Subutex ja muut opiaatit

Siis onko sinulla ollenkaan kokemusta kodeinista tai morfiinista “apteekki muodossa”. Unikossa morfiinia on tavallisesti 10-20% ja on vissi ero ottaako morfiini tabletin vai juoko unikkoteetä.

Eipä siinä hirveästi eroa ole, jos unikoiden määrä vaan on tarpeeksi korkea. Unikot tosin toimivat huomattavasti kauemmin ja kovalla käytöllä niistä saa myös yhtä pitkät reflat kuin subusta, mutta paljon kovemmat.

Kodeiinin määrä unikoissa on täysin merkityksetön ja vaikutukset tulevat morfiinista. Tosin myös muut, ei suoraan myy-reseptoriin vaikuttavat alkaloidit lisäävät jotain vaikutukseen, sillä vaikutus on paljon pidempikestoinen kuin “apteekkimorfiinilla”. Tosin myös nuokuttavampi ja vähemmän euforinen.

Niin, mitäs tämä sitten tarkoittaa? Olet vuoden ajan säännöllisesti juonut yhden kupillisen aina torstain kunniaksi hernekeiton ja pannukakun päälle? Vai olet vuoden ajan säännöllisesti lipittänyt sitä teetäsi jokaikinen päivä ja litratolkulla pitkin päivää? Ei tuo kerro edelleenkään mitään olennaista toleransseistasi, riippuvuuden asteestasi tms.

Nyt myönnän kyllä vittuilevani, mutta mua vain vähän naurattaa tämä ketju, kun tämä vaikuttaa sellaiselta Arvuutellaan Eetulta -ketjulta :laughing: . Taisin palaa aika pahasti auringossa, kun mulla nyt taas ovat huvit näin halvat :unamused: .

Niin, eikös muuten kodeiinikin muutu elimistössä ensin morfiiniksi tai joksikin sen kaltaiseksi ja ala vasta sitten vaikuttaa :confused: . Korjatkaa nyt helvetissä, jos mä olen käsittänyt taas ihan höpöjä.

Kyllä se juuri noin on Winston, tuon kodeiinin kohdalla.

miks ihmiset käyttäis huumeita kuollakseen, ite käytän jotta tuntisin olevani elossa. se alamäki on sun oman pääsi sisällä, voihan sitä tappaa ittensä vaikka jenkemin imppaamisella.

^ Mä kyllä ihan ensimmäisessä viestissäni sinulle ekalla sivulla ohjeistin, että noilla tiedoilla mitä annoit, niin ota 1 vrk:n päästä kaikesta muusta romppeesta. Odota ehkä vielä enemmänkin, 1-2vrk.