Stilnoct 10mg

Et kuule usko miten paljon… mutta se on mun pääni. :angry: :blush:

Katso ikkunasta ulos, kun samassa kylässä ollaan, en tiedä vakuttaako.

EIKÄ mitään henkilökohtaista kenellekään, PAKKO vaan höyrytä jossakin.

Hei, mä otan ne ihan kotosalla yksikseni, suljen puhelimen, ja otan korkeintaan 3stellaa, ja nautin hetken visuista/halluista. Kukin tyylillään :slight_smile:

Siis ei mulla ole tod tarkotus lähteä kaupungille huitelemaan, tai edes kotona mitään itsemurha ajatuksia haudo, pientä viihdettä vaan kehiin.

Ota säkin vaan rennosti, ni ei tarvi olla noin tiukkapiponen immeinen :wink:

Kuukuppi :sunglasses:

Joo, anteeksi vaan duudsonille ja muille, ei siis mtn hlökohtaista.

Höyryät vaan nyt vähän väärille ihmisille, ei me sulle meidän douppailulla mitään pahaa aiheuteta, tietääkseni. Ota vaan iisisti ja rauhotu, kaikkea hyvää sulle.! :stuck_out_tongue:

Nyt hiljaa kuule sielä, eikä haistatella yleisillä föörymeilla :slight_smile:

Joo, mä olen vaan kateellinen :angry:

Vaihda ne Stellat apteekissa vast. edes Stillnocteihin, toimii paremmin kuuraketin polttoaineena tahdistuksen jälkeen. :question:

Enkä ole 24/7 sekaisin, ei riitä rahat moiseen hupiin. :frowning:

Voitko rauhottua sen verran, ettet aiheuta ihan tarpeellisen ketjun lukitusta? Noi Sun IV vihjailut kun on kiellettyä juttua täälä. Eli jos poistaisit ne suosiolla, ettei [Toimituksen] tarvi sitä tehä.

[size=200]?[/size]

Joo äiti… Oikeasti en suosittele kenellekään mitään päihdettä. Missään muodossa. Helvettiä tämä kemikaaleilla pelleily on. Olen kyllä ollut välillä vähän “irti” täällä. Pyydän nöyrimmin anteeksi. Yritän jatkossa käyttää tiukempaa suodatinta omassa tekstissäni.

Mä oon Palstapoliisi! :laughing: Joten ala jo muokata tota, minkä mä edelliseen lainaukseeni muokkasin sulle valmiiks.

Edit: Ens kerralla saat piiskaa, ku rikot sääntöjä! :smiling_imp:

Mikähän tuo Tipi tuossa kuvassa mahtaa olla.? Tai siis ilmeisesti se on se “kuukuppi”, mutta mitä tollasella vempeleellä tehdään…?? :astonished:

:mrgreen:

Tää on itsestään selvyys, ja olen nyttenkin ottanut noita 1,5 tbl viimesen kuukauden aikana, siis yhteensä, eli riippuvuuteni on hallinnassa. Nou probleemo :mrgreen:

Mutta kiitos neuvosta kuitenkin.

:arrow_right: Kuukuppi

Siis mitämitä nyt meni ohi ja pahasti… HÄH.???

Tulee tähän tyyliin:

Selvä se, meni jakeluun, vihdoin ja viimein. Sori tästä tietämättömyydestäni. :blush:

Mä usutin Ison sun kimppuun tuolta Off-topicista… :blush: Ups…

Niinpä! Kannattaa todella harkita tarkkaan näitä sääntörikkomuksia.

Tipi, ei mitään, offtopicissa on anteeksi pyyntöni, koska kysymyksessä oli väärinkäsitys.