Hei kaikille.
Klo 23 ja nukkumaan menos.Selvinpäin.Töistä lähties kävi mieles,että pitäiskö juomaa hakee?Kuinka muuten osaisin ollakkaan?
Sit tuli mieleen asioita mitä oon täältä lukenut ja tänne kirjoitellut.Aattelin,etten voi olla niin luuseri etten pysty tätä yhtä vkonloppuu kattoo josko menis vaik paremmin.
Kotiin päästyäni oli vähän jännittynyt/haikea fiilis.Aloin hääräämään kotihommia sillä mielellä,että isommat pois ja sit saan vaan olla,luvalla ilman syyllisyyttä.Ansaitusti rentoutua ilman kemiallista ainetta.On hieno tunne tämä.
Maaliskuu17 on aika kovis.Meinaa,jos noin hienosti pystyy vaan olemaan hiljaisuudessa ilman esim.tv häiriötä.Niinku valmiina kuuntelemaan omaa olotilaansa.
Itsekin ajattelin, että ois tänne tullut kirjoittelee/lueskelee mut en pystynyt,kun jotenkin siinä kohtaa tuntui,että parempi olla vaan ajattelematta koko alkoholia ja pitää itsensä kiireisenä.Oli hienoo,kun sai kaikenlaista tehtyä ja oli kokoajan kartalla.Välil tuli väläyksiä esim.viime vkonlopun kulusta ja tyytyväisyys vaan lisääntyi.Tosi hienoa,että nyt olin tietoinen omista tekemisistäni eikä aamulla oo vastassa mitään yllätyksiä.Ei esim.keittiö ja olohuone oo vaihtanut paikkaa…sit niitä sais taas järjestellä takas,ku ensin pääsis masennuksesta ja jaksais taas hoidella kaikki kännissä tehdyt järjestelyt.
Huoneiden paikkojen vaihto nyt oli liioittelua,mut ei kauheesti.Uskomaton määrää asioit järjestyy juomisen lomas,mut loppuviimeks niist on vaa haittaa .Nyt sen huomaa,kun pienes ajas ,selvinpäin,sai paljon järkevämpiä asioita aikaiseksi ja oli tietoinen kokoajan.
Mun ei ottaessa tullut tv:tä eikä muutakaan katsottua.En kaivannut ihmisten seuraa.Pöhnäs oli tekemisen meininkiä,kun en selvinpäin meinaa jaksaa tehdä yhtään mitään.
Tänään mietein,että omaa vaatimustasoa pitää laskea.Keskittyä siihen tietoisuuteen .Olla armollisempi itselleen.Ennen kaikkea keskittyä siihen mikä on itselle oikeasti tärkeää.
Sit oli juomaks kivennäisvettä.Metsä-mansikan makuista.No,tosiaan siitä sihahduksesta ja tuoksusta siideri tuli mieleen.Jatkoin vaan siivoiluu/ruuanlaittoa.Kun isoin jano meni ohi,ei enää kummemmin tullut alkoholi mieleen.
Kunpa tää fiilis säilyis.Rauhallinen olo.Yrittänyt pysyy kokoajan siinä hetkes,kun olen.Joskus aiemmin oon näist fiiliksist ollut nii nii innostunut,että sit alkaa rattaat pyörii niin lujaa etten pysy enää peräs eli alkaa olla niin kovat odotukset,että mitä kaikkee saan aikaan selvinpäin ja fiiliksen pitäs olla katos kokoajan.Toi on varmaa yks,mitä pelkään.Etten olekkaan kaikkivoiva kokoajan ettei fiilis ookkaan kymppi kokoajan.Se on varmaan ollut se taitekohta,että on tarvinnut taas ottaa.
Sit on kyl ollut niitäkin hetkiä,että on ottanut ,koska halunnut moninkertaistaa sen upeen fiilikseen.Ahne paska saa siinä nenilleen.Ei ol koskaan hyvää seurannut siitä.
Ai ,täs on pian tunti vierähtänyt,ku välil pohdin ja välil kirjottelen.Hyvää terapiaa taitaa olla…
Huomenna ei ole krapulaa!