Suomen bentso vieroitus ihan vielä ulalla

Jatkoa ketjulle Mielipiteitä bentsoista, yritän hahmottaa realistista kokokaiskuvaa:

Itsellä oli Zanor 2mg x 3 eli 6mg yhteensä yli 20 vuotta. Sitten siinä muutin ja uusi lääkäri katsoi että tuo zanor ollut pitkään. Oli pakko alkaa purkaa… 1.kerta zanoria vain vähennettiin rajusti ja nopeaa. Tuloksena painon lähtö…Kidutusta… 2. kerta about sama 3 lääkäriä kolmet ohjeet. Syyttivät tuosta minua…? 3 Kerta olin jo yhteensä menettänyt tuossa rumbassa painoa 60kg hikoillen ja aina täysin läpimärällä patjalla valvoen… Kaikki vaatteet uusiksi. Olin luuranko… nyt 5vrk hereillä kun vain lääkkeet loppui. Klinikalla että ok. Ajamme täälä zanorin alas nyt Opamoksilla.?? ok… Näin lääkärin tuolloin 1 ja viimeisen kerran. Opamoksia leikattiin, motoriikka ei toiminut vaan kävelykin vaikeaa, kädet eivät kunnolla toimineet. Painoin alussa 122kg nyt 60kg. Yritin hoitajille sanoa että hätä, kun ei voi syödä eikä nukkua. Koko kropassa valtava sähkönoloinen säteily… Niinkuin joku antaisi karjapiiskalla sähköä! Näitä ei noteerattu, eikä apua tullut muutakun että " Juo elektrolyytteja" 2 viikkoa puoli unessa ilman kunnon ruokaa, koska jotenkin refleksit kuten pelkkä nielaisu vaikeaa… Sitten en enää jaksanut puulle puhua ja syönyt Ksalolia tai Rivatrillia siitä lähtien. Valmis vielä jos joku lääkäri tajuaisi katsoa miten Jenkit lopettavat Xanaxin Diapamilla “Tapering” Tästä siis tehty ihan kirja!! Eli faktat on siinä!!.. ja taulukko miten edetä ja onnistumis prosentti yli 90%.! 20 vuotta 6mg Alptrazolaania on eri kun esim 2kk. Opamox ei vaikuttanut meikäläiseen niin yhtään … ihan lasten bentso. Toivottavasti joku lääkäri lukisi tämän ja tuon naisen julkaiseman kirjan… Näistä koosteita ihan Youtubella. Xanax tapering 1 kerran viety ambulansilla kun lääkitys poikki… Ei vaan sitä apua saa. Kuitenkin tässä RIIPPUVUUS Klinikka. Alussa sanotaan että tehdään yhteisiä päätöksiä jne. Ei ollut kertaakaan näin. Nyt syön 6mg Alptrazolaania kadulta n 300-500e kk. Kun puhelimessa toin esille motoriikka ongelmat ja tuon sähkö kihelmöinnin jolle olemassa ihan oma JENKEISSÄ tutkittu kemiallinen sanansa…, ei uskottu. Miksi kummassa olisin keksinyt noita? En juo viinaa enkä vastaavaa ollenkaan. Tämä resepti kun löytyi niin meikäläinen haukuttiin ihan pystyyn ja väärinkäyttäjäksi… Lääkärit pesivät kätensä. Reseptiä uusittiin yli 20v ja tämä oli minun syy miten.?? En ole lääkäri. Otin lääkkeeni, kuinka määrätty. Outo juttu tuokin. Noh katukaupalla mennään. :unamused: