Nyt hieman toistan itseäni, mutta voi perse mikä fiilis!!! Keskittymiskyky on banaanikärpäsen luokkaa, ikävöin eksää, ahdistaa tekemättömät hommat+mokat+pelko siitä että ehkä mä en yksinkertaisesti vain selviä tästä kun niin pieni prosentti kuitenkin selviää. V*tuttaa myös tämä vappu, kun joka paikka on kiinni plus viime vuosina kevät noin yleisesti on ollut mulle hankalaa aikaa. Nykyään rakastan kunnon talvea, ja viime talvena oli hemmetin ahdistavaa kun sitä ei pitkään aikaan tullut. Sit kun täällä mein korkeudella oli kuukauden ajan 20-35c pakkasta ja mielettömän kaunista, mäkin olin suht tyytyväinen ja pysyin raittiina sen ajan. Oli muuten viime- ja toissa vuonna ihan sama juttu, että paletti levisi kasaan just keväällä ja alkoi ne ihme ahdistukset ja repsuilut
No, ahdistuksesta huolimatta pakotin itseni aamulla sängystä ylös ja siivosin vähän. Nyt onkin siitä jo parempi olo ja ajattelin katsella vähän opiskelujuttuja. Noi kurssit vielä ovat menneet dokaillessa, mutta gradun tekeminen on sellainen ajatusprosessi, ettei se siedä ylimääräisiä katkoja ja kamalia repsahteluja. Kunhan nyt silti osaisin ottaa tarpeeksi rennosti, etten mitään järkyttävää PAKKO PAKKO -asiaa plus himmeetä suoritusta siitä itselleni rakenna. Kieltämättä sitäkin on hitusen ollut ilmassa
Ehkä nääkin olot menee jossain vaiheessa ohi, kunhan tällä kertaa jaksaa kärvistellä loppuun asti?! Onneksi huomenna on se ryhmä, tai jos en sinne logistisista syistä pääse niin menen aamulla käymään kirkossa ja ryhmässä sit ensi viikolla. Ihan perseestä tääkin kun ei oo enää autoa, ja menee liikkumiseen aikaa sekä vaivaa.
Sori tää kiukuttelu ja huono kielenkäyttö, mutta tätin pitää nyt vähän purkaa. Ettei olis hormonimonsterikin vauhdissa, keho ainakin on sen oloinen että ihan mahdollisena pidän