TajunnanVirtaKeijo

^ juu juu… aikansa niitä jaksaa kattoa, mutta ovat melko kökösti selostettuja, mä tekisin paremmat juonnot.

Kun Jim-kanava tuli tsiigasin niitä rymistelyjä määrättömästi, kunnes sain tarpeekseni, enkä kato enää.
ryssien kolarointivideot netissä ovat ajoittainen hupi, kun se holtittomuus on niin mukaansatempaavaa…

Hyvä että on näitä selkeitä sukupuolijakauman mukaan meneviä kanavia, Liv-tsänel ei kuitenkaan tavoita
kaikkia maan naisia, sillä jotkut katsovat ristiin eri ohjelmia kanavia vaihtaen ja näin rikkovat pyhän sovin naisuuden ja tästä aiheutuvat ne miehen ja naisen väliset ristiriidat kun ei malteta pysyä omalla tontilla ja henkisesti livetään laajempaan kenttään, jossa ei päde samat totutut lait ja tavat toimia kuin kyseinen
seksuaalinen lähtökohta on lajityypin edustajan määrännyt… :mrgreen:

hyvä kirja satttuman soittoa

vaikuttaa mielenkiintoiseslta. Prkle mä en uskalla kirjastoon mennä, kun mä unohdan kuitenkin palauttaa kirjat edes lähes ajoissa, sama koski aikanaan vuokravideoita. Kaupungin vuokravideofirmoissa mulla oli vuokrauskielto ja karmeet maksamattomat korot (en niitä maksanut), joten oli hyvä lopettaa vuokraus. - Netistä pystyis kirjoja lukemaan, vaan silmät ei kestä kirjojen lukemista.

moovi: paistetut vihreät tomaatit Herkullinen kertomus ystävyydestä

Lukeminen on pakollista. Nyt tahti on hyvin hidas, mutta jutut sitäkin ainutlaatuisia, sillä Ron Wood kertoi muistelmissaan, kuinka asui Jimi Hendrixin kanssa ja oli viimeisiä ihmisiä maapallolla, joka näki tuon mestarivelhon elossa joitain tunteja ennen täysin yllättävää kuolemaansa. Eric Claptonin kaksi vuotista heroiinikoukkua pyrittiin purkamaan ilmaiskonsertilla, ettei erkki ois mennyt henkan perässä ja tässä auttamisessa onnistuttiinkiin, mutta kaikki naiset menivät jakoon George Harrisonilla - Claptonilla ja Ronilla… harva nainen on ollut kaikkien kanssa sillai… eli kolme. tämä nyt taitaa olla vastoin parempaa tietoa, mutta vapaamielisyys oli toista kuin nykyisessä jurputtamisessa, kun jengi on netissä ja bändäritkin on jotain trolleja…

ei mitään hempeilyleffoja tai räiskimisiäkään, katoin eilen Kunnian pelikentät ja se oli melkosta sekoilua, ehkä se kaksisuuntaisen taudin kuvaus oli rasittavaa ja päähenkilö ainakin helvetin rasittava, Jennifer Lawrence oli sentään jees.
Tuo fikka saikin peräti kahdeksan oscarehdokkuutta ja siinä oli mielestäni seitsemän liikaa… no menetteli se, mutta kelasin puolet ja katoin sen pienissä erissä, kun uutiset kiinosti enemmän ja Kreikan venkoilu ja totuudesta laistaminen…

Luulet sää et mää katson jotain hempeilyleffoja tai äärimmäisiä räiskintäleffoja. Eivät kyllä kuulu katsottaviin mooveihin. -Jotain jujua pitää hommassa olla mukana.

sniper

en mä luule, en tiiä kenenkään mieltymyksistä - hyvä jos itteni - mieliala vie ja sehän voi olla mitä vaan.
mielenkiinto vaihtuu ja voi löytää jotain mitä ei tiedetty olevan tai saman vanhan jo melkein unohtuneen.

epäamerikkalainen leffa, jossa sankari tajuaa olevansa riistäjä ja alkaa rehdiksi tavikseksi - lakasee lehtiä ja plinkkaa

Vaikka olenkin tavis, olen riistäjä.

^ mä en

pääsen köyhien luusereitten terveystarkastukseen pätemään, sillä alkoholinkäytön kirjallisessa esikyselyssä sain

[size=200]0 PISTETTÄ[/size] koskien viime ja tätä vuotta. näin ei ole ollut koskaan. ehkei koskaan tule olemaankaan.

laajemmassa terveyskyselyssä ilmenee, että syön päivittäin hedelmiä ja harrastan liikuntaa joka päivä 3 - 5 tuntia.

paperilla olen huippu-urheilija, mutta labrassa pitää käydä, kun verikoikeita ei voi himas analysoida. vielä.

jos ei halua olla suomalainen, pitää sanoa “olen maailmankansalainen”
jos pelkää sairauttaan, sitä voi vähätellä ja vaihtaa nimikettä itselle sopivammaksi,
mutta tavis sanana kattaa kaikki muutokset ja se on hyvä keksintö.

Onnittelut terveystarkistukseen pääsyn johdosta ja hyvästä terveydentilasta. Vittura sentään, mä tein kamalan löydöksen toisesta kyynärtaipeesta. Siellä on ihon alla kahdessa kohtaa iso parin sentin alue, joka on aivan omituinen muljake. Ihan kuin siellä olis joku kasvannainen. KÄÄK!

Nuoriso on varsinaisia maailmankansalaisia, jos ei reissaamaan pääse niin sitä seurustelua harrastetaan skypessä ja netissä pelien yhteydessä. Rakentavaa vittuilua eri kansalaisuuksien ominaisuuksista ja vaihdetaan kuulumisia maailman uutisista siinä pelaamisen sivutuotteena.

virtuaalimaa

meilläpäin mennään vaikka valelekurille, jos on aihetta. mullon esmes sammakonkutua lampuissa rasittavina rihmastoina ja niille oli joku nimikin, muttei asialle voi vaan mitään ja se tieto pitää mut pois luulotautisuudesta…

kivuliaan päki

Ostat säkin tällaset kunnon kengät, niissä lenkkareissa saa kaikenlaisia vammoja.

miesten sukat aina parittomia

ei ole vammoja, on vain arpia ja ajoittaisia selkä- ja pohjekramppeja, mutten ota relaksantteja ja lumelääkkeenä magesiummäärät pysyneet säännöllisiä, mutta ne pois jättämällä alkaa välittömästi luuleminen, että niistä onkin hyöytyä… unta ekan kerran tänä kesänä 6 tuntia melkein yhtäjaksoista lähetystä pumpulipitoiselta untuvasaarelta

miesten sukissa ei ryöstetä pankkeja

puku päällä kyllä

miespuku päällä viimeksi armeijatehtävissä, mutta plinkissä olen ottanut mallia pukuasiaa vain sivuten Smokista, jonka oma esikuva hänen antamansa detaljeen mukaan oli Paul Newman ja se käy mullekin, sillä oli aika kova äijä ja hyvä näyttelijä, paljon parempi kuin monet aikalaisensa - ihan Brandonin luokkaa jos oikein pinnistetään…

smurffiasu eli verryttelyasu, kusiluistimet ja iltapesuohjelma

Jaha, kohta heitetään kevyt mökkiasustus niskaan ja kusiluistimet jalkaan ja häivytään torpalle.

pitäisköhän tänään vihtoa

Oliko kanukeilla möksejä, möksiä ?? suomalaisuuden yhtenä tekijänä on mökkeily, joka itsellä onneksi jäi jo kasarille. Olettaisin kuitenkin muissakin kansallisissa sarjoissa olevan ihmiselle yhteisiä ajaviettotapoja…
mutta miten se känädäläinen tapa eroaa finskistä ?? entä onko jenkeillä kans jotain mökkisäpinöitä…

vasta vihtomisesen jälkeen pannaan ruuan päälle maate

On kanukeilla möksiä vaikka minkälaisia. Jotkut kulkee möksilleen vesitasoilla ja vaikka millä vehkeillä. Paljonhan ne harrastaa tätä asuntoautoilua ja karavaanailua ja telttailuakin. Net on tosi reipasta sakkia.

kesän taiga

Vesitaso on jo tosi kova juttu, sillä känninen finski sais runsaasti tuhoja aikaan… meillä kiellettäisiin tietenkin kansan pienkoneilmailu ensimäisen ydinvoimalaan gänäs lennon jälkeen… tai joku päättäis vierailla Arkadian mäjellä dynamiitilla lastatun cessnan kera… “juhannuksen lentoliikenne on sujunut rauhallisesti, vain muutamalla juhlijalla loppui petrooli.”

Olen antanut itselleni luvan varauksettomaan Känädän palvontaan ja se alkaa muistuuttaa jo riippuvuutta, mutta
en vain voi olla riittävästi ylistämättä kanukkien ihanaa ja parempaa elämää ja sen erilaisia, khuuleja käyttötapoja.

nenän paikka

ei sehään niin taattu paikka oo, tällähii kiinalaisella kasvanu ohotaa

turpa

klyyvarin hajurako toiseen hajusarveen

etäklyyvvari