Subutex riippuvuus

^Niin jos miehesi ostaa puolikkaan kasipallon, hänellä on 4mg subua, josta tulis 1mg:n vedot, jos neljään osaan palansa jakaa. On pieni määrä, jos todella noin tekee, joten tuskin on kauan käyttänyt. Tosissaan monet ottaa sen 4mg tai jopa 8mg kerralla, joten miehesi tilanne ei kovin huono oo. Jos oikeesti pärjää 4mg:llä viikon, niin ei tosissaan joka päivä varmaan käytä, vaan pitää välipäiviä. Se on oikeesti hyvä homma, jos pystyy välipäiviä vielä pitämään! Ei noin pienestä määrästä vielä välttämättä refloja tuu, mut se on yksilöllistä. Kovin pitkään mies tuskin tossa 4mg/viikko määrässä pysyy. Hyvin harva käyttäjä pystyy todella säännöstelemään käyttöään ja olemaan vaan viihdekäyttäjä. Etukäteen on melkeinpä mahdoton sanoa, kuka siihen pystyy ja kuka ei.

Kun vaikutus kääntyy enemmän piristäväksi/touhukkaaksi niin kannattaa huolestua.
Jos miehesi lähinnä nuokkuu tai rapsuttelee nenänvarttaan, niin hän luultavimmin nauttii vaikutuksesta/kivun lievityksestä. Onkin viisaampaa ottaa vain muutamana päivänä viikossa putkeen ettei koukuttaudu, eikä se oikein edes “vaikuta” viikon putken jälkeen. (Psyykkisesti kyllä ja se koukku on salakavala)

Miten helsingin a-klinikat palvelevat opiaatti- avokatkoa? / suljettua katko jaksoa subutex riippuvuuden selättämiseksi?

Mä oon heittäny 20mg kerralla hihaan, poisti nitkut.

Opiaatteihin vaan jää koukkuun, se on saletti.

Sano miehelles, et lopeta. Se ei lopeta. Sano sille, et valitte joko mut tai subu ja kas kas, se valittee subun.

Olkaa yhdessä yhteydessä a-klinikkaan.

Ps. Believe me…

Niin, lisää vähän.

Kohta ei subu riitäkkään, vaan mennään oksikoni/polle -linjalle.

Vuosien käytön jälkeen (sen verta menee aikaa, et voi myöntää ittellessä kusseesa elämänsä) ainut vaihtoehto on korvaushoito.

Believe me!

Näin mä pahoin pelkään… Kohti eroa ollaan menossa ja lujaa, en vaan jaksa enää ottaa vastuuta itteni lisäks miehestä, joka ei myönnä ongelmaa. Mun vuoro elää omaa elämääni. Vituttaa :frowning:

täällä käytetty bubrea “viihdekäytös” 1,5v noin kerta viikkoon ja n.puol vuotta räsikiny hihaan mut nyt loppuu. Mä en edes itse näe että olisin missään vaiheessa koukussa ollu, käyttö pysynyt siinä kerta viikossa,joskus 2-3 krt viikossa ja annokseen 1-2mg kerral. Nyt 2vk ollu ilman eikä mitään ongelmia, tuntuu vaan vitun hyvältä. Suurin ongelma on mies joka käyttäny melkein n.8v kyseistä ainetta,yhes vaiheessa näytti menevän jo hyvin kun nokitti jonkin aikaa.
nyt hänelläkin tarkotus lopettaa kokonaan,suurin syy olen minä. mies ei halua hoitoon vaan lopettaa kotona,onko
se edes mahdollista noin pitkän putken jälkeen? ollaan seurusteltu pari vuotta,ennen kun tavattiin veti napin tai enemmän päiväss,nyt saanut meidän seurusteluaikana vähennettyä sinne 1-2mg päivässä joskus jos “vituttaa” saattaa ottaa enemmän…
Mutta siis millaiset mahdollisuudet lopettaa kotona vai vaatiiko jo hoitoon menoa? korvaushoitoonkaan ei halua vaikka siitäkin ollaan puhuttu…

Ite käytin vähä päälle vuoden ja päätin lopettaa kotona. Pudotin ensin annoksen mahdollisimman alas ja sit siitä lopetin. Mulla ei ollu bentsoja tai mitään muitakaa lääkkeitä (vittu, että olin tyhmä) joten ihan täyttä helvettiähän se oli.
Nyt kuitenki jo melkein kolme viikkoo takana, kuumetta mulla on vieläki, vähä kipuja ja masentaa vitusti, mut eiköhän koht ala elämä voittamaa. Viimisen viikon oon syöny lyricaa ja sen voimal on jotain jaksanu tehdäki.
Eli kotona lopettaminen on ihan mahdollisuuksien rajoissa, tosin ite en käyttäny ku tosiaan vaan sen päälle vuoden. En haluu ees kuvitella millaset reflat tulis, jos on vetäny 8 vuotta :confused:

Ei minkäänlaista huumaavaa lääkitystä saa kukaan.jos sydän hakkaa niin saat betasalpaajas. Siinä se.