Ei tämä päihteetön elämäkään niin kamalaa ole.
Ihminen pärjää ihan mukavasti ilman päihteitä.
Ja jos nyt osa tutkimuksista väittääkin että ihmiskunnan onni ja menestys on kytköksissä siihen miten paljon saadaan huumeita levitetyä, niin toiset tutkimukset taas väittävät että nimenomaan päihteiden kokonaiskulutuksen määrä korreloi monenlaisten sosiaalisten, terveydellisten ja psyykkisten ongelmien määrän kanssa.
Minun elämääni eivät huumeet kovinkaan vaikuta, joten ihan kait vaan sitten asianharrastuksesta niitä vastustan. Siksi että me kansalaiset se ehkä voimme päättää, paljonko niitä suomessa levitetään. Ja minun mielestäni mieluummin vähemmän kuin enemmän.
Tällä hetkellä saan elää ihan rauhassa huumeilta. Toki tiedän, miten pääsisin mukaan paikkoihin joissa niitä käytetään, myydään ja ostetaan. Mutta, eipä ole haluja mukaan mennä.
Olen tuotakin miettinyt, alkaisinko myymään huumeita jos se olisi laillista?
tuotto olisi hyvä, ja olen aika varma että pärjäisin siinä kuin toisetkin. Ja saisin elantoni kevyemmällä työllä kuin nykyisin. Ovelta ovelle myin nuorempana, ihan ensimmäisinä myyntityön harjoituksina, niin suolakalaa, ensiapilaukkuja kuin henkivakuutuksiakin. Hautakivikauppiaan oppipoikanakin pyörin jonkin aikaa.
Siinä oli joskus leipä lujassa, mutta jos noita viihdytysaineita sitten alkaisin kaupppaamaan niin miksei. Tosin yrittäjien määrä varmasti olisi alkuun melkoinen. Siitä sitten kyllä ne heikommin pärjäävät tippuisivat pois, ammatttitaito siinäkin ratkaisee.
Tänä päivänä tietysti puhelinmyynti on kovin pinnalla, mutta vois kuitenkin näiden tuotteiden kohdalla olla helpompi tehdä tulosta kun tuotteen voi luovuttaa ostajalle just siinä hetkessä, se osto kun palvelee juuri niitä nyt ja tässä hetkessä saatavia kivoja asioita. Moni voisi jopa jättää ostamatta jos joutuisi viikon postipakettia odottamaan.
Miten muuten ovat ajatelleet nämä onnellisen maailman tuloa kuolaavat ajatelleet mahdollisimman tehokkaan jakelun järjestää? Alkuun tietysti se varovaisuus ja pikku teatteri että tätä nyt vaan ihan vähän myydään ja kovin rajallisesti, mutta tuskin kukaan uskoo että semmoiset rajoitteet kestäisivät, kun kerran vauhtia kiihdytetään.
Noissa kirjoituksissa tuli esille kanta jonka mukaan päihtyminen kaikista mahdollisista aineista on ihmisen luonnollinen ja kiistämätön, subjektiivinen oikeus.
Onko se?
Miten sitten voidaan perustella jonkun heroiinin, LSD:n ja uusien hienojen laboratoriotuotteiden myyntikieltoa?