Tänään ei juoda alkoholia

Oli kiitollinen olo herätä sunnuntaiaamuun, kun melkein ensimmäinen ajatus oli, että edelleen olen raittiina. Mitään muuta en lupaa, mutta tänään en juo.
Tsemppiä kaikille kanssakulkijoille täällä.

1 tykkäys

Kiitos tsempeistä, ollaan vahvoja! :slight_smile: Siispä tänäänkään ei alkoholia juoda.

1 tykkäys

Eikä tänäänkään. :slight_smile:

1 tykkäys

Eikö vain kaikki kynnelle kykenevät, että tänäänkään emme juo alkoholia? :heart:

1 tykkäys

Oivoi minä taidan yksin höpötellä tässä ketjussa. :laughing: Harmi, että ketju ei niin sanotusti lähtenyt lentoon. Minäkin uskon, että tällainen olisi voinut osaltaan auttaa raittiuden saavuttamista. No mutta joka tapauksessa vielä kerran; tänäänkään ei juoda alkoholia!

2 tykkäystä

Mahtavaa Lintuanna. Minulla nyt takana juomattomuutta 2 viikkoa, olotila on hyvä ja pirteä. Yöunet maistuu ja energisyyttä on tullut lisää. Maailmankatsomus on laajentunut, ei pyöri ajatus siinä, että kuhan tämänki päivän jotenki saan iltaan, että pääsen tissuttelemaa.
Tästä on hyvä jatkaa ja tuskin huomennakaan otan huikkaa…

3 tykkäystä

Tänään pyrkimys olla juomatta.
Ensin koiran kanssa metsään lenkille. Sitten voisi yrittää leipoa jotain,rytmiä ja tekemistä päivään. Jospa ne mielihyvähormonit vielä toipuu ja alkoholi ei ole ainoa,mistä löytää hyvää mieltä

3 tykkäystä

Ei juoda tänään alkoholia. :coffee: :cake:

2 tykkäystä

Hyvä piiparinen, hyvä alkoholiton rupeama sullakin! :slight_smile:

Tänäänkään ei juoda.

2 tykkäystä

Hyvää raitista aamua. Tänään ei juoda

2 tykkäystä

Oikein mukavaa päivää, ystävät! Tänään jätetään oikein porukalla alkoholit juomatta. Siitäs saavat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

Tänään en minäkään juo alkoholia, voisin vaikka syödä juustoa. :grin:

2 tykkäystä

Mukavaa päivää minultakin! Tänään en minäkään juo alkoholia. :slight_smile:

1 tykkäys

Nyt on hyvä päivä leipoa, ei ole alkosta tuppurainen olo, vaan virtaa riittää vaikka muille jakaa. Takana hyvät yöunet ja pirteä mieli…ei tuo kaamoskaan saa mieltä matalaksi. “Eteenpäin niinkuin mummo lumessa” ja tietysti ilman viinaksia.

4 tykkäystä

Torstai on toivoa täynnä.
Tänäänkään ei juoda alkoholia.
Joululahjoja voisi yrittää tehdä.

1 tykkäys

Viiwa. Niin on täälläkin torstai toivoa täynnä. Täytetään tämä päivä laatikoiden teolla ja kuntoilulla ja tietysti ilman paholaisenjuomaa :grinning:

2 tykkäystä

Tänäänkään ei juoda alkoholia. Huomenna mulla tuleekin 4.viikko täyteen.

2 tykkäystä

Uusi päivä edessä ja tänään ei juoda alkoholia.
Mukavaa perjantaita kaikille.

Kiitos, mukavaa perjantaita sinnekin! :blush:Minäkään en juo tänään alkoholia.

1 tykkäys

Kiitos ja hyvää perjantaita minultakin. Tänään ei alkoholia juoda. :blush:

1 tykkäys