikka suomalaisen kasvatuksen saaneena sellaista on ollut aika vaikea myöntää. Totta se kuitenkin on.
Tänään et ole yksin
Että taas sitten kuukausi mennyt!
Tämä tuntuukin olevan ihan hyvä ketju, aika moni on ottanut kuukauden haasteen kerrallaan vastaan.
Olisko ensi kuuksi tulossa ?
Jos tulee, niin luulenpa että sit ilmoittaudun mukaan, ei nimittäin ole aikomusta eikä mitään syytä eikä edes kiinnostusta juopotella vuoden 2018 kesäkuussakaan.
01 kesä 2018
Mukava kuulla että porukka o pysynyt tenuttomana. onnittelut siitä kaikille.
Ehdin avata kaljaton/kossuttoman ennen tähän ketjuun tuloani. Kännitönkin olisi ollut kiva, mutta muistetaan sekin matkan varrella. ![]()