Temgesic ja suonensisäinen käyttö

nyt lensi värkit roskapussiin ja huomenna vien ne vinkkiin, se on loppu nyt.Haluan kiittää varsinkin Maagoa ja Malibua. viestit herätti nyt kun olen selvinpäin ja luin viestit uudelleen. ja tosiaan räyhäämiseni oli jotain sekaista kuosivihaisuutta. en tosiaan mene vannomaan että päihteet jättäisin tähän, mutta piikitykset aion todella jättää taakseni. kädet on karmean näköiset ja hävettää. hyi minä! :unamused:

Mä myös toivon että pysyt tuolla tiellä… Itse olen heittänyt vermet pois ties kuin monta kertaa, mutta korvaushoidon jälkeen tulee erittäin harvoin hankituksi. Voit myös uskoa että söi hiukan ihmistä kun pystyin lopulta reilu 7 tai 8v sitten jättää pois pirin, essot, kovemmat opparit (herskan, kontit yms) ja dexmin, mutta vaikka sain kodeiinia tai tramboja lopettaakseni bubren; niin siitä en vain päässyt eroon… Mä olisin voinut lopettaa sen laitoksessa, mutta mikäli olisin kerran sortunut sitä kokeilemaan, niin koko hoitojakso (joka teki munlaiselle ihmiselle hemmetin tiukaa, mä kun en ole ikinä laitoksessa montaa päivää ollut); olisi mennyt hukkaan… Nyt sitten pudottelen itsekseni annosta ja tiedän että se ½v:den masis tulee uudestaan heti kun saan annoksen nollaan… Lisäksi näen kuinka kh:laiset alkoholisoituvat, vetävät mitä sattuu yms. ympärillä ja usein jos joku lopettaa hoidon, hän on samantien uudestaan koukussa… Tämän takia olen päättänyt lopettaa korvauksen kesällä, jolloin voin vetää kodeiinit 2vkossa alas…

Ei myöskään ole mukavaa katsella kun KAIKKI ihmiset ketkä ovat bubren “viihdekäytön” lopettaneet, aloittavat uudelleen. Osa nokittamalla… Voivat olla jopa ½v ilman, mutta sen jälkeen taas “viihdekäyttöön” ja takaisin päivittäiskäyttäjäksi… Usein edes paikkakunnanvaihto ei auta pääsemään eroon tuosta aineesta… Lisäksi bubre on toiseksi yleisin syy heti Tenoxien jälkeen (löytyy Alexandra45:sen piikitysketjusta) käden tai jalan amputoimiseen, siinä kun on sidosaineita…

Piikkikoukku on todella vittumainen asia ja itse olen pari kertaa lopettanut suolaliuoksella; onneksi olen näin vuosien jälkeen tahdonvoimalla päässyt irti; ellei sitten tule jotain kunnon masiskautta joka aiheutaisi itsetuhoisuuden… Siinä vaiheessa kun valitsen viiltelyn tai piikittämisen välillä… Voimia sulle!

PS. En mä tosiaan huvikseni vittuile asiasta… Täälläpäin kaikki tekevät asiat kuten muutkin. Meni kauan ennenkuin edes kuulin että bubret tulisi filsata, kukaan ei niitä filsannut… Sama on nyt RC:sien kanssa, kaikki ränniin… Eikä aineesta tiedetä edes nimeä… :unamused: :neutral_face: Aineet vielä pahentavat mt-ongelmia ja esim. pers.häiriöt eivät ole pysyviä, vaan niihin voi vaikuttaa 30-40 ikävuoteen saakka; tosin vain selvänä… Itse koen ainakin kasvaneeni henkisesti todella paljon (tosin ei olisi pahitteeksi kasvaa vielä lisää) näiden 3v:n aikana… Mikäli itse nyt saisin tietää bubren oikean riippuvuuspotentiaalin (aina kaikki sanoivat että konttien viekkareissa tulee äitiä ikävä, mutta kukaan ei puhunut bubresta; varmaan koska harva oli siitä edes yrittänyt irti päästä minkä itse tein kuitenkin todella monta kertaa, korvaamalla toiseen aineeseen) olisin ehkä tehnyt jotain toisin… Mutta näillä mennään… ja mun asiat ovat sentään hyvin kun olen porukasta päässyt eroon, toisin kuin suurin osa muista kh:laisista…

kiitos paljon vastauksista!
niinkuin tossa toisessa ketjussa avauduin tilanteestani, että kaks nollanelosta jäljellä ja lääkäriin 2viikkoa. että pelottaa perkeleesti. päivittäin nyt 4kuukautta. mut tosiaan värkeistä väänsin piikit tänään solmuun ja TODELLAKIN aion sen lopettaa. ihan senkin takia että suonet paskana ja kulliini en ala pistämään. piste. kiitos tuesta, kirjoittelen miten menee tässä viikkojen aikoina. valitettavasti jalka edelleen niin kipeä ettei buranalla selviä millään. toki saan sitten aikanaan asiallisen laskun muttakun… olen “lääkinnyt” itseäni vähän liikaa vaikka sanoinkin edellisessä postissa pysyneeni annoksissa. valetelen siis itseni lisäksi täälläkin. vaikka anonyymisti tänne kirjoitetaankin. no, ei voi kun ottaa paskan vastaan. :neutral_face: