Löysin pöytälaatikkoni uumenista puolikkaan 8mg Subutex tabletin. Ajattelinkin kysyä teiltä, mikä on vaikutusaika, kun en ennen ole subutexia syönyt. Olisin myös kiitollinen muusta valaisevasta informatiosta, liittyen kyseiseen aineeseen.
Joo, ammoisina aikoina vaihdoin sen yhteen nuppiin.
Se heppu oli sen näkönen, että vaihto olisi paikallaan - en viittinyt vastustaa.
Tykitti sen sitten siinä puistonpenkillä hihaan siiderin avulla.
Ai nokkiin… ja ei hyvä alkoholin kanssa…
Paras siis jättää tältä illalta kun viestejä odotellessani ehdin jo pienen humalan hankkimaan
Puolikas 8mg mulla on siis. Jos otan asiakseni hengittää sen sisään, tulisi jonkunlainen säännöstely olla paikallaan.
Oisko puolet siitä kerralla hyvä?
Jos olisitte niin ystävällisiä pyytäisin teitä antamaan osviittaa aineen vaikutuksesta, olenhan tällainen keltanokka.
niin noh, mun paras ystävä kuoli 3 viikkoo sitten kun oli vetäny bentsoja, otti päälle bassoo ja joi YHDEN kaljan.
se oli kyl vetäny niit bentsoja ihan vitusti ja bassooki tais ottaa just jotain 4milliä eli puolikkaan…
mut lähinnä et se pieni varotuksen sana taas tuosta hitaiden yhteiskäytöstä…
Ensimmäiseksi kerraksi kannattais varmaan otta 1mg tai jopa 1/2mg niin ei pääse yllättämään, jos tulee paha olo. Voit tankata myöhemmin lisää, jos on tarve.
Kannattaa aloittaa varovasti, subusta saataa tulla pahaolo alkuun.
minä! ilman pahoinvointia on menny jokainen buprekokeilu.
ekalla kerralla heitin suoraan vaan millin ränniin, eikä pienintäkään pahoinvointia.
eikä mulla tod. oo opatolee…
mut sit taas mä oonki kaikissa näissä pahoinvointijutuissa aina se poikkeus mikä vahvistaa säännön.
ei mulle oo meinaan tryptamiineistakaan (esim sienet,psini,5-meo-dipt…) koskaan tullu paha olo.
mulla on jo valmiiks niin vitun paha olo, et siihen on kai jo tottunu. kunhan oksentelen huvikseni lähes joka päivä…