Itselläni toimii liuotettuna hiukan vajaan vrk:n. Mikäli kerralla liuottaisin, ei norbuprenorfiinia aamulla olisi veressä. 4mg ei näy edes seuraavana päivänä verikokeessa… Kahdessa osassa liuotan ja annos ei ole lähellekään maksimia, mutta reilu tuplat tuohon neloseen… Pienin mahd kohdallaninormiarkeen…
Ja mulle kun sanottin mun 16 mg:stä korvushoidossa, että on iso annos näin pienelle tytölle. Ei se aina kokoa katoa imo. Sit on tosiaan jengiä joilla on 36mg sitä xonea, huhhuh. ![]()
[i][offia][/i]
^ Jopasjota liuottaa usein tuplia, ainakin lukemani perusteella muistan tuon 36mg olevan 2pv… Taitaa tällä hetkellä epävirallinen “maksimimäärä” subua olla uusille 18mg. Kun hoito oli vielä heroiini-addikteille, taisi max olla 42mg->36/38mg/32/30mg. Meillä max annos taitaa olla 4*8mg/vrk, vuosia aiemmin oli ainakin, sen yli joutui metikselle…
Tarkemmin kun miettii, niin “epärealistiset odotukset” hoidossa menestyviin (ne pahimmat sekakäyttäjät, joihin ei kukaan luota) saivat 20-22mg. Tosin metikselle pakotetaan jos sekakäyttöä ei saada kuriin… Tässä ryhmässä ovat alkoholisoituneet +/-30v, jokaisella bentsolääkitys; useimmalla masislääkkeet mukana. Eliniänodote tuskin on yli 40v… ![]()
[u][/offia][/u]
.
Juu, mä otan tuplia ja triplojakin, vaikka on lääkkeet suurelta osin kotona.
Mulla se vaan pysyy verissä pitkään ja olokin pysyy kohtuu tasaisena.
Kun tosiaan tunnen yhden jo khoidosta pois potkitun muijan, joka otti tuplia, niin ekan päivän se notkui ja toisen tärisi. Ei vissiin oikeen sopinut hälle tuommonen tapa. Toisaalta eihän se saa mennä korvaushoidokeille päähän se annos, jos menee päähän vielä niin sitten kyllä kannattaa yrittää lopettaa vähän kovemmin, kun nykyäänhän ei enää vaadita niitä katkaisu/kuntoutusyrityksiä, niin kuin ennen.
Itse olen tänä keväänä vähän lipsahtanut optimista, eli on ollut oheiskäyttöä, mutta jospa mä saan sen nyt kitketyksi pois.
Jos ei ole ikinä käyttänyt opiaatteja niin jo 2mg on hurjan iso annos, varsinkin i.v.
[Poistettu käytön suosittelua. Toivomme, että ihmisten erilaisten toleranssien takia käyttäjät eivät lähde ohjeistamaan toisiaan määrissä ja varsinkaan iv-käytössä sen riskien vuoksi - Päihdelinkin moderaattori]
Ja varsinkin opiaattiuran alussa ja kaikilla oppareilla, niin subuilla,tramaleilla ku oikeillakin oppareilla kannattaa muistaa, että jos 0.6mg on hyvä, niin sen tuplaaminen on jo aivan liikaa, kun tuntuu että tolet nousee, niin vähän kerrallaan, varsinkin noiden tehokkaampien kohdalla, jos sattuu niillä aloittamaan. Sillon ku minä aloitin oiaattiurani, niin ei sillon porukka paljon subua vetänytkään, jotenkin tuntuu siltä.
Silloin sitä pidettiin oikeastaan vähän niin ku loivarina, silloin ku oli tavara loppu.
Itse olen käyttänyt kovia lääkeopiaatteja hyvin paljon, johtuen hiukka erikoisesta sourcesta silloin joskus.
Parashan olisi, jos ei aloiteltais näitä hommia ollenkaan.
Ainakin minun elmästä hävis yhtäkkiä 15 vuotta kuin kankkulan kaivoon.
Ja jäljelle jäi oikea ihmisraunio, tosin olen ollut nyt kh:n aikana todellakin parantunut ja paljon. Nyt kun pääsen vielä pienestä oheiskäytöstäni eroon, niin hyvä tulee. Näiden juttujen kohdalla voisi sanoa, että hiljaa hyvä tulee.
Ps. kerpele kun tässä koneessa ei oikein tahdo toimia kaikki näppäimet, mitä lie kaatunu koneen päälle. ![]()