Somnor=stiltnoct?

Itse zolpidem -valmisteita käyttäessäni olen huomannut myös että Sandoz Zolpidem -valmiste toimii huonommin kuin Stilnoct tai Somnor. Sen voimakkuuden huomaa hyvin “väärin käytettynä” jolloin vaine vaikuttaa välittömästi limakalvoilta liuetessaan.
Stilnoct on ehdottomasti No.1
Somnor menee kakkoseksi tabletin koon mukaan. Vaikutus lähellä Stilnoct:a ja hinta 7€ halvempi.

gad demmet kyllä tää toimii pitkästä aikaa stilnoct 5+5mg nokkaa
. mauh rauh…onneks mulal on nyt Drakula karkkeja ni ne pitää mut koossa. Nuuskaa ei saa laittaa samaan aikaan suuhun kun on drakuloita ja heti drakulan loputtua pitää laittaa uutta drakulaa suuhu ni koska mä kerkeen laittaa siinä välissä nuuskaa huulee. Mä yritän olla sala kavala

Auttaako noiden tehoissa(asiallisessa käytössä tietty) se, että vaihtais välillä rinnakkaisvalmisteisiin. Esim. Stilin Somnoriin?

Ei, lähinnä tehot huononee ihan vain siksi että toisten valmistajien napit on yksinkertaisesti paskasti tehtyjä vaikka samat määrät samaa ainetta pitäisi olla.

Somnori on ehdottomasti toisiksi paras zolpideemi valmiste. Mun mielestä ei jää stilnoctille nokitettuna ainakaan.

Hellou hellou kaikki zolpidemin ystävät!

Nyt on tullut uusi rinnakaisvalmiste stilnoctin, stellan, somnorin ja zolpidemin rinnalle. Uuden lääkkeen nimi on Hypnogen. Se sisältää kanssa 10mg tsolpideemitartraattia. Tuo lääke sai myyntiluvan 28/3/2006. Siinä on seuraava mitä pitää testata :smiley:

mä en kyllä huomaa stellan ja stilnoctin välillä eroa. ihan yhtä kuutamolle niistä menee, jos sitä hakee… :unamused:

imeytyy paskemmin se stella.

Hassua, itellä Sandoz toimii stilnoctia paremmin mielestäni. Kai noissa voi eroja olla juu…tosin olen yleensä murskannut tabletin mehun sekaan :smiley:

Pakko kysyy, mut oot sä ihan varma minkä napin otit :question: Kuulostaa ihan joltain muulta, tai sit sä olit valvonu todella kauan… :smiley: :question:

Mun täytyy tähän kertoo oma kokemukseni stilkkareista… Aluks söin kaks ja jo melkeen samantien tasapaino alko heittelehtimään ja tuli tosi mukava olo. Sitten ku söin siihen kolme lisää alko näkymään ihan kunnon halluja… lattiat lainehti just ku vesi ja verhot näytti siltä ku ne olis kurkottanu mua kohti koko ajan :smiley: Mestat näytti tosi makeilta ja nimenomaan pimeessä tai hämärässä kämpässä koin ihan yllärinä (en ajatellu stilkkareiden toimivan niin kivasti :slight_smile:) mielettömiä visuaaleja!!
Olin kuulemma ollu melko pihalla sen illan. :smiley:
Eli joo saa niistä ihan kivat olot. Ainakin mä sain.

Kyllä tuo zauhun kokemus ihan tsolpideemilta kuulostaa. Itselleni tuli myös käytön alkuaikoina tuollaisia vaikutuksia. Harmi että ne latistuvat käytön jatkuessa.

…niin ja itse en ole huomannut mitään eroa eri tsolpideemivalmisteiden välillä.

Täytyykin kirjottaa tää viesti todella pikapikaa sillä tunnen vanhasta kokemuksesta että tsolpin nousun ekat merkit alkaa jo tuntua.

Somnor mulla kolahtaa koviten, ja sitä otinkin jonkun aikaa sitten 10mg. Stilnoctia olen myös koettanut mutta vaikka näidenhän vissiin pitäisi olla suht identtisiä, stilkkari on näistä kahdesta huomattavasti pehmeämpi. Vai pitäisikö sanoa huomaamattomasti. Se ikäänkuin hiipii hiljaa ja salakavalasti paljon pidemmän ajan sisällä kuin Somnor joka kolahtaa 20-30 minuutissa!

EDIT: Voi vittu, enhän mä tajunnu päivämäärää kattoo. Anteeks kauhiasti kaikille nostosta =S

Mulla alkaa stilkkarit vaikuttaa joskus ihan jo 5-10min. Viimeistään vartin päästä sitten.
(Olen kai erilainen)

Voiko olla näin kauan puhtaasti Somnor/Stilnoct keskustelusta?
Eikö sitä myrkkyä enää määrätä?
Itse olen ollut n. vuoden ilman. Mutta oli se vaikeaa lopettaakin. Varsinkin iv.käytön. Ihmeen pitkään sitä lääkäri määräsikin. Sitten itse jostain sain voimaa lopettaa. Tajusin kyllä sen, että ei siitä ollut kun hetken huuma, koska melkein jo yhdestä meni muisti ja pistin hihaan kaikki mitä löysin. (Usein piilotin ne itseltäni tai lähetin osan itselleni postissa, etten käytä kaikkia) Joskus aikoinaan kun keksin koko hihaan vetämisen niin pystyin käyttämään enemmän. Ei enää puhettakaan. Parisuhde meinasi mennä siinä hommassa. Tässä tosin vasta kokeilin pyytää lääkäriltä näitä, mutta ei suostunut enää määräämään, vaikka aiemmin ei ollut ongelmaa. Hän ei tiennyt näistä väärinkäytöistä kumminkaan.
Hyvin ne kumminkin toimii oikrin käytettyinä ja nyt kun niitä olisi oikeasti tarvinnut niin harmittaa. En voi tosin kieltää, ettenkö miettinyt osaa käyttäväni niin kuin ennen…

Suosittelen unohtamaan niiden hankkimisen, jos aikaisemmin ollut niillä noin paha ongelma.

Kyllä sitä määrätään tai ainakin mulla on ollut 5 vuotta määrättynä 1kpl joka yö. Ne ei enää oikein toimi mulla, niin eipä tule itse juurikaan käytettyä.

Määrätään, ei se mikään myrkky ole. :wink: Just oli itsellänikin respalla about kk sitten. Kaverilla meinas kyllä olla ongelmia sen uusimisessakin. :open_mouth: Kuulemma nykyään ei suosita lyhytvaikutteisia unilääkkeitä (= varmaan Ketipinoria sitten :unamused: ).

Ei minun kirjekuoria koskaan ole avattu. Kirjattukirje maksaa turhan paljon lähettää ja se pitää hakea postista. Lähettäminen kakkosmerkillä esim. toimi kun se tuli yleensä vasta parin päivän päästä. Ykköskirje seuraavana päivänä. Itsellä on löytynyt tässä tämän vuoden puolella muutamia pillereitä ihan mistä sattuu ja voi sitä riemua! Mutta en kyllä tahtoisi riskeerata sitä, että saisinkin sen reseptin ja kaikki menisi hihaan kerralla, tai enemmän kun oli tarkoitus. Yleensä oli juuri niin, että vain yksi, mutta sitten seuraavana päivänä kun heräsi, oli kaikki mennyt. Ei hyvä. Mutta juuri näin, että saisi vain sen yhden tai vaikka puolikkaan silloin tällöin. Se ois välillä jees.

Ongelmasta kertoi kyllä sekin, kun apteekista neulat aina ostin ja tuossa joku aika sitten menin pyytämään kassalta jotain ihan muuta ja se myyjä muisti minut vähän liiankin hyvin kun se automaattisesti ojensi minulle neulapussin! Olin vähän jopa luokkaantunut mutta ennen kaikkea hieman järkyttynyt.

Harmittaa aina välillä, että jos jotain tarvitsisi ihan tosissaan, niin sitä ei saakaan, vanhojen asioiden takia. Terveyskeskus ei suostu mitään muuta uusimaan (en oikeastaan tiedä miksi…) kun Ketipinorin, mikä on ihan päivittäinen lääke. Muut on sitten yksityiseltä, ja sielläkin hoitavalääkäri tosiaan nyt sanoi Somnorille ei. Ehkä vaan hyvä, mutta välillä houkuttaisi. Edes vähän… Taidan alkaa toistamaan itseäni. :laughing: