Voi editoida nämä komboihin kuolleet pois, kun ei enää edes muista kuin yhden heistä…
Vuosien aikana paremmille laitumille päässeiden määrä on noussut järjettömästi… ![]()
Mä spyyttasin tässä kesän alussa koko vitun päivän vaivaisesta 5:sta Indalginista, kun menin syömään ne ilman suodattamisia.
Ei ollut euforiaa, mutta kaikki mitä laitoin sisälle->oksentamaan, jopa vesitilkka. Vedin savut->oksentamaan. Olin vähän aikaa muuten vaan->oksentamaan. Karmeampi kokemus kuin paha krapula. Aamu kymmenestä ilta kahdeksaan oksentamista 15 minuutin välein. Kokemus toisaalta sekin… ![]()
Oma moka, mitäs en suodatellut. Normaalisti 7-8 suodatettuna on ihan ok, eikä mitään pahoja oloja, ainoastaan hyvä. Indometasiini ei taida sopia mulle. Kellehän se edes sopii.
Joo, on melkosta myrkkyä noi indalginit…
Itellä meni ekalla kertaa neljä milliä buprea, oksennus lensi mut voi jeesus et oli taivaallinen olo vuorokauden verran.
mä en kyl ymmärrä et mikä siinä bupressa niin viehättää.
miks joku haluaa sellasen olon. nojoo on joo euforista ja blaa blaa mut aivan sama ku ei pysty kuitenka tekeen mitään muuta ku oleen ja kuolaan. en ymmärrä.
mä en vaan saa kyllä siitä mitään irti… niinku mistään opiaateista.
mut sit taas vaikka mullaki on toi kannabis taas erittäin lähellä sydäntä, niin en mä kyl tykkää kauheesti lätkääkään polttaa ku siitä menee jumiin.
kukka on sit taas asia erikseen, ku se ei vedä niin jumiin.
kukasta menee enemmän niinku ‘high’ ja lätkästä ‘stoned’. ‘high’ on enemmän se olotila mistä pidän.
vaikka kyllä se lätkäkin aina välillä on kivaa vaihtelua, en kyllä kiellä sitä.
mut joku noissa hitaissa on mikä ei kyl saa mua innostuun. paitsi tosi harvoin, ja yleensä sillonki mun pitää joko
a) olla kännissä. kännissä tulee kaikkia vammasia päähän pistoja
b) olla törkeissä pirikitkuissa eikä mistään saa piriä.
c) olla vetäny liian kauan liian lujaa ja tarvin totaalisen pään nollauksen.
Mä taas vedin piriä vaan (ennen muinoin), jos ei saanu texiä.
Mikä niissä laskuissa oikein viehättää. ![]()
kato kun en tiedä ku ei mulle edelleenkään tuu siitä ikinä minkään näkösiä laskuja…
sepäs siinä onki.
Oispa yhtä onnellisessa asemassa. Tai ei ehkä sittenkää…
mä olisin itseasiassa ERITTÄIN tyytyväinen, jos mulle tulis jotkut ihan helvetilliset laskut.
eipä tarttis kiskoo niin usein, ku kans tietäis kiskoneensa…
huoh.
No mul oli ehkä ekat 3-5 krt sillein, että olin vain paikoillaan ja jumitin, kun ei voinut liikkua, olihan tommonen nuokkuminenkin ihan ok, mut nykyään ei tule sellasta. Nykyään on energin olo ja eufoorinen. Parasta on pinen kaveriporukan kanssa pyöriä aurinkoisena päivä stadissa paikasta toiseen ja käydä välillä mäkkärissä ja ties missä, sekä suunnitella maailman valloittamista… huokaus
Hmm… Tutun näkönen tossa sun singussa toi “i <3 kiksu” oon varma, että oon nähnyt tollasen tarran ainakin jossain vinkin holleil…
…
Eka kerta oli sellanen et oli lähtö aika lähel. Olin vetänyt noin 12 bissee,lätkän 10mg pameja ja siihen pääle sit 2mg subuu ränniin. 10 min päästä taju pois ja kuulemma noin 5sek. hengitys katkoja. No sen jälkeen vedin pienempiä annoksia ja aina on hyvin tehonnut. Viime kasipallosta vedin 9 kertaa. Ardinexeilla päässyt subusta eroon melkeen täysin. Välillä tekee mieli. Ja oon saanu tiputettuu artotkin 15/pv → 5/pv. Koht ollaan kuivil opiaateista
Alko ja bentsot vielä ongelmana.
vaikutusaika on ainakin melkeen sen vuorokauden. eilen vedin viimisen viivan joskus illal 8 aikaan ja nyt aamulla ku poltin röökin ja join pari kaljaa ni alko paikat taas syhyttää ![]()
Ekal kertaa nokittelemalla ohuita viivoja sain 2-3 nokilla 3 päiväksi olot, sit myöhemmi alottelin iv käyttöö ni vetoje jälkee jopa 12h notkuja josen ny iha perseelleen muista, 6-8+h ainaki aivan varmasti.
Sitte ku rupes tavaks tulee ni ei se enää montaa tuntia oo toiminu, taino dosee nostamal toimis vähä paremmi mut muutenki oli nii kallis harrastus et ei siinä enää jaksanu maksimoida oloja rahan kustannuksella.
Kummankin kanssa. Rakas ystävä, ehkä rakkain kuoli juuri viime maanantaina alkoholin ja subun kombotukseen
((((((
Pikemminkin joku 0.2-0.5mg jos ei ole kokemusta.
Henkilökohtainen to-le-rans-si .
Mä oon satunnaisesti käyttänyt subuu pari vuotta eikä huonoa oloa tullu ku ihan ekalla kerralla…
Nyt tapahtu jotain outoa, vedin nokkaan ihan ministi,jotai 0,5 ja vittu mikä oksetus huono olo ja kestänyt jo pari tuntia.
Pari viikkoo sit vedin teemuja, et tolet ei ihan nollassa pitäs olla. Eikä mulle oo ikinä aikasemmin tullu tällasii oloja vaikka on ollu pitkä tauko käytöstä.
Voisko tää johtuu siitä ku mulla alotettiin lamotrigin lääkitys ja annos on nyt vasta 50mg?
Mut ku vedin ne teemut ni lamo annos oli 25 eikä mitää pahoja oloja…
Huolestuttaa kun ei ikinä oo käyny näin ja varsinki ku otin niin vähän subuu…
Mitenhän pitkään tää pahoinvointi voi vielä kestää?
^ Voi hyvinkin johtua lamotrigiinista tuo pahoinvointisi. Lamotrigiini aiheuttaa monille ihmisille pahoinvointia ihan ilman mitään Subuja tai muita substanssejakaan, ainakin hoidon alussa ennen kun vaikutukseen on ehtinyt tottua. Saattaa siis mennä ohitse ajan kanssa tai sitten ei. Joillekin lamotrigiini ei vain sovi lainkaan, esim. allekirjoittaneelle.
Annoksesta riippuen toimii 1-3vrk. Mulla toimii pe,la, ja sunnuntainkin kun perjantaina otan 36mg.
Siis korvaushoidollisesti, päähänhän nämä ei saa korvaushoidokeille mennä, eikä ne menekään.
Btw. telkussa tuli joskus uttu, että ne oli oppinut ottamaan naloksonin pois xoneista. Tiedän miten se tapahtuu noin suurinpirtein, mutta tuohan on oikeata hölmöläisten hommaa.
I.v käytössä nappeja menee enemmän eikä ne sen kummemmin mihinkään toimi.