TajunnanVirtaKeijo

sellanen siistitty suositusselitys

kliininen suoritus

nihilistinen suositusarvo ja tuntemattoman tunteettoman tunnearvot

meni vähän aikaa ennenkuin upposi kaaliin

turboviive, vetisen terävä voihin uppoova terävä pinta ja aineen vajoaminen

ahtopaine vetisessä voissa ei ehdi nousta heti kun turbo painetaan aineeseen, jolloin se vajoaa ja uppoaa viiveellä

Fysiikka on ehkä tylsintä koskaan, mitä käymässäni kiertoskålessa opetettiin + matikka, vaikka ymmärrän, että
kaikki oleva perustuu numeroihin ja luonnonlait on houkuteltu siten esiin ja ne voidaan todentaa
matemaattisilla kaavoilla yms shittii, mut aivorakenteeni sylki pois ne itselleni tarpeettomana
pitämät kaavat, vaikka kerran ryhdistäydyinkin ja sain kokeesta kybämiikan… kysehän on
paljolti innostuksesta ja mielenkiinnosta, jota ei luontaisesti ole, eikä tainnut tullakaan…
varmaan moni luvuista kiihottunut on oikealla alalla, kun vääntää kirjanpitoa, josta
en koskaan saanut säväreitä, mutta ymmärrän kaksinkertaisen systeemin edut
ja ehdottomuuden ja sellasta ois tarvittu Kreikassakin…

[i]matikkaneron hallitsematon siviilielämä poiki 500 jälkeläistä yhtä monen naisen kanssa

• panovero maksettiin paljousalennuksella[/i]

Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen panomies
Panomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu panopanomies

Ka - niinpä ja Sauna sai ensipainoksen panomiehestä, voi olla että siitä tulee sata-osainen sarja…
Viime Tapaninpäivän panomiesstoori keräsi neljä lukijaa ja niistä kaksi oli niin kännissä, ettei
tajunnut mistään mitään ja ne kaksi muuta oli minä ja naapurin tiina ja se luki säälistä…

[size=200]L[/size]ähenpä koirailemaan tonne shittikeliin… nam.

karvakasa, jolla karvanaama ja nappisilmät

[size=200]RÖLLIPEIKKO SE ON[/size]

tai hyvä ammattimies-mamu, jolla ratkaisuja ongelmia enemmän

Huusta hii?

peestä pöö

[size=200]BOO ittelles[/size]

hektinen elämäntyyli

henkselitön staili, henkisyyden ymmärtäminen ilman jumaluuksia ja ihmisen laatiman illuusion kauneus luonnossa

Ihmisen mielen luoma illuusio! Vasemman puoleisessa kuvassa piisaa meikäläiselle sitä illuusiota. Järjettömän kirkas vesi, hiekkapohja, etelämeren autio saari palmuineen ja auringonpaiste ja lämpö. - Mikä on karu totuus? Järjetön kuumuus, kaikenlaisia ötököitä rannalla, vesi ei vilvoita, kamala suolaisuus nahka lähtee, pelottaa kaikki meren ötökät, hiekka sotkee kaiken ja takertuu tuhatkertoimiseen aurinkotöljöön. Siellä kyllä ratkee juopottelemaan, on se sen verran karua hommaa.

Oikean puoleisessa kuvassa suomalainen illuusio, joka minulle sopii paremmin. Kirkasvetinen järvi, hiekkarannalla, sopiva kesäpäivä, huomio ei vesikasveja elukoineen.

pienellä purkilla avomerellä kalassa

Fenestran ikkuna-asentaja tarjoaa illuusiota: Tyylikäs ja siisti työpuku päällä ja käytös hillittyä ja kohteliasta.
Työkaverin kanssa vaihtavat eleettömästi pokat ja ehkä samalla keskustelevat lyhyesti ja asiallisesti.
Työnjälki aivan priimaa, kaikki työvaiheet ovat selkeitä ja organisaation kokonaisuus välittyy.
Saattavat vielä puhdistaa uuden, tuoreen ikkunan vaikkei edes tarvitsisi ja ehdottamasti siivoavat jälkensä.
Jättävät aina puh.numeron ja muut yhteystiedot asuntoon ja asukkaan ollessa paikalla toivottavat oikein hyvää päivän jatkoa. Saattavat siivotessaan imuroida myös muun osan huoneistoa, tiskaavat ja ripustavat märän pyykin naruille. Antavat perheen isommalle 50 € vapaa-ajan harrastuksiin ja lukevat päiväsadun pikkuvesselille, syöttävät ja pesevät nolla vuotiaan beiden ja nikkaroivat maustehyllyn keittiön klippipöydälle, antavat seksiä yh-mamalle.

Puhki poljettua arkea ja julmaa todellisuutta edustaa perussuomalainen raksaäijä: Puhisee ja piereskelee, haisee viunalle ja tulee myöhässä ja rapulaisena mestoille. Juttelee omituisia, päästelee oudoissa paikoissa naurunrämäkkää kikatusta. Työnjälki huitaistua ja alkaa pälyillä kelloa minuutin välein ruokatunnin jälkeen.

sure good man is a hard to find, man.

tankkerin kannelta kamoissa delfiinejä ampumassa

tankkeri, ankkuri, tiikeri, tikari, kari, maakari, kraatari, kraateri, terijoki, salava, pihlaja, lahja, lahna, tahna, nanna, panna, napauttaa, pukkaa, paksu, puksu, tuksu, stuppido, stuppi, tumppi, pimppi, impi, pimiä, imeä, limeä,…

olin kylmän oluen lämmin ystävä, kunnes kaveruus osoittautui yksipuoliseksi ja olosta tuli vain kylmäävä

Mua vähän tökkii nyt tää selain hommeli. Näetsen firefoxi on jostain syystä alkanut nynnäämään kuvatiedostoissa sekä juutuubissa. Sen sijaan foxi näyttää ja soittaa juutuubissa hyvin. Cromen selaus taas toimii hyvin juutuubissa, vaan videoita ja musiikkia se pätkii. Booxtv toimii vain cromessa. Foxia mä olen tottunut käyttämään ja milläs nää kirjanmerkit saa uudestaan siirrettyä cromeen. - Eikä siinä vielä kaikki. Harmittelin aikaisemmin kun elokuvat blue ray -muodossa ei toistuneet käytössäni ollelleella playerillä. Kokeilin aivan piruuttaan media playeriä ja sehän toisti blue rayt moiteettomasti. Media playerissä ei taas tekstitykset toimi, siinä on huono tekstitystiedostojen tuki.

täystyrmäys