Soitan vaikka pasuunaa, jos siltä tuntuu.

Onkohan millään muilla keskustelupalstoilla näin hulvatonta ja mukavaa keskustelua, iloista, asiallista, hauskaa, hyväntahtoista ja empaattista?
Aika porukkaa!

Yksinäisten sydänten kerho kokoontuu jälleen. Laulu meille mussukoille: youtube.com/watch?v=yOGD1WkJJok

Pää hajoaa. Tietokone vetää viimeisiään ja olen viettänyt viimeiset 8 tuntia netissä etsien uutta. Ihan niinku olis tässä aikaa ja kiinnostusta ottaa selvää jostain suorittimista ja näytönohjaimista. Prkl. Helppoahan tämä olisi - niin kuin moni muukin asia -jos olisi rahan naisia. Mutta kun on pakko etsiä halvin mahdollinen masiina, jolla kuitenkin tekee jotain. Ja sitten kun ne helevetin härpäkkeet on ihan eri hintaisia eri paikoissa. Ja hinta saattaa päivittyä kesken kaiken. Olin jo mukamas löytänyt sopivan koneen ja pfiuh vaan se oli yhtäkkiä 100 euroa kalliimpi. No nyt on joku paska kuitenkin tulossa postissa :unamused:

Olotilaa ei tietty helpota se, että rupesin tässä sitten kevään kunniaksi dieetille. Nälkähän siinä tulee ja ärripurri. Mutta mitäs on pöhöttänyt itsensä talven aikana pitsalla ja alkoholilla, pakko nyt vaan kuljottaa löysät pois. Jos tässä joskus aikoo jotain miesjuttua yrittää, niin turha toivo tällaisena punkerona. Sisäinen kauneus on täyttä hevonpaskaa. Joskus kun oikein haluan velloa itsesäälissä käyn lukemassa Suomi24 chattipalstoilta, millainen naisen tulisi olla. Nuori ja laiha. Taidan sittenkin mennä naimisiin tuon koiran kanssa :stuck_out_tongue:

Moi Noppu.Kevättäkö se on ilmassa kun laihdutus ja miehet mielessä? Askartelen samanmoisten ajatusten kanssa, noi 2 kuukauden aikana alkolla ja paskaruualla tulleet kilot sais hävitä…laskin et kesäkuun alkuun tai puoleenväliin alkais olla normikunnossa sen suhteen.

Ei ole aivokemiat kohdallaan lähelläkään mulla palautuneet, yllätin itteni kaipaamasta miestä tähän,kaikenlaisiin tarkoitusperiin josta tullaan siihen että saatan ajatella aika kliinisesti joskus.

Kamala ikävä iski puuntakaa yhtä ainoaa, jonka siis tyrin pari kk sitten, luin juuri hänen viestejään ja helmen olen menettänyt,täydellisen helmen.Tavattiin kaksi vuotta sitten ja vietimme aivan ihanan viikonlopun, jolloin ratkesi mun 2 v kestänyt juomattomuus.Sillä miehellä ei ole alko-ongelmaa, on hyvin erikoinen ihminen mieheksi, sellainen taiteellinen ja puhuu niin syvällisiä että olin lentää persiilleni.

Ja siis hän otti nyt vuoden alussa yhteyttä pitkän ajan jälkeen ja pyysi luokseen,jolloin musta tuntui ettei mulla oo mitään annettavaa ja päätin sit vetää kännit,jolloin uskalsin soittaa ja kirjoittaa avoimesti…tän oon varmaan täällä puinu monta kertaa.Hän muisteli niin avoimesti niitä hetkiä kun oltiin yhdessä ja kirjoitti auki hiertämään jääneitä asioita.

Ei sillä ettenkö silloin pari vuotta sitten kun olin juomatta olisi osannut jutella hänen kanssaan puhelimessa ja kirjoittaa, osasin ja luonnollisesti- kyllä me puhuttiinkin ja välimatkasta huolimatta se kihelmöinti välillämme tuli näppistä ja kännyä pitkin.Oi sitä tunnetta aamubussissa töihin kun hän soitti, mahassa se sellanen jännä kutkuttava tunne!Töihin suorastaan liiteli.

On niin perinjuurin tyypillistä mulle pilata kaikki kaunis ja pyrkiä kohti paskaa :angry:

En usko millään että asiaa voi korjata, koska en muista mitään ilmeisesti ratkaisevasta puhelustani helmikuussa hänelle, luultavasti olen suoltanut sellaista skeidaa suustani että se siitä. Näinhän tämä menee.On muutkin miehet sanoneet mulle tästä tule lähelle-mene pois jutusta jota teen jatkuvasti.

Tunnevammainen viallinen viinitilallinen.Mieletön halu siihen et hän ois tossa ja ei takuulla ikinä ole,kiitos mun käyttäytymisen.terveisin Kenia 15 vuotta :unamused:

Sori oma purkaus sun ketjussa

Minä oon suunnitellut hankkivani kissoja ja ryhtyväni kylähulluksi kissanaiseksi, mikäli miesjutuista ei tule mitään :mrgreen:

Jonkinlainen timmiytymisprosessi on käynnissä täälläkin. Olisihan se kiva saada kesäksi itsensä sellaiseen kuntoon, että ilkeäisi biitsillä ruhoaan esitellä. Liikaa ei tuon prosessin eteen tietenkään voi tehdä ettei ala ahistaa, eilenkin istuin illan tyytyväisenä koneella ja käsi kävi vähän väliä karkkipussissa :sunglasses:

Keväthän se tosiaan teettää kaikenlaista, pari viikkoa on tuolla kaupungilla kävellessä välillä lähtenyt ‘moottori käyntiin’, oikein käynyt sellainen huraus sisällä, kun joku sopivan tuntuinen mies on kävellyt vastaan. Wruum! Ei tartte olla edes mikään kovin komea mies, en minä muutenkaan mistään kauniista pojista piittaa. Hirvittää kuoriutua näistä talvivaatteista ja sovittaa kevät- ja kesävaatteita ylle. Mahtuuko päälle vai vetääkö makkara turhaan nakinkuorta ylle? No, pistetään mahtumaan. Viikon kärvistelyn tulos oli tänään - 2kg! Oikeastaan tuo on vaan neljän päivän kärvistelyn tulos, sillä viikonloppuna söin kyllä ihan liikaa. Mutta, hip huraa, nyt lähti sano Annikki Tähti. Ja jos nyt juhlistaisi laihtumista viinillä tai muulla juhlajuomalla, niin olisin huomenna tuolla alakerran pitseriassa ja nuo kaksi kiloa olisivat sunnuntaina takas. Jospa sitten vissyllä mentäis.

Kenia: onko ihan mahdotonta, että ottaisit varovaisesti esim. tekstiviestillä yhteyttä tähän mieheen? Ei kai se ota jos ei annakaan? Jos saat ns. pakit, niin hällä väliä, äitini sanoin: hurra perrään ja hako häntään sillekin miehelle! (mulla ei ole mitään hajua, mitä tuo tarkoittaa, mutta kuulostaa hyvältä).

Millanen: samat suunnitelmat täällä, aina on plan B, jos kaikki muu menee metsään, niin rupean hulluksi koiranaiseksi ja elän niiden kanssa jossain purkukuntoisessa mummonmökissä. Kerran viikossa viuhahdan kylälle kauppaan kulahtaneessa teryleenipuvussa ja lapset tirskuvat ja kivittävät hullua akkaa. Mutta kokeillaan nyt ensin jotain muuta ratkaisua :stuck_out_tongue:

Mulla on tää sama! :smiley: