Subutex ja muut opiaatit

ykkönen max.alkuun jos kärsään… jos kielenalta, ni 2mg hyötyosuus on huomattavasti
erinlainen kielenalta. tasaisempaa menoa… parempi kun et ota ollenkaan, ei noilla
sun tiedoilla tai siis kysymyksillä voi antaa mitään varmaa et kuin kauan pitäs
olla ilman ym. kun siihen vaikuttaa sun riippuvuutesi pituus mm. kodeiiniin ja
monen monta muuta seikkaa. vai väitätkö tosissasi että käytät puhdasta Morfiinia.?
liian monimutkanen juttu, toiv. et leikkiin ryhdy, sen mä vaan sanon!

:bulb:

^^ No olivat kyllä erittäin epäselvät tiedot. Ja tiesithän, eetu, että se, jos olet joskus ottanut kodeiinia tai morfiinia, ei tarkoita, että sulla olisi toleranssia em. aineisiin. Toleranssi kehittyy pidemmän yhtäjaksoisen käytön myötä. Toleranssi aineeseen X ei siis ole lainkaan sama asia, kuin kokemus aineesta X :wink: .

Mä jotenkin aistin aloittajasta sellaista, et se olis ihan ylpeä tästä jokapäiväisestä käytöstään. Että truekäyttäjä hän on jne. En tiedä onko asia näin mut aistin jotain tän suuntasta.

Ei siinä ole mitään hienoa että käyttää oppareita joka päivä.

Ja sen subun jättäisin väliin ihan suosiolla samoin tein. Jos nyt on ihan pakko ottaa niin kai sitä subua voi ottaa ihan hyvin vaikka päivän välillä muista oppareista.

“Kokemusta morfiinista ja kodeiinista”. Aika ääripäistä kokemusta. Jos sinulla on kokemusta morfiinista niin miten ihmeessä et tiedä bubrenofiinista mitään? Luulisi että kun noin kovan kaman kanssa olet tekemisissä, jostain kautta olisi tullut tietoa tai tarjontaa myös temgesicistä tai subutexista. Vähän kyllä pistää miettimään toi morffiini jos sanot subun olevan tuntematonta seuraa sinulle. Tulee vain mieleen että oletko joku teini heebo. Myös kirjoitusasusta päätellen harvemmin “aikuiset” tulevat kyselemään “miten saan oloja”.

Kaman käyttö ei tee sinusta kovaa pelkästään halveksittavan nössön. Lopeta mömmöjen käyttö vielä kun voit.

Tää eeduardo:han vuosi pari sitten veteli unikonsiemen litkuja jne…
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&author_id=21517

Niin mitä sitten?

No jos on hyviä siemeniä niin niistähän on morfiinia, kodeiinia, jne. joten voi verrata oopiumin käyttöön.

Oma mielipiteeni opareista on, käytä vain jos sinulla on halua kuolla lähitulevaisuudessa. Ne kun vie elämän alamäkäea alas nopeasti, itsellä opiodiien vaihtelevaa käyttöä seitsemän vuotta, riippuen mielialasta jos kovatkin henkiset kärsimykset ja toinen vaihtoehto on hypätä junan alle, niin olen käyttänyt rutkasti ja pitkään, eli jos tarkoitus suorittaa itsemurha vaikka parin vuoden päästä niin mikä ettei käyttäisi opioideja, tai sitten jos on kuolemassa syöpään. Mutta samapa se syöpä tai mielensyöpä, saattohoidosta kysen, niin voi toki vetää opioideja. Tyhmää käyttää opioideja noin huvikseen vain, polta ennemmin savut, siitä tulee vähän samanlainen lämmin olo kehoon mikäli on indicaa.

Sitten vielä, buprenorfiini on paska opioidi.

Sitä sitten, että kun tuolla epäiltiin morfiinin käyttöäsi, niin tosiaan hyvissä unikonsiemenissä saattaa olla hyvinkin tehoja ja täten myös sitä morfiinia. Tosin en tietystikkään tiedä oletko toleranssisi morfiiniin hankkinut tuolla tavoin vai ihan apteekkituotteilla…

No tarkemmin ottaen oon aika paljon tehny unikon kodista teetä ja kyllä niissä morfiinia on… en ole ikinä subua mistään saanut siksi en siitä paljoo tiedäkkään, sen vaan mitä oon lukenut netistä! Siks kysyinki apua täältä

^ Valitettavasti en itse kyllä nyt pysty auttamaan koska tästä ei ole itsellä tietoa, mutta mielestäni unikkoteellä jos kuosaa ahkeraan, niin siihen ei kannattaisi subua päälle vetää koska saattaa tulla välittömästi kovat reflat. Subu syrjäyttää/puskee huitsin helvettiin unikonalkaloidit jne…

Mistään ajoista en osaa sanoa mitään, eiköhän täällä joku osaa tarkemmin kertoa…

Subu kuuluu ottaa siinä vaiheessa kun morfiini on jo lähes täysin poistunut elimistöstä ja olet jo vieroitusoireissa. Siis ainakin 1 vrk pitää kulua edellisestä morfiiniannoksesta. Silloin se auttaa refloihin. Jos otat subun liian aikaisessa vaiheessa, kun veressä on vielä morfiinia, niin se “saostaa” rajut vieroitusoireet esille välittömästi.

Vai töllaista, ette sitten lukeneet postaustani, se on ainut järkevä postausm, ja muutenkin tuntuu että pitää ohjeistaa lampaita.

^ Latella alkaa olla aika hyvä trololoo-vaihde päällä :unamused: . Ja mä en ainakaan ole pyytänyt/halunnut sulta ohjeistusta yhtään mihinkään, enkä usko olevani ainut, joten älä suotta vaivaudu meitä lampaita ohjeistamaan, kun tuskin neuvosi ikinä perille saakka menevät :mrgreen: . Valitan :neutral_face: .

Eetu, eihän sulle voi mitään järkevää vastata, kun et itse anna tarpeeksi tarkkaa tietoa huumeiden käytöstäsi. Jos sä sanot, että olet vedellyt jatkuvasti vaikkapa sitä kodeiinia, niin mitä sekin nyt sitten tarkoittaa. Olet vetänyt sitä jatkuvasti viikon ajan annoksella 2 Panacodia/vrk? Vai olet lipittänyt sitä unikkoteetäsi jatkuvasti 5 vuotta? Vai vetänyt kodeiinia jatkuvasti vuoden 500 mg:n päiväannoksella? Ei jokin “olen käyttänyt jatkuvasti ainetta X” sano yksinään yhtään mitään siitä, millaiset tolet sulla mahdollisesti on, miten bupre mahdollisesti toimii kohdallasi jne.

Kyllähän bupre vie oppareiden reflat pois. Itse en allekirjoita tuota asiaa, josta täällä aiemmin on väännetty kättä; itsellä toimii myös agonistit vaikka buprea alla on. Tosin aivoni eivät “normaalisti” toimikaan…

Usealla menee hukkaan bupret, jos alla on täysagonistia; liekö niin hyvä aineenvaihdunta (lääkärikin asiaa kironnut), ettei tarvitse odottaa montaa päivää… Itse olen kyllä hyvät olot saanut saman pv:n iltana… Ihmetyttää että porukka ottaa metadonin, jotta voi vetää kontteja… :open_mouth: Kerran kh:n aikana kokeilin ja oletus oli, että “hukkaan menee kun on xone”, mutta ei mennyt kuin kirjoissa…

Lois Lane lopetti metadoni-kh:n kautta pitkäaikaisen unikkoteen juonnin (pääasialliseksi oppariksi mainitsi).

Tosin liekö ojasta allikkoon? Bupren viekkarit ovat niin pitkät vrt unikkoon… Eihän tuosta pitäisi kuin kymmenesosa muuntua mopoksi, loput lähinnä kodena (muistaakseni, täällä 45C:n paahteessa)…

Vaikea sitä tolea on laskea, kun ei ole tarkkaa määritelmää teen ja unikoiden vahvuuksista… Buprea voi ottaa lisää, eli itsekin kokeilisin sitä 2mg:iä alkuun… :unamused: Puoli vuotta niin pyydetään kh:oon… :unamused: Täällä pirinistitkin huolitaan hoidon piiriin…