ilmainen koe-erä ja palautusoikeus
Voi hyvä tavaton, mä olen jäänyt paitsi kaikista ilmaisista ämpäreistä. On ollunna vaikka minkälaisia ilmaiset ämpärit-avajaisia, satoja ihmisiä jonottelemassa ämpäreitä!
ilmaiset lääkemaistajaiset terveyskeskuksessa tiistaina klo 7.00 alkaen
Tuota ämpärikäyttäytymistä olisi paikallaan valottaa jonkun käyttäytymistieteitä tutkivan tyypin, sillä eihän täysin turhan tavaran haaliminen ole järkevää - muovimäpäri on perustavaraa, jonka saa varsin edullisesti useimmista kaupoista ja jokaisella on jo muutama syntyissään, yksi vaivaikas tilaa vievä kippo ei ole erikseen hakemisen väärti… ämpäripäitten mielentila tutkittava viipymättä.
jakouurre rokkimummon piritabussa
Onneks net ei vielä ole perustaneet piripäissään mitään moottoripyöräjengiä. - Vittu, poliisikkan ei uskaltais ratsata niiden kerhotiloja.
myös hyvin käyttäytyvästä aikuisväestösä tulee mummojengiläisiä, joten tämä kulkee läpi ihmisen ajallisen sektorin.
Aarnion isovanhemmat ovat luultavasti täysin tunteettomia jengijohtajia iäkkäiden ukkojen ja akkojen väkivaltaisissa, rasistisissa ja rehellistä poliiisia kovin sanoin rienaavissa päihdepiireissä, jotka pelolla hallitsevat eteläistä Suomea.
Kuinkahan monta “Aarnioo” työskentelee valtion ja kuntien palveluksessa eri tehtävissä. Aarniolle kävi vain köpelösti kun jäi kiinni.
Emme tule koskaan saamaan selville totuutta, sillä en usko pätkääkään, että tuo jäbä ois kaiken tehnyt yksin…
aika sama ja mua ei pelota rosvot eikä kytät, kun en ole kummankaan fanaattisen ääriliikken kanssa tekemisissä…
huumekytän aineettomat palvelut päivänvalossa
poliisi voi nykyään tehdä mitä vaan, ei se mitään lupia tarvii
poliisi on ystävä ellei se sitten ole aarniolaisia… pilalle meni taas yksi viaton ja ennen ei-mitään-mielikuvia
herättänyt varsin tavallisen kuuloinen sukunimi, kuten meni aikoinaan nykänen ja keskinen ja väyrynen…
luvanpyyntitoimiston lupakäsitteluhakemuksen toimiohje
[size=110]
byromaanilla olis asiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…[/size]
setävainaa oli pyromaani ja kärähti isolta keikalta, pääsi Kakolan kautta Niuvaniemeen moneksi vuodeksi…
kova palo selvittää kuittiviidakon kuumat haasteet
istuta koneeseen mato
niitä voi saada suojaamattomasta nettiseksistä, joten ei oo tarvetta erikseen hankkia mitään matosia vehkeeseen.
viljele sanavarastosi uhkeaan kimppuun ja usuta muut kastelemaan
Meillä on varastossa matosia. Haluakko sasserin?
Ei harrasta mitään seksiin viittaavaakaan, niin ei voi tulla tippereitä, kuppereita, sankkereita, herppuja eikä sitä hiviä. Pojan yksi kaveri ampui aivonsa pellolle kun muija oli ulkomailla hommissa ja toi hivin kotio.
noemmää tarvii - en pelaa, kun vanha matopelinokialainen meni jonnekin…
hivi ei hivele - meinasin itsekin saada sen Keniasta ja hyvät oli tsäänssit, muttei sitten tarttunutkaan
Varmaan olit ihan selvästä päästä reisussa?
Mä pelkäsin pitkään yhtä lontoon viikkoa jälkikäteen kun hivi nousi puheenaiheeks kun itämisaika saattaa olla kymmenen vuotta.
matonkuteet
en todellakaan ollut - itämisaika kaikessa mitassaan on tullut tiensä päähän ajallisesti. sen tiedon mukaan tulloin virusta kantoi n. 25 % aktiivisesta Kenian väestöstä eli joka neljäs iältään 16 - 64 ja se mahdollisuushan on olemassa, että on tautia saamatta jo duunannut hivinaista…
kuten madot when in Rome do as the worms do, man
intohimon uhrit
pintaliidon kuhmut
Telkussa näkyy tää uudehko kanava nimeltään Free. Se on ilmeisesti tarkoitettu nuorille naisille. Jumapliste, hyvä kanava. Sieltä tulee joka ilta amerikkalaisia opetusfilmejä! - Mä olen mielenkiinnolla seurannut näitä parisuhdedraamoja elävästä elämästä. Aiheena on pettäminen, ahneus ja kaikenlaiset kuolemansynnit ja minkälaisiin rikoksiin ne on johtaneet. Karmeita tapauksia! - Ei tarvii kuvitteellisia rikossarjoja katsoa. - Viime yönä alkoi uus sarja. Tässä ekassa jaksossa kerrottiin tapauksesta, jossa opiskelijapoika lähtee iltaa viettämään toiseen kaupunginosaan Nykissä tuntemattomien nuorten seurassa ja miten illan kulku johti sitten tän opiskelijapojan murhaan. Siinä oli perkkele opettavainen tarina valinnoista, joita poika iltansa aikana teki.
sattuman satoa