Mutta toivottavasti saan perjantaina sen respan… Tämä siksi, että sain tästä aasinsillan keskustelun palauttamiseen lempi aiheeseeni Stellaan. :mrgreen:
Hehe, kyllä. Saatko sä noita noinkin useesti haettua, muistaakseni ei ole kauankaa aikaa kun hait paketin, vai muistanko kovin väärin.? Täälä laskevat aika tarkasti kauan lääkkeiden pitää kestää…
Juu aattelin lopettaa kortin käytön nyt, vaikkakin oon stellan kans tehny tätä vuosia ja koskaan ei oo tullu sanomista. Saakeli ku vaan vanha lekuri suostu kirjottaan annokseks sen kolme maksimissaan, ku nää nykyset jänistää jos sitä ees ehdottaa. Ne sanoo, et kaks on maksimi. Mut ennen mun käyttö oli siis rajoissa, nyt ei enää.
Siis saahan näillä “kännin” päälle, ilman krapulaa, ja ilman estojenpoistumista. Osittain ainakin. Mutta joo, tähän olo tilaan ku sai kombattua esim jostain aineesta euforian, ja ton estojenpoistumisen ni ois aika nakki.
(täähän on tälläst nuokkumista lähinnä vailla mitään siistei olotiloja) paitti harvemmin hallut, ne o niit mitä mä haen, delirium tilaa siis.
Onneksi ei mitään kovin vakavaa ole stilkkaripäissään sattunut. Kerran jossain mökillä otin pari kappaletta ihan nukahtamis tarkoituksessa (Pannareita myös olin ottanut). Juuri ennen nukahtamista vastasin kaverilleni puhelimeen. Aamulla minulla oli muistikuva, että kaveri olisi pahasti loukkaantunut minulle puhelun aikana, kun olin höpötellyt jotain olemattomia herjauksia ja samansuuntaisia muistikuvia on kaverillakin. Onni onnettomuudessa kaveri oli itsekin niin sekaisin, ettei muistanut puhelusta kuitenkaan sen enempää kuin minäkään.
Tähän väliin voimme siis esittää kysymyksen, mitä haet tsolpidemin viihdekäytöllä/stä?
Mä haen vain irtiottoa arjesta. Eli vähän aikaa on outo vähän hyvä olo, mutta siis ei mikään euforinen ja sit menee muisti jos otan liikaa ja jos en ota ni meen nukkuun ja nukahdan melko pian. Eli eihän se mikään bilehuume oo tai mikään vaan se on aine millä pääsee tunniks johonki sekavaan tilaan, mistä ei juuri hyödy mitään ja sen jälkeen joko selviää, nukahtaa tai muisti menee ja ikäviä asioita saattaa tapahtua. Lyhyesti: En osaa selittää, mikä siinä mua kiehtoo. Ilmeisesti tykkään kadottaa muistin kemiallisesti ilman alkoholia ja todistajia ja ennen kaikkea ilman krapulaa. Mut en mä sitä välttis tavis viihteilijälle suosittele. Jos on tietoo paremmasta ni tosta aineesta ei kyl saa mitään iloo irti kovin helpolla. Mä ehkä käytän niitä siks, et lopetin kaiken muun ja halusin jotain sentään jättää tän selvän elämäni ratoks.
Kyllähän tsolpideemistä saa vaikka mitä kivaa visuaalia, JOS ei ole tolee lähes yhtään bentsoihin/johdannaisiin. Tärkeintä on olla pimeässä ku on under the influence, pimeessä ne tavarat hengittää ja muuta mukavaa. Jos on tolee bentsoihin tai syöny noita kerran pari lähi päivinä enemmä nii ei niistä lähe muuta ku muisti ja sillonki saa vetää 20kpl about.
Luultavasti turvallisin elimistölle aineellisesti bentsosukusista, mutta vaikutuksen alasena voi tehä erittäin typeriä ja hengenvaarallisia juttuja, koska sitä omaa sekavuustilaa ei edes tajua. Ei aggressiivisille ihmisille, ei alkoholin kanssa, ei muiden ihmisten seurassa mielellään… ellei pari nokkaansa ota ja tietää mitä on tuleva. Paras ottaa nokittamalla jos ottaa huviin vaikka kirveleekin aivan vitusti(siihen kirvelyyn tulee riippuvuus :>).
Lyhyesti sanottuna lyhyt kestoinen huvi(vaikutusajaltaan ja käyttöajaltaan) ja päänsekoittaja, joka soveltuu parhaiten koomapotilaiden herättämiseen ja joillakin ihmisillä uniongelmiin. Tsopikloni mielestäni tuo (myös sama juttu jos ei oo paljo tolee, tosin vähän enempi kestää ku tsolpideemi) unen, koska se relaksoi hieman lihaksia. Tsolpideemillä ei ole tätä vaikutusta lainkaan.
ps. “mausteena” esim dxm:n tai kannnabiksen kaa ihan jees.
Sain lekurilta paketin noita 10mg Stilnocteja. Vaikka mulla ois unettomuuteekin näistä varmasti hyötyä, niin pakko kokeilla viihteilymielessäkin. Vetäsin 45min sitten 2 Stilnoctia nokkaan ja ihan mukava 15min nousu tuli mut eipä oikeen kummempaa. Sit kaadoin lasin täytyeen Leijonaviinaa ja kiskasin sen alas. Nyt on lievä nousuhumala päällä, joita noi Stilkkarit kai jonkin verran boostaa. Mut en kyllä mitään halluja ja muita psykedeelivaikutuksia huomannu niin päätin sit vetästä tota viinaa boostiksi. Vai tuleeko näissä nää Stilkkareittin/Stellojen ne varsinaiset viihdevaikutukset vasta joskus parin tunnin päästä sen nousun jälkeen?
Tässä sitä istuskellaan edelleen koneella eikä toi kodekaaan taho potkia ku niin vitun kova tole siihen. Viittisköhän sitä vetästä noita stilkkareita ja viinaa vielä lisää tälle iltaa… Täytyy kyllä siihen säästää et jos kokeilis DXM+Stilnoct -comboa psykedeeliefektien, visuaalien ja vaikka tripin aikaansaamiseksi. Joku 450mg DXM:ää ja siihen pari Stilkkaria vois olla aika hyvä combo?
Piti sitä napata vielä yks satsi 2 x 10mg Stilnoctia nenuun Ihan mukavat bentsonousut ja lievät pöhnät + mieto kodeiinieuforia taustalla on nyt. Mut jospa se tässä ois sit illan satsit et ettei mitään alkoa enää sotkemaan mukaan. Vaikka olo on kyllä aika selvän oloinen, et pystys vaikka autolla lähteen ajeleen tai muuta. Noita stilkkareitten psykedeelivaikutuksia vaan jäin kaipaamaan, tuntuis 40mg tsolpideemia boostattuna alkolla olevan kuitenki riittävä määrä vai?
Jahas, Huomenta Nyt on olo sellanen niinku ois vieläki promilleja veressä tai sit oon vaan pahasti väsyny, rööki tipahti kädestä kahteen otteeseen ku meinas nukahtaa tuoliin tupakilla käydessä. Viime yönä tullut näköjään aika reippaasti multa tekstiä useampaankin ketjuun eli eiköhän ne Stilkkarit alkon kans oo vaikuttanu sitteki ihan hyvin, vaikka itestä tuntu et olo ei oo pahasti känninen alkuunkaan. Nyt nimittäin piti käydä kattomassa et mitä oon tänne kirjottanu ku en herätessä muistanu. En myöskään muista sitä enää kun oon laittanu koneen kiinni ja lähteny nukkumaan. Joku hämärä muistikuva on että kävely ei meinannu sujua kovin kunnolla ku kävin kusella(?) ja tupakilla(?), piti ottaa seinistä tukea et pääs portaita ylös/alas. Mut muisti todellakin joiltain osin lähti vaikka silloin olo tuntu et on vaan ihan pikkusen päissään. Ei mitään tietoa monen aikaa oon menny nukkumaan ja mitä oon täällä hääräilly. Viinapulloja onneksi en näimmä ole käynyt tyhjentämässä, silmämääräisesti näyttäisi olevan oikea määrä juomaa jäljellä pulloissa.
edit: Lisäystä. Ei helvetti, vai että oikeen auton rattiin ois ollu valmiudet lähtä 40mg nokkaan vedettyjen stilkkareitten ja about 4-5 alkoholiannoksen jälkeen:
Niin ei tohon varmaan kyllä kannate alkoa enää sotkea DXM:n kans…? Jostaki jääny sellanen muistikuva et ei alkoa dxm:n kanssa, bentsot on ok? 600-1000mg on jo käsittääkseni plateau 3 -tasoa eli suht tripillä siinä vaiheessa ollaan. Itse oon toistaseksi kokeillu vaan noita plateau 2 -tason annoksia ja combottamatta mihinkään eli ihan pelkkää DXM:ää se about 300-500mg.
Stilkkari on aika petollinen väärinkäytettynä , mutta se kyllä kohahtaa nuppiin aika mukavasti , siinä ei alkoa tarvita mukaan ja ei ole muutenkaan suositeltavaa, käytin 2,5 vuotta stilkkareita joita sain mtt:ltä. Vittumaista oli päästä eroon sitten siitä mutta voitin sen taistelun.