Et kuule usko miten paljon… mutta se on mun pääni.
Katso ikkunasta ulos, kun samassa kylässä ollaan, en tiedä vakuttaako.
EIKÄ mitään henkilökohtaista kenellekään, PAKKO vaan höyrytä jossakin.
SATA Stellaa… Jee!.. Anna mennä, syö KAIKKI KERRALLA ja tapa sitten joku ja itsesi. Odotan innolla iltaa… Vi**u, hermot menee näiden hehkuttajien kanssa. Anteeksi toimitus, mut varmaan kengitään ulos täältä, mutta whatever…
Hei, mä otan ne ihan kotosalla yksikseni, suljen puhelimen, ja otan korkeintaan 3stellaa, ja nautin hetken visuista/halluista. Kukin tyylillään
Siis ei mulla ole tod tarkotus lähteä kaupungille huitelemaan, tai edes kotona mitään itsemurha ajatuksia haudo, pientä viihdettä vaan kehiin.
Ota säkin vaan rennosti, ni ei tarvi olla noin tiukkapiponen immeinen
Kuukuppi
Joo, anteeksi vaan duudsonille ja muille, ei siis mtn hlökohtaista.
MyCupOfTea:Maago:
SATA Stellaa… Jee!.. Anna mennä, syö KAIKKI KERRALLA ja tapa sitten joku ja itsesi. Odotan innolla iltaa… Vi**u, hermot menee näiden hehkuttajien kanssa. Anteeksi toimitus, mut varmaan kengitään ulos täältä, mutta whatever…
Kiristääkö vanne päätäsi kenties?
![]()
Höyryät vaan nyt vähän väärille ihmisille, ei me sulle meidän douppailulla mitään pahaa aiheuteta, tietääkseni. Ota vaan iisisti ja rauhotu, kaikkea hyvää sulle.!
duudsoni:
Kuukuppi
Haista palikka ite
Nyt hiljaa kuule sielä, eikä haistatella yleisillä föörymeilla
Ai magoo asuu täällä perseessä, sä oot varmaan toi alakerran narkki joka on 24/7 sekasin ku seinäkello
ei mitään henk.koht kellekään
Joo, mä olen vaan kateellinen
Vaihda ne Stellat apteekissa vast. edes Stillnocteihin, toimii paremmin kuuraketin polttoaineena tahdistuksen jälkeen.
Enkä ole 24/7 sekaisin, ei riitä rahat moiseen hupiin.
MyCupOfTea:Ai magoo asuu täällä perseessä, sä oot varmaan toi alakerran narkki joka on 24/7 sekasin ku seinäkello
ei mitään henk.koht kellekäänJoo, mä olen vaan kateellinen
Vaihda ne Stellat apteekissa vast. edes Stillnocteihin, jotka on paljon kalliimpia!
Voitko rauhottua sen verran, ettet aiheuta ihan tarpeellisen ketjun lukitusta? Noi Sun IV vihjailut kun on kiellettyä juttua täälä. Eli jos poistaisit ne suosiolla, ettei [Toimituksen] tarvi sitä tehä.
Kuukuppi
[size=200]?[/size]
Maago:
MyCupOfTea:Ai magoo asuu täällä perseessä, sä oot varmaan toi alakerran narkki joka on 24/7 sekasin ku seinäkello
ei mitään henk.koht kellekäänJoo, mä olen vaan kateellinen
Vaihda ne Stellat apteekissa vast. edes Stillnocteihin, jotka on paljon kalliimpia!
Voitko rauhottua sen verran, ettet aiheuta ihan tarpeellisen ketjun lukitusta? Noi Sun IV vihjailut kun on kiellettyä juttua täälä. Eli jos poistaisit ne suosiolla, ettei [Toimituksen] tarvi sitä tehä.
Joo äiti… Oikeasti en suosittele kenellekään mitään päihdettä. Missään muodossa. Helvettiä tämä kemikaaleilla pelleily on. Olen kyllä ollut välillä vähän “irti” täällä. Pyydän nöyrimmin anteeksi. Yritän jatkossa käyttää tiukempaa suodatinta omassa tekstissäni.
Joo äiti… Oikeasti en suosittele kenellekään mitään päihdettä. Missään muodossa. Helvettiä tämä kemikaaleilla pelleily on. Olen kyllä ollut välillä vähän “irti” täällä. Pyydän nöyrimmin anteeksi. Yritän jatkossa käyttää tiukempaa suodatinta omassa tekstissäni.
Mä oon Palstapoliisi! Joten ala jo muokata tota, minkä mä edelliseen lainaukseeni muokkasin sulle valmiiks.
Edit: Ens kerralla saat piiskaa, ku rikot sääntöjä!
Mikähän tuo Tipi tuossa kuvassa mahtaa olla.? Tai siis ilmeisesti se on se “kuukuppi”, mutta mitä tollasella vempeleellä tehdään…??
:mrgreen:
duudsoni:
dodiin, kävin apteekissa ihan pokkana, vaikka mulla olis pitäny olla noita stelloja=stilnoct vielä 2 viikoksi, ni sain haettuu 100kpl ulos eikä mitään mutinoita. Odotan innolla iltaa
Tosin NE- REP merkintä oli tässä uusimmassa reseptissä, eli tämän jälkeen loppuu mun stellojen rouskiminen todennäkösesti.
sitten tajuat varmaankin, että kun sinulla on about >30kpl jäljellä niin alat vähentää niitä hiljakseen, pikkusen kerrallaan tai parin päivän välein. muuten olet (minun mukaani) kusessa.
Tää on itsestään selvyys, ja olen nyttenkin ottanut noita 1,5 tbl viimesen kuukauden aikana, siis yhteensä, eli riippuvuuteni on hallinnassa. Nou probleemo :mrgreen:
Mutta kiitos neuvosta kuitenkin.
Mikähän tuo Tipi tuossa kuvassa mahtaa olla.? Tai siis ilmeisesti se on se “kuukuppi”, mutta mitä tollasella vempeleellä tehdään…??
:mrgreen:
duudsoni:
Kuukuppi
kuules äijä. edelleen MCOT ja jos ei kelpaa niin tunnet nahoissasi.
Siis mitämitä nyt meni ohi ja pahasti… HÄH.???
Tipi81:
Edit: Ens kerralla saat piiskaa, ku rikot sääntöjä!
mites olisi… jos vaikka lipsahtaisi kuun pimeälle puolelle tuo tekstini.
nahkaa vai mitä lienee on piiskasi?
Tulee tähän tyyliin:
duudsoni:
…että mua vituttaa toi nimi ja sen käyttö, ok?
Selvä se, meni jakeluun, vihdoin ja viimein. Sori tästä tietämättömyydestäni.
isolation:duudsoni:
Kuukuppi
kuules äijä. edelleen MCOT ja jos ei kelpaa niin tunnet nahoissasi.
Mä usutin Ison sun kimppuun tuolta Off-topicista… Ups…
ööö…
ei, en ala rikkoa sääntöjä. näyttää vähän vaaralliselta ja uhkaavalta.
Niinpä! Kannattaa todella harkita tarkkaan näitä sääntörikkomuksia.
Tipi, ei mitään, offtopicissa on anteeksi pyyntöni, koska kysymyksessä oli väärinkäsitys.