Temgesic ja suonensisäinen käyttö

Oh ziisas. Dark Magus ennätys pitkä viesti! Congratulations, you blow my mind. (En edes lukenut sitä). :neutral_face:

Ite vedin bupree viihdekäyttöön vuoden! Kunnes sitten eräänä päivänä huomasin olevani kipeä ilman lääkettä :frowning:
Että aika kauan meikäläisen kohdalla meni, että tuo fyysinen koukku tuli.

Itel suunnitelmis bubrehoito. Huikkaa ottanu sen verran et pysyy suurimmat kivut pois mut viluttaa piruste. Pakko varmaa korjat oloo huomen.[Poistettu hintakeskustelua. -Päihdelinkin toimitus] Hirveetä kiskomist. Mut sen sanon et jos ite pääsee korvaushoitoo ni vittu ainuttaka en liikut eteenpäin. Sen verran vituttaa tän alueen politiikka ja ihmisten “vetoavut.” 3 päivää ilman ja olo sen mukane. Vituttaa… :imp: :smiling_imp:

^Tost kannattaa sensuroida nuo hinta-tiedot pois tai toimitus tekee sen. Sit vaa jos yleisest alkaa liikaa juttelee esim. hinnoist saa varotuksen ja jopa porttikiellon. Et suosittelen poistaa tost ylemmäst nuo hinnat ku tääl ei saa käydä hintakeskustelua. Säännöt…

Nonni. Ny on sensuroitu… Mitää sääntöi ol lukenu :laughing:

Hei kaikille,

haluaisin kiittää teitä edellisistä viesteistänne ja kerron tässä hieman tilanteestani.
Todellakin, asia meni jossain vaiheessa siihen pisteeseen, että suoneen vedin erinäisiä lääkkeitä. Olin todellakin 24/7 sekaisin, ja arvoni olivat selkeästi höltyneet; pidin jopa ihan OK:na vetää suoneen lääkkeitä, jos se jäisi väliaikaiseksi “ahdistuksenhoitokeinoksi”. Naurettavaa!
Eniten nautin noina aikoina alpratsolaamia, jopa 10mg päivässä. Tämä sai minut todellakin huonoon jamaan, ja moraalikäsitykseni olivat todella löyhiä. Kiitän teitä vilpittömästi kommenteistanne, vaikka tuolloin niistä suutuinkin.

Tein asioita, joita todellakin kadun, kun lopetin lääkkeiden (lähinnä alpratsolaamin) käytön. Kolme viikkoa makasin sängyssä ja itkin omaa huonouttani. Minulla on ollut päihdeongelmia 7 vuotta, välillä tosiaan vähemmän ja välillä enemmän, kuten aikaisemmin kerroin. Olen miettinyt paljon ongelmiani, kun lopetin rauhoittavien, ja muidenkin aineiden käytön. Tosin nyt aloitin rauhoittavien käytön uudelleen huomattavasti pienemmällä annostuksella. En ymmärrä vieläkään, miksi minulla on niin suuri päihdehakuisuus, vaikka elämäni on kaikin puolin kunnossa. Minulla on ihana avopuoliso, arvostettu opiskelupaikka, hyvä asunto ja välittäviä ystäviä. Toki minulla on ollut vaikeuksia lapsuudessa; niin sanottu lasinen lapsuus. Joka tapauksessa olen todella hyvässä asemassa, mutta silti ahdistus ja paha olo riistää sisintäni.

Tällä hetkellä yritän lievittää oloani alkoholilla ja pienellä (verrattuna kuukauden taikaiseen) määrällä rauhoittavia. En vedä mitään “ränniin” ja yritän saada elämästä kiinni.

Olen myös lukenut tutkimuksia, joissa on viitteitä siihen, että joillain ihmisillä GABA-reseptorit tai GABA itsessään ei toimisi normaalisti, ja nämä yksilöt saisivat huomattavasti enemmän tyydystystä rauhoittavista lääkkeistä. Mietin tätä omalla kohdallani, koska rauhoittavat saavat aikaan lähinnä normaalin, mukavan olotilan. En koe olevani päihtynyt.

Haluaisin nyt kommenttia siitä, miten voisi selvittää ja lievittää omaa ahdistusta terveellisin keinoin. Mitkä ovat teidän keinonne? Miten saisi taas itseluottamuksensa takaisin, ja uskaltautuisi selvin päin ihmisten ilmoille? Miten te olette päässeet päihdekierteestä?

:question:

:smiley: En tiedä, sopiiko NA sinulle, laiala, mutta itse sain sieltä aikanaan alkusysäyksen toipumiseen. NA:ta mollataan paljon, kerrotaan siitä tarinoita kuten että se on uskonnollinen ryhmä ja siellä vaan narkit valittaa oloaan…Kun itse asiassa NA on hengellinen, ei uskonnollinen toveriseura, jonka pääsyvaatimuksena on ainoastaan halu lopettaa käyttäminen. Jokainen uusi tulokas otetaan iloisena vastaan. Eikä siellä valiteta, vaan toteutetaan elämistä puhtaana NA-ohjelman avulla. Sain sieltä ihan ensimmäiseksi kyvyn hyväksyä itseni ja sairauteni, hyväksyä itseni sellaisena kuin olen ja sen myötä itseni hyväksynnän…opin arvostamaan omaa itseäni. Se poisti pelot ja olinkin 7kk täysin raitis, kunnes retkahdin. Retkahdus kesti vain ½ vuotta ja sen jälkeen(2002) vaikka käyn NA:ssa harvoin, on ohjelma kantanut minua päivittäin. Se toimii!!! :smiley:

No voi helvetti! Lopeta nyt hyvä ihminen ennenkuin on liian myöhäistä! Juuri bupren kanssa käy niin, ettei siitä alussa juurikaan “nauti”, kunhan vetelee. Mutta siinä kohtaa kun alkaa nauttimaan, on jo liian myöhäistä. Itselleni kävi niin. Vedin buprea n. 10 vuotta ja sinä aikana lähes kuolin 3 kertaa ja nyt olen korvaushoidossa. Mutta jos oikeasti haluat ojanpohjanistiksi, niin se on helppoa. Siihen tarvitaan alussa hiukan rahaa. Ajan kuluessa myös rahantarve lisääntyy, ja rikollisuus alkaa. Kohtaa huomaat olevasi jo pohjalla. Siis jos et kuole sitä ennen.

Ja kuten Alexsandra45 sanoi, tutustu NA:han. Itsekin olen korvaushoidosta huollimatta mukana NA:ssa. Sieltä olen saanut voimaa oheiskäytön välttämiseksi

Harmi että sulle on käynyt näin.

Mä vastasin aikasemmin sulle aika tylyst, mut oli itellää silloi muutaman kk:den piikkikoukku et päivittäin vedin enkä tietenkää tahtonu et joudut samaa tilanteesee vaik eihä sit pysty ku ite päättää. Nyt olin melkee 4vkoa piikittämättä, mut 3 päivää sit sorruin uudellee ja toivon et ei jää nyt päälle.

Tuo Xanorhan aluks auttaa ahistuksee, mut lopuks se vaa lisää ahistusta. Mä suosittelisin et ihan terapias kävisit kokemuksias läpi ja yrittäisit löytää jonkun muun lääkkeen joka lievittää sun ahdistusta. Ite pudotan tuota Xanoria (menee tosin myös pamit, dexet, trambot, supriumit, sirkat ja tennarit päälle), mut oon tiputtan 3:st millist 0,25mg:ii ja nyt koitan pudottaa puoleen tuosta. Yleisee ahdistuneisuus-häiriöö (mitä en tietenkää netis diagnisoi, enkä muutenkaa ku en oo lääkäri), auttaa monest Lyrica. ite en oo sitä käyttän, kuullu vaa hyviä kokemuksia (myös huonoja).

Tsemppiä!

Ite rännitin satunnaisesti vuoden ja säännöllisemmin ehkä puol vuotta. Nyt olen ollut selvinpäin pari kk ja yritän olla toistaiseksikin (=pitkään, lopullisesti (?) ). En käyttänyt fimaa, muutaku pirissä ja cumeissa. Xoneen olin lähinnä koukussa; päivittäin pistin ehkä 3 krt/pv. Jalkojen ja käsien ääreisverenkierto on huonontunut helvetisti. Tuntuu kokoajan et jalat ja kädet on kylmät. Niin, ja niinhän ne onkin… Damn :imp:

:open_mouth: Harmi, että 99% käy kuten Maago kuvasi osuvasti. Se on aluksi kivaa ja joidenkin mielestä ‘siistii’…kyllä se huvi loppuu ennemmin tai myöhemmin. Kun tämä korvaushoito on se viimeinen mahdollisuus… :unamused:

Joo, en halua mitenkään kehuskella. Mutta tiedän mistä puhun. Mulla on 18 vuotta kamankäyttöä takana. Kuulun sarjaan “eläkenarkkarit”. Tämä siis siksi kun olen vielä kaiken tämän jälkeen elossa tässä iässä. Olen 34-vuotias.

Tervehdys Plinkkiläiset!

Olen 25v miekkonen ja päätin nyt rekistäytyä. buprea on mennyt hihaan n vuoden verran. pidin tuossa viimekuusa 2viikon tauon ja totesin ettei fyysistä koukkua ole, onneksi. Kysymykseni koskee teemujen hihatusta: kunnolla kirkkaaksi suodatettu pilleri(it) toimivat todella miedosti vaikka vetäis kuus kerralla. kokeilumielessä törkkäsin yhden ainoan suoneen fimaatta ja kolahti todella voimakkaasti vs suodatettu! kaverini totesi saman asian ja molemmilla ei ollut mitään muuta, kuin kaksi olutta alla. samoin oli suodatetun kanssa… muuten putsina, :open_mouth: tietty inhotti se moska mitä itseeni törkkäsin. texin kanssa ei samaa ilmiötä ole. ja väittäisin kyllä että kyse ei ollut placebosta. nyt olen käyttänyt röökifimaa pahimpien (isoimpien) törkyjen poistamiseksi ja tällätavalla toimii kyllä mukavasti myös. onko joku muu huomannut saman ilmiön? vaikuttaa tosi oudolta kun vesiliukoinen kuitenkin pitäisi aineen olla. 0,4mg riittää oikein hyvin vaikka tolea kuitenki on: tekkenistä pitää se milli ottaa että saa toivotun vaikutuksen. tämä on todella outo juttu. Kitos jo etukäteen vastauksista! ja kaikille Hyvää päivänjatkoa!

Niin. Ei TODELLAKAAN kannata väen väkisin opetella vetämään. Tietysti jos sitä pitää elämän tarkoituksena niin antaa mennä…

Eikä ne teemutkaan toimi oikeastaan sen paremmin nokittamalla kuin rännittämällä. Oikeastaan ne toimii nenään paremmin. Pidempään ja tasaisemmin. Mutta sitten kun olet tuota menoa kunnon buprekoukkuun päässyt, niin hakkaa vaikka päätä seinään. Kyllä sekin toimii.

Onnea matkaan.

EDIT: Enpä muistanutkaan että olen tähän ketjuun jo kirjoitellut näköjään pari vuotta sitten. Hyvin toimii pää…

Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta :neutral_face: mikä riemu se on vittuilla kun kysyy asiallisen kysymyksen… olen käyttänyt eri aineita (enimmäkseen hihaan) jo 16v asti ja päihde- ja mielenterveysongelmien kanssa painiskelen niinkuin varmaan aika moni täällä., sinulla Maago on varmaan aivan HELVETIN hyvä syy ja oikeus vittuilla ja aukoa päätä, olethan täydellinen ihminen? :imp:
Kiitos ja hyvää päivänjatkoa kaikille! jos jollain on ASIALLISTA pohdintaa asiasta niin mielelläni vaihtaisin kokemuksia huomaamastani ilmiöstä teemujen käytöstä.

Vaikuttava määrä 0,4mg subua, tekkenissä 2mg subua. Lisäaineet maissitärkkelys yms. muut shitit jotka kertyy elimistöön… Placebo, joo… Lisäks tää ketju lukitaan koska kysyt haitallisen käyttötavan neuvoja joten oli hauska tutustua…

Ps. Viekkarit alkaa kunnolla vasta 3pv ja kestävät sen pari vkoa… + psyykkiset jopa ½v… Oletko aivan varma että koukkua ei ole?? Ei sattunut olemaan silmien vuotamista tai flunssan tyyppisiä oireita?!? Miksi 2vkoa vain kun kk:denkin päästä viekkarit ovat kuin olisi vetänyt pidempään? Lisäksi mitä useammin lopettaa, sitä nopeammin jää koukkuun+ viekkarit pahenee kerta kerralta lyhyistäkin ajoista; aivot TOTTUVAT käyttöön…

Psyykkinen ainakin, on niin VITUN siistiä vetää hihaan kaikkea… Taidat olla eka joka ei jää bubreen koukkuun :laughing: … Niinpä… kohta kh jonossa ja ilmaiset bubret joita diilataan eteenpäin… Vedättekö kenties sonikkaa vai tekkeniä?? Kun niissä on vain yksi pieni ero… Mitä sä luulet että saat täältä oikeasti?!? Neuvoja et “vedä vaa, et jää koukkuun”… Juuh ja lehmät lentää… :unamused: :laughing: :unamused:

Höh. esittelin itseni, kerroin käyttöhistoriani. mitä pahaa siinä on? se mitä asiani koski:

“Kysymykseni koskee teemujen hihatusta: kunnolla kirkkaaksi suodatettu pilleri(it) toimivat todella miedosti vaikka vetäis kuus kerralla. kokeilumielessä törkkäsin yhden ainoan suoneen fimaatta ja kolahti todella voimakkaasti vs suodatettu! kaverini totesi saman asian ja molemmilla ei ollut mitään muuta, kuin kaksi olutta alla. samoin oli suodatetun kanssa… muuten putsina, tietty inhotti se moska mitä itseeni törkkäsin. texin kanssa ei samaa ilmiötä ole. ja väittäisin kyllä että kyse ei ollut placebosta. nyt olen käyttänyt röökifimaa pahimpien (isoimpien) törkyjen poistamiseksi ja tällätavalla toimii kyllä mukavasti myös. onko joku muu huomannut saman ilmiön? vaikuttaa tosi oudolta kun vesiliukoinen kuitenkin pitäisi aineen olla. 0,4mg riittää oikein hyvin vaikka tolea kuitenki on” mitä tein väärin? ja anteeksi jos suututin, mielestäni kysymykseni oli ihan asiallinen ja sääntöjen mukainen. :confused:
Ps. Malibu: Tottakai olen psyykkisesti koukussa. enkai muuten käyttäisi ainetta jonka tiedän tuhoisaksi. ja tottakai se fyysinen tulee myös, mutta sen 2viikon aikana en huomannut (vielä) mitään fyysisiä oireita. toki nekin tulevat, mutta minulla ilmeisesti melko hitaasti. Kärsin erilaisista miekkareista, eikä minua liiemmin kiinnosta se mitä itselleni teen. en hae mitään säälipisteitä tällä sanomisella, kunhan halusin tuoda esille että en käytä siksi että se on VITUN SIISTIÄ vaan siksi että saan nopeasti ja huolella pään sekaisin ja hyvän olon. Olenko ainoa tällä foorumilla joka tekee niin? :question:

Kummallinen vihamielinen räjähdys, en tosiaan tiennyt että täällä ei saa esittää päihteisiin liittyviä kysymyksiä. Olen oikeasti pahoillani. kertokaa miten minun olisi pitänyt tämä askarruttava asia muotoilla?

olen lukenut foorumia pitkään, ja olen tietoinen maagon ja malibun kokemuksesta. en kiistä sitä todellakaan. ja maago: anteeksi typerä vittuiluni. olen kyllä puhunut lääkärini kanssa piikkikoukustani, siitä että kaikki muu käyttö on haaskausta :confused: ja että masennukseni siihen liityvine ahdistyksineen ja itsetuhoisuuteen. päihteet ovat VÄHINTÄÄN puoliksi päihteiden seurausta. sitä on vaikea selittää kuinka se ekakerta piikillä (piriä) oli vaan jotain niin mahtavaa että se oli menoa. ja tästä tosiaan aikaa jo n 10vuotta. on tietty ollut kuivakausiakin, tervalammet ym mutta… perkele ei sitä osaa selittää. teemut sain leikkauksenjälkeiseen kipuun joulukuussa, ja olen kutakuinkin pysynyt määrätyssä annostuksessa 5x/ vrk, se vaan menee hihaan. en pidä itseäni ainakaan täytenä idioottina, mutta päihdeongelmani vaan ei ole järjellä selitettavissä. tai no on mutta se miksen pysty/halua lopettaa ei. olen fyysisesti suht terve toistaiseksi, urheilen ja harrastan ja opiskelen, mutta esim koulussa en selvänä montaa päivää ollut :blush: sellanen fiilis vaan että tää maailma ei ole minua varten ja että tulevaisuudella ei ole muuta tarjottavaa kuin paskaa tuutintäydeltä, joten miksi en olisi kamoissa sit mielummin. Tulipas synnytettyä, pyrin nauttimaan teemuni tästä lähin ohjeen mukaan tai edes nokkaan. heitän roippeet pois tänään, yhdet vedot vaan vielä. :unamused: