Suurkuluttajalle Selincroa

Nalmefeeni 18mg tuotemerkki Selincro toimii erinomaisesti ainakin minulle. Kokeilin eilen ensimmäisen kerran ja todellakin ensimmäisen tuopin jälkeen keskaria seuraava putosi enää pitkin hampain. Siihen jäi. Haluan herättää keskustelua tästä hoidosta sillä se tuntuu olevan hieman sanottaisiko vaikka uutta ainakin laajemmassa mittakaavassa.

20 vuotta sitten tuota kokeilin ja se on ehkä pahinta rahantuhlausta sitten… en muista.

Tuollaisia kassalla autuaaksi tekeviä juopporaasun pelastusrohtoja
pidän oivana tulolisänä pörssisalkkuisten lääkäreiden piirissä.
Joku on oikeesti saanut joskus tollasen idean, että otetaan
niistä alkoholistin juomarahoista osa tällä tavalla talteen.
Nerokasta. Muistuttaa kotipankkien nykyjärjestelmää,
kun me maksamme siitä, että olemme itsemme palvelijoita.

Ihmelääkkeiden kysyntä tosin on aina vakio ja jokin oikoreitin ominaisuuksilla markkinoitu
helppo ja siisti tapa halutuin keino kaikista. Voikin olla liikaa vaivaa perehtyä addiktiosairauden mekanismiin,
eikä se vessanpytyn peseminen niin herkkua olekaan tai siivoominen, mutta putsia sillä harjalla lopulta tulee.

Dokaus ja ihmelääke on vähän kuin vetäis vaan isomman kypärän päähän ennen seinäänajoja ja maksaa siitä.

Juomattomuus on johtanut monen raitistumiseen. Mutta enhän mä mitään suosittele, se on kiellettyä. :laughing:

:arrow_right:

Joo, en ole itse koskaan kokeillut. Varmaan joillekkin voi tuosta olla apuakin, mutta kyllä meikäläinen on ihan toisen sortin juoppo. Oishan tuo varmaan kokeilemisen arvoista sellaiselle ihmiselle tuo Selincrokin joka esimerkiks työnsä puolesta joutuu anniskelutilaisuuksiin tai muuten viinan kanssa läträämään eikä vielä ole kunnon pesunkestävä alkoholisti.

:smiley: varsin hauska tuo 1970:n vastaus
Olen myös jostain lukenut , että ovat kovin kalliita nappeja, jos usein käyttää. Sekä miettinyt olisiko se jonkin näköinen vaihtoehto …
Ite sain just Mirtazapin reseptin päihdelääkäriltä , yllätyin sen halvasta hinnasta … saas nähdä miten toimii…

^Moi. Mirtan voimin lihoin itse 10 v sitten 20 kiloa, jonka poissahaamiseen meni piiitkä aika, joten omakohtaisesti ampuisin alas nuokin myrkyt, mutten vieläkään suosittele kellekään mitään tai ketään.

Loistava juttu jos toimii sinulle tuo aine!

Oman raitistumisen alkuun saamisessa, oli ratkaisevan tärkeässä roolissa muutamaan kertaan antabus…joka ainakin minulla toimi erinomaisesti… kaikillahan kai aineet ei samalla tavalla auta…

Jännä muuten kuinka nykyään erottaa viinan hajun niin kirkkaasti ja näköjään myös maun… ostin suffeli da capo suklaapaloja ja heitin yhden lärviin… samantien maistui viina suussa… katsoin sisältölistaa… ja kyllä… tuote sisältää alkoholia…en silti nollaa tota raittiusmittaria, koska kyse oli yhdestä suklaakeksistä… ja se jäi sitten siihen… annoin loput työkaverille :wink:

…mutta Tsemppiä!

On kai aivan mahdollista että tuo tai joku muu aine toimii juuri kuten myyjä lupaa.

Kai noiden tehosta voisi löytyä jotain riippumattomia ja varmistettuja tutkimuksiakin. Jopa sellaisia joissa on eliminoitu mahdollinen plasebovaikutus pois kaksoissokkotutkimuksilla ym varmistuksilla.
Mielenkiintoista ja yleisen käytettävyyden kannalta olennaista on, toimiiko pilleri myös silloin kun sen tehoon ei ollenkaan usko?

Päihdeongelma kun on kovin paljon riippuvainen ihmisen omasta mielestä ja siitä miten ihminen uskoo asian olevan.
On hyvinkin mahdollista, että kun ihminen lujasti uskoo että tuon pillerin otettuani minulle eivät enää ryypyt hyviltä maistu. Maistuminen kun on kovin pitkälti riippuvainen asenteesta, odotuksista, mielipiteestä, uskomuksista jne niin on jopa luonnollista että sitten ei niin maistukaan.

Ihmisen mieli on johdateltavissa.
Plasebon lisäksi toimii hyvin myös sen toinen puoli, nosebo-ilmiö
Metsien mies realistina ei DaCapon sisältämän alkoholin takia ollut millänsäkään, totesipa vain ettei tykännyt.

Mutta, jos ihminen takoo tuhansien toistojen ja auktoriteettien antamien vahvistusten voimalla päähänsä että jos otan yhdernkin ryypyn tai alkoholia tipankin missä muodossa tahansa niin sen jälkeen en pysty enää itseäni hallitsemaan vaan minun on pakko saada yhä lisää ja lisää alkoholia kunnes olen niin heikossa kunnossa etten enää millään konstilla kykene alkoholia elimistööni siirtämään.
Uskon voima on kova, noinkin päin. Monta ryyppykierrettä on alkanut siksi että ei ole nähty edes mahdolliseksi olla ottamatta. Vapaaehtoinen pakko, eli luja usko siihen että minun on pakko toimia juuri noin…

Ehkä usko raittiuspillerin voimaan on joskus parempi kuin sen vastakohta, pakonomaiseen juomiseen uskominen.

Mutta, onneksi on muitakin vaihtoehtoja.

Joillakin varmaan toimii, niikuin ketjun aloittajalle. Jollekin ei toimi, tai ehkei jopa useillekaan toimi.
Saman lattean totuuden voisi sanoa mistä hyvänsä tukikeinosta tai hoitokeinosta: Antabuksesta AA:han.

Nähdäkseni ihan hirveän paljon tuota Selincroa tai sen edeltäjää Naltreksonia ei ihmisille kirjoiteta, enkä ole nähnyt lääkettä juuri mainostettavankaan missään. Tulee esiin lähinnä näissä nettikeskusteluissa ajoittain.
Varsinaisen ihmelääkkeen asemassa ei siis ole, mutta eipä ihmelääkkeitä ole juuri olemassa mihinkään vaivaan. Paitsi joidenkin mielestä rukoush ja Jesush. :slight_smile:

Kiitos 1970 , googlasin sitä lääkettä ja moni oli lihonnut muodottomaksi :astonished: . Ite otin ekan puolikkaan eilen nukahtamiseen , ja taisi toimia, ainakaan ei tarvinnut pyöriä sängyssä tuntitolkulla ja nousta yöllä syömään , kun pyöriminen alkaa nälättämään :unamused: Jospa olisin ensimmäinen , kun laihtuu sillä :stuck_out_tongue:
Ja sori ,että tungin ton Mirtan tähän ketjuun :neutral_face:

^ joo, ole hyvä vaan. Kriittisesti kantsii suhtautua lekureiden tarjoamiin kemikaaleihin ja kaikkeen pkv-kamaan.
Bentsoja ei taida enää olla niin hanakasti tarjolla, mutta onko tilalla sitten neurolepteja ja
sen sellasia aivoja syöviä ja tuhoavia ihmemiehen moniparannustabuja :laughing:

Riittää oikein hyvin ensi alkuun, kun jättää vain viunan pois.
Ja se riittääkin suurimmalle osalle vaikkapa loppuelämän ajaksi, siitä loppuelämän ajasta riippumatta
ja sitten, kuukausien kuluessa voi kuulostella, että

miltä tuntuu, jos tuntuu miltään ja miltä se tuntuu, jos joltain tuntuu, ihan ilman lisäaineita.

Ehkä ajan henki on myös, ettei jakseta olla edes sitä perusvuotta ilman lisäaineita, siis mähän en tiedä.
Raitistuminen kemiallisista riippuvuuksista oli mulle itselleni vaikeaa ja bentsoista viinaa paljon vaikeampaa, mutta
ehkä kaikkien ei tarvii muuttaa elämäänsä ja oma vapaa tahto on vapauttava meidät toisten holhouksesta ja pakottaa ei ketään voi tekemään toisen mieliksi ja vaikuttaa voin minä itse vain omaan elämääni, en lopulta juurikaan toisiin.

Ja sori, tää pitkä plinkkiura on vähän tylsistyttänyt mua, kun samat aiheet on moninkertaisesti kymmeninä ketjuina :smiley:
Toisille tietenkin uusina asioina ja meitähän on monenikäisiä ja jokaiseen liikennevälineeseen ja osa jää sinne steissille venaamaan parempaa kyytiä ja joku perustaa kuljetusfirman tai menee kimppakyydillä

:arrow_right:

^Ihan hyvä vaan seiskakymppä kun pidät vähän “vireyttä” ja elämää täällä yllä… aika hintsua saattais välillä olla täällä kirjoittelu jos ei olisi joku joka pitää yllä ja keksii uusia kivoja ketjuja!

Nykyään on muotilääkkeenä tää Ketipinor, jota sit määrätään ilmeisesti vähän kaikkeen. Lekurit on sitä mielipuolta, että se ei aiheuta minkäänlaista riippuvaisuutta. Sillä kuulemma saa unenpäästä kiinni helkutin hyvin. Mä kerran kokeilin sitä mut ei vain uni tullut mutta aamulla oli aivan pökkelö olo. Mut sellainen immeinen, joka ei ole paljoa lääkkeitä syönyt, putoaa sillä untenmaille alta aikayksikön.

^^ Onko ja niinkö ? No, ei kaitse paha juttu ole, jos täällä ees pari tyyppiä käypi
joskus ja jokunen jää vuoden aikana sisälle ja lopettamisessa onnistumiset aina elähdyttävät.

Tän päihdelinkin suuret vuodet näen olevan takanapäin.
Aivan kuten Tuomari Nurmio äityi lausumaan Arto Mellerille:
Mennyttä loistoa ei enää ole. :laughing:

Jengi varmaankin tutkailee näitä asioita jossain muualla tai joillain muilla keinoin ja
esim. hjyymepuoli on melkeinpä kuollut osanottajien vähyyteen plinkin Saunaamossa.

^ Juu ketipinoria hain juurikin esille, mutta sen sangen vähäinen,
mutta tarpeeton käyttö oli syövyttänyt jo sen nimenkin poijes muistista.
Karmeita antipsykoosimyrkkyjä, joita ei kipeinkään meistä tarvitse tai esim. jotain lyricaakaan.

Mut siis en suosittele jättämään tai ottamaan.
Ehkä luomun aikakausi on myös entinen ja pitää jotain olla.
On kuitenkin mahtavaa vapautua kehon ulkopuolisista, ihmispsyykelle ja ruumiille
täysin vieraista ja vahingollisista solu- ja hermomyrkyistä ja elää ns. tavissoluista laiffia !

edittii, aivan vitullisen paljon virheitä, kun kasettini ei ole vielä näköjään vaihtanut kesäajalliseen moodiin

https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/lumelaake_hoitaa_huijaamatta
Mitä tuostakin sitten sanoisi.
Uskon voima on valtava, vaikka tietäisi tulevansa höynäytetyksikin.
Sen olen kyllä tiennytkin että yksi päihdeongelman korjaamisen este on uskon puute.
Jos ei usko että voi parantua on pirun vaikeaa parantua. Itseään vastaan tappeleminen on aika toivotonta.

Mutta, tottakai on vaivoja ja sairauksia joihin tarvitaan lääkkeitä, oikeitakin lääkkeitä.
Ja valitettavasti, asiallisten lääkkeiden lisäksi ihan huuhaalla tehdään rahaa. Eikä sekään niin paha olisi, jos maksajina olisivat vain sellaiset joilla rahaa riittää ihmeitätekeviin salatiedelääkkeisiin, mutta kun bisnesmiesten koukkuun jäävät ihan yhtä hyvin ne, jotka tosiasiassa tarvitsisivat ne vähät rahansa elämisen perusasioihin.

Jep… ja innostavan kannustimen ja esimerkin monimuotoisilla, fiksuilla ja hauskoilla jutuillasi annat erityisesti myös niille, jotka ajattelevat, että elämä ja ilo loppuu kun jättää päihteet, huumeet, tai muut tajuntaan vaikuttavat myrkyt… :mrgreen:

^ Se vanha elämä siinä loppuu ja koittaa uudet kuviot ja aatokset ja tuore omuus, jossa itsekseen tuleminen lienee pääasia tai kaksikseen tuleminen, josse vaan on kaksista !

Helisen ketjussa oleva viittaus Hesarin artikkeliin tältä viikolta kirjoittaa myös tuosta Selincrosta. Jotkut lääkärit vaikuttivat olevan sitä mieltä, että sitä ehkä kannattaisi kokeilla hieman isoimmillakin massoilla kuin mitä Suomessa nykyään tehdään. Vuodessa reseptejä sille oli kirjoitettu kai joku reilut 150 ainoastaan. USAssa sitä on käytetty laajemmin ja siten myös saatu kerättyä kokemuksia. Aika pieni prosentti se oli joille se todella toi raittiuden mukanaan, mutta parempi kai sekin on kuin ei mikään.

Itse kokeilin sitä ja tuli sen verran huono olo, että jäi kahteen tablettiin. Olin lääkkeen otosta seuraavana päivänä kauheassa “krapulassa” ja väsytti vietävästi. Mutta jos näitä todella pahoja sivuvaikutuksia ei olisi tullut niin varmasti olisin jatkanut kokeilua. Onnistuin tupakan poltonkin lopettamaan lääkkeen avulla niin miksi se ei voisi joillain toimia myös alkoholiin.

Luin muuten jostain, että joillain ihmisillä on todettu tupakan vieroitus lääkkeiden toimivan myös alkoholin osalta. Tämä siis huomattiin ihan sattumalta kun tutkittiin niiden lääkkeiden vaikutuksia.

Joo, mäkin olen lukenut noista vierotuslääkkeistä jutuista sellasia, että ne tuppaa sit viemään mielihyvän vähän kaikenmoisista muistakin jutuista, joista ei olis niin tarve päästä eroon. Ämericässä on itsemurhiakin tapahtunut tupakin viertoituslääkkeen vuoksi.

No, eihän mikään muutu, ellei viuna jää pois - kokonaan.

Mutta oisko siinä jotain ideaa, että jos ois raskaana vaan vähän.
Silleen pikkasen ois asunnoton ja ihan vaan jonkin verran työtön
ja ampuis itteään vain vähän päähän. Ihan vähän panis vaan.

Niin sitä vois juua ja raitistaa samaan aikaan, mahtavaa :laughing:

No, samoja keloja täällä on ollut jo ammoisista ajoista
ja kesällä tulee varmaan sitten väärinraitistumisesta uutta skeidaa.

Mut tästä voi tulla vielä päivä, siis henkisesti,
sillä fyysisesti siitä jo tulikin ja
tulee joka kerta riippumatta siitä,
mitä minä teen :bulb:

T: entinen märkäjuoppo ja bentsoperkeleen orja

:sunglasses: :smiley: :arrow_right:

^Niin, yritin siis sanoa, että asia on ihan yksinkertainen lopulta: sitä joko dokaa tai ei dokaa.
Kemiallisten riippuvuuksien kirjoon kuuluu juuri se voimakas riippuvuus, ettei halua lopettaa.

Ja seliseli-seilin tapaiset superlääkkeet sopii oikein hyvin kaikille,
jotka haluavat niitä jalostuneita kusetus-
ja totuuden ohennuslääkkeitä käyttää,
jeee !! :wink:

no, se selviää sitten aikanaa melko monelle tai melkein selviää

no fence ! just fuck it :laughing:

nyt äkkiä pois :arrow_right: