TajunnanVirtaKeijo

kylpyammeen korkki pyykkärin haalareiden taskussa

korkin ollessa hukassa, käy tulpakse kelmu ja tietty jeesustape

naapurin tiinan amme ja hänen aamiaistarjoilut

kiva että sä autat Tiinaa ammeenkorkki asiassa, syöttekste sitten aamiaisen ammeessa?

Mukavan näköinen riippupalju, vaan aika synkee ympäristö

tiina sana-assistenttitentissä lenttispelin tiimellyksestä

viinan viemä viemärin vieressä virtsalla

taksin tuomat taalarit tuhlannut taateli taalainmaalta talsii tahmeana tampereelle talvehtimaan tarjeten tampiona

takaisin taapertavat taatelimaan tavikset tallauten tarzanin taputusjoukon tarttuviin taploodeihin

loppukesä ja tömistelevä karkkikeiju eteisessä, sen hengellisyyporukalta pudonneet tahmaiset karkkipaperit… parempaa kesää ja kelit sukkia myöten.

[size=200]I´M OFF.[/size]

Tere, mä oon palannu landelta böndelle. - Helluntai srk:n kesäpäivillä kondoomit loppuu myyntipisteissä koko läänistä! -Ei taudit tartu.

[size=200]NO MORJESTAZ[/size]

sateentekijän itkutus ja vesimaksun erääntyminen

vaikka oon kuulemma kolmen promillen höyryissä, on sana-assosiointi silti silkkaa rutiinilaskettelua,
ja vaikka järki lakkaa ja aivotoiminta lamaantuu, ei puhe tai tekstin tuottaminen lopu koskaan !!

[size=200]JOU<[/size]

Et sä sit kirjoittanut sitä naisen virtuaalikassialmalomaa!

vesi on paskan lääke

no mää kyl taidan ihan ite skriivailla mitä tonne lahoon ja arpiseen pääkoppaan milloinkin putkahtelee…
sieltähän voi seuraavan kerran tulla ihan vaikka mitä, sellaiset on olleet merkit jo pitemmän aikaa…

se stimuloiva spurgunhoidatus voi olla myös uniseksuaalinen ja käypäinen versio sukupuoleen katsomati…
oikeesti näin kännissä kun olen nytkin, niin ainoa juoponparannushoito on tietenkin juua pottuviinaa ja
tavallista viinaa sekaisin, vaikka monta vuotta dokujen piiireissä sitä pidettiin epäsovinnaisena taktiikkana.
Kun jatkaa humaltumista, niin ei ookaan enää kohta väliä miten se meni ja meni miten meni miten meni.

yleensä kirjoittamisessa on tärkeintä se alkukipinä ja idean hierominen ja sen kypsyttely, nimittäin ne kaikki
heiveröiset idut tulevat tyystin tyhjästä ja alkavat elävöityä, kun niihin vain puhaltaa henkeä ja antaa sille stoorille tietsä niinku silleen tilaisuuden ja käyttää ilmaisuaan, jonka tuntee omakseen ja jonka vähintäänkin luulee hanskaavansa ja antaa jutun ja sivuhaarojen versoa ja tajunnanvirran kuljettaa kuin itsestään ja näin se tarina pakottautuu jatkumaan ja ainoa vaiva on toiston vääjäämätön riesa, mutta eihän aiheet maailmasta tule loppumaan ja voi tekaista uusia ja kirjoittaa vaikka siitä, kuinka vähän tai paljon eri aiheita on ja silleen…
niinku tietsä ja näin. ja niinku ja silleen niinku. tietsä, että niinku silleen ja tälleen ja noin ja näin ja niinku.

vesi on jo ollut toisen ihmisen suolistossa ja kalatkin on siihen pissssanneet… minen siis TOD. mene uimaan

Uiminen on ollut mun elämäni suurimpia nautintoja. Reippaana raittiina ajattelin vielä alkaa vesipalloilemaan, vaan täältä ei alan harrastajia oikein löytynyt. Kaksi vuotta sitten olen viimeksi ollut uimassa ja sitä ennen meni muutama vuosi. Mä en oikein uskaltanut enää sukellella kunnolla, kun mulla on tää pumpun vajaatoiminta. - Joku naurettava kammotila on iskenyt. Silloin viimeksi kun kävin kunnolla uimassa kännäilin ja oli alkukesän hellepäivä. Reippaasti mulahdin sellaiseen lutakkoon missä oli pohjassa lähteitä. Mä sain jonkun ihme ähkykohtauksen ja pelkäsin hukkuvani. Lähdin sitten uimaan ja jalkoja harjoitin polskimalla oikein perusteellisesti. Polvet pamahti niin kipeiksi, etten meinannut työpaikalla päästä rappuja ylös, ei ollut aikaisemmin moista tapahtunut.

vanhin voitehista niin sisäisesti kuin ulkoisestikin

åke. mää en ui, oon nössö, mutta maallikkona ja maakrapuna mä pysyn pinnalla. harrastuksena on vainen koiran uitatus ja koiran koiraauivan suorituksen aikana uimapaikan läheisyydessä virallisena uimavalvojana toimiminen.

naistenlehden ohjeiden mukaan 17 litraa vettä tunnissa nautittuna, ettei vaarallinen kuivuminen vahingoita råppaa

[size=150]VESIKARHU[/size]

Karhukainen, maailman kehittynein ja runsaslukuisin laji. Se kestää säteilyn avaruudessa ja ikijäät. Ehdottomasta paras otus.

Nää vesijutut saa loppua, tuloo pissahätä!

Karhukaisia on ehkä 4.5 miljardia ihmistä kohden ja omani olen kaikki tavannut ja jutellut asiat vesiselviksi,
mukavaa seuraa myöhään ja aikaisin runsaana porukkana ja pikkuisena yllätyksenä rapussa aamuisin.

tervalan hauta

tervattu, turvattu, huomioväri, asfalttipoju, magicmiken jatko-osa teattereissa!!!

makiikkakikkakolmonen, maikan kaljakaiffari ja sijaismaikan opettajanhuoneen kakkosvaraus

siivouskomeron siimeksessä siitetään setätätiä tätisedällä