Somnor=stiltnoct?

Eli onko somnor sama kuin stiltnoct?
mun käsityksen mukaan ne on vaan eri valmistajan.

Somnor, stella, stilnoct kaikki samoja tsolpideemivalmisteita.

Joo somnor on nro 2 noista tsolpideemi tuotteista. Et jos ei halu maksaa riisto hintoja niin toi on sit mun mielestä oikee valinta. Ite kyllä maksan vähän enempi niin saa sitä ihan itteensä nocturnea.

:laughing:

mun olohuone muuttu eilen lentoalukseks YHDESTÄ stilkkarista! vaikee selittää, mut mä ikäänkuin ohjasin sitä musiikin avulla, stereot ja kaikki tavarat heräs henkiin ym. en osannu yhtään odottaa tollasta vaikutusta kun ei niistä oo aikoihin mitään tollasta tapahtunut. ihan oikeasti unilääkkeeks otin, mut bonuksena tulikin pieni trippi. oiskohan asiaan vaikuttanut se että takana on jo pidemmältä ajalta vähän univelkaa et jospa se hieman “buustas” sitä…?

En tajuu näit trippi juttui… Itellä ei oo ikinä tullu noist mitään ja oon isollakin annostuksel noit kokeillu. Onkohan isolla bentso/opiaatti tolella vaikutusta asiaan :question:

ei oo tosiaan itelläkään varmaan ekan kerran jälkeen noin voimakasta vaikutusta tullu vaikka useempiakin napsinu kerralla… :question:

Mä olin viimeks venäläisessä ydinsukellusveneessa. Meinasin vielä saada kauniin naisen sinne, mut ei se sitten tullukaan :confused:

Sama juttu on mulla yleensä ollut (muutamia kertoja vaan kyllä käyttänyt), että tavarat saavat eri persoonia ja heräävät jossain määrin henkiin. Limupullosta hyllyyn.

Edit: Niin se piti vielä sanoa, että vaikuttaa tuohon kokemukseen varmaan paljolti mielen herkkyys. Asennoituminen kokemukseen jne. Minä kun olen aika lailla odottanut, että nyt tulee erilaisia hallusinaatioita, niin kai se nyt on selvää, että niitä sitten tuleekin. Jos taas istuu kuin paskat housussa eikä mieti mitään, niin tuskinpa siitä mitään tuollaista niin helposti irti saa. Ei se kuitenkaan niin vahva aine ole.

Minä taas en ole millään noista ( stella, still, somnor) saanut mitään “halluja” irti koskaan, edes 100mg annoksilla. Tosin valvomisputken ja bissepäkin jälkeen hihaan tungettuna 30mg aiheuttaa mukavaa “kaatuilua”, heilumista ja omituista pyörimistä.

Joo muisti noista menee ihan kivasti. Viimeks kun vedin niin muistan että 2 stellaa otin ja rupesin sitten telkkarii kattoo. Ja pientä väreilyä oli ilmassa. Sitten totaalinen … ja aamulla heräsin. Huomasin että 20kpl olin syöny. ja pehelimesta näin että olin soitellu ja lähetelly tekstiviestejä.

Oon ainakin kuullu, että viihdekäytössä tabletteina syötynä toi Stilnoct toimis paremmin, ku Somnor ja toimis jostain syystä muitakin Tsolpideemi-valmisteita paremmin vaikka sisältäiskin ihan saman verran sitä.
Varmaan tabletin rakenteesta ja sidosaineista johtuu, empä ainakaan muutakaan syytä keksi.

Oma käsitys on, että Stilnoct niistä paras.

No joo, mun mielestä taas kaikki on samaa “kamaa”. Kyllähän noita paremman puutteessa vauhtilaskuissa vetää, mut ei kyl yksisteen mitään järkeä, IMO.

Varmaan sitten eriasia jos niitä halluja sais irti tai ylipäätään jotain jännää…

Mä en siis tajuu. Mulla ei oo ikinä tullu ihdestä tai puolikkaasta mitää halluja. tulee vaan hyvä terhakas olo mut ei muuta. Ei enää kolisekkaan sillain kun ekoilla kerroilla.

Melkein ainakin. Samana somnoria saa myydä koska valmiste sisältää tsolpideemi tartraattia tai hemitartraattia n. 8mg joka vastaa 10mg tsolpideemiä (freebase?). Zolpidem sandoz on ainakin eri muodossa, mutta määräksi ilmoitetaan 10mg - Stilnoctin muotoa en tiedä. Somnor on ainoa jossa olen nähnyt merkinnän joka paljastaa, että itse vaikuttavaa ainetta ei valmisteessa sitä kymmentä milligrammaa olekaan vaan se vain “vastaa sitä”. Onkohan tässä syy valmisteiden eroihin? Esim. zolpidem sandoz tuntui täysin turhalta vrt. stilnoct ja somnor. Stellaa en myöskään toista kertaa osta.

stilnoctia en ole koittanut mutta somnoria sain kun vaihdettiin edullisempaan. tuo oli muuten panacodin jälkeen toinen lääke millä douppasin. ei tuosta mitään kummempaa trippiä tullut. muisti meni kyllä pois ja muuta sekavaa tuli tehtyä.

robin miks et ostais? olis mahista saada noita,huonot vaikutukset vai?

Puolikas Stella tekee saman mulle, jos en mene nukkumaan. :open_mouth: Joskus se on jopa aiheuttanut siivousvimman, yritän kyllä aina mennä nukkumaan kun olen ottanut lääkkeen, mutta joskus sitä vaan jumittuu johonkin puhelimeen/ tv:n ääreen tai vaikkapa plinkkiin. En ois ikinä uskonut, jos joku ois väittänyt että niin saattaa käydä. Miten lääkäri sellaisia repsuja kirjoittelee, ku tietää että potilas imettää? Tuplatarkistin kyllä, että varmasti saan niitä käyttää. Ja jos erikoistuu monta vuotta päihdesynnytyslääkäriksi, niin kaippa sitä sitten tietää? marianne.

Mä menin ostamaan tota Sandozia, kun mainostivat halvimmaksi :blush: Otin sitten tossa yhtenä päivänä 3kpl ja luin ton sun jutun vastan siis kokeilun jälkeen, ja täytyy todeta, että eivät toimineet oikein mitenkään. Mistähä lie sitten johtuu? :confused:

Tsolpideemi on minut ainakin ihan sekaisin pistänyt kyllä, että ei rajaa.
Olen nähnyt vaikka mitä hallusinaatioita ja myös muuttanut tuntemalla myös oman kodin lattian vedeksi ja aalloiksi, joiden päällä menen. :slight_smile:

Kun eivät ole toimineet samalla tavalla eivätkä samalla voimakkuudella kuin stilnoct.