Subutexin lopetus: selviytymiskeinoja/vinkkejä?

mulla on selän rappeuma ja paha paniikkihäiriö. tramal 50mg norflex 100mg ja risolid 25mg lääkityksenä. hankin jatkuvasti lisää tramaleita, koska 150mg päivässä ei riitä kymmenen vuoden käytön jälkeen alkuunkaan… viimeisen parin vuoden aikana on myös tekkeni ja xsone astunut kuvioihin… vahvimmat laastaritkaan ei tehoa, paitsi liuottamalla, ja pistämällä lihakseen. kasipallo menee helposti kokonaan päivän aikana kivun hoitoon. sikäli en ole koukussa subuun, että pystyn olemaan tramaleidenkin varassa melko pitkiä aikoja. opiaattikoukku kylläkin on tosiasia, kuten myös bentsokoukku. kakkosen xanoreita tulee usein hommattua, kun on aina jotain hankaluuksia tässä elämässä… :cry: mulla on vielä se paha,että se naloksiini jota on xsonessa ei toimi mulla. pystyin xsonen kanssa vetämään hihaan mitä mieleen tuli, eikä naliksiini tehnyt mitään viekkareita, vaikka sen kai pitäisi… ränniin vetämisestä oon nykyään onneksi päässyt eroon. se päätös on pitänyt, ja pitää :unamused: pidän vaan pahana tapana tuota subun käyttöäni :astonished: kohta olen ajatellut alkaa käymään salilla, ja lopettaa subun, vaikkakin tramalia varmasti tulee menemään liikaa… opiaateista tuskin tulen pääsemään koskaan eroon selkävaivojeni takia, mutta toi subu on pakko lopettaa, koska toleranssi on sitä luokkaa, että ei enää rahat riitä. xsonea mennyt välillä 24mg päivässä… homma siis lipsuu välillä käsistä, koska pienemmänkin satsin pitäis kipuihin auttaa :smiling_imp: tarkoitus olisi kesään mennessä tulla toimeen mahdollisimman pienellä satsilla tramalia+sillä norflexilla. bentsotkin nyt melko hyvin viimeaikoina rajoittuneet siihen risolid 25mg neljästi päivässä, jonka lekuri on määrännyt… minulla on onneksi ihme kyllä ottaen huomioon eletyn elämäni sikäli vahva psyyke, että onnistun asioissa parhaiten omasta päätöksestä, enkä muiden paasauksella :confused: onneksi en myöskään käytä enää nykyään mitään muita huumeita subun kanssa… edistystä on jonkin verran tapahtunut, mutta nyt on se suurin pudotus edessä, eli subu pois :blush: tämän olisi tarkoitus olla eräänlainen opettava tarina siitä, miten kannattaa alkaa nousemaan ylöspäin, ennenkuin on köli pohjassa. olen itse nyt siinä vaiheessa, et tajuan jottei näin voi jatkua…

Itse aloitan ‘toipumisen’ vasta heti uudenvuoden rientojen jälkeen.
meinaan lykätä 20mgbuprelaastarin itseeni 4viikon ajan. samalla hitusen tramaleita,
joku sadanboksi riittänee ihan hyvin. ehkäpä raportoin tähän ketjuun sitten kun
alan himmailee. sit pystyn itseaiheeseen vastaamaan tarkemmin, keinoja jotka voivat muilla toipilailla tehota, tosi vaikka olemmekin yksilöitä.

jahas, muutama viikko pienemmällä, ja nyt laastari ihos eli en retkaha keittää.
toka päivä ni nyt toi laastari jelppii jotenkin. tosin päälle menny parina viimeisenä
päivänä 3-600mg pregabaliinia + 50mg diapam + 100mg opamox + budii.
olo on helskutin sekava. kahvikupit tippuu käsist ja jalkoi laahaan
eteenpäin ettei tule makuuhaavoja. muutama panacodi jeesaa ihme kyllä jotenkin.
tramalit toistaiseksi vielä mustassa pörssissä, en päässyt hinnoista SOPUUN.

Duudsoni tollanen kasa pregabaa, bentsoja ja pajaria sekä viel bupre-laastari nii eipä ne reflat hirveesti pääse läpi. :smiley:

no eipä oikeestaan. ja tarkotus onkin että lähes max. annoksil korkeintaan
viikko. alakuloa ja yleistä väsymystä lukuunottamatta olo on just ja just
siedettävällä tasolla. kylhän täs tulee sönkötettyy ku kieli taivu suus :confused: