^kylhän se väsyttää aikalailla mut ite sain joskus sai valveunia ku söin 20mg mut eipä oo sen jälkee noilla määrillä rouskinu ei noi oikeen päihteeks kelpaa toisin ku noi muut
Mulla ainakin Sirdalud toimii vain ja ainoastaan lihasjännitykseen. Erittäin hyvä mikäli niskat & selkä aivan jumissa ja nukkuu oikeassa asennossa seuraavan yön. Toisaalta aiheuttaa janoa sekä väsymystä; joskus jopa hiukan huonoa oloa (mikäli on kunnolla lihakset jumissa niin mua tosin etoo aina enkä voi syödä, joten)… En ota missään tilanteessa 4mg:iä enempää tai “viihteeseen” buustamaan, kun ei buustaa. Silti Sirdalud vs. Norflex, sirkat voittaa 6-0. Toisaalta sama oli kun yhden kerran sain kaverilta niskajumiin (tulehtuneet niskat) jonka takia olin saitsulla yhden 6mg:n depotin; samalla tavalla oksetti ja etoi reilun vrk:den kuten Norflex… En olisi ottanut koko lääkettä, mutta omat lääkkeet olivat kotona ja särkylääkkeiden teho loppui kuin seinään-> Kotiin yli ½h:n matka eikä päätä voi kunnolla kääntää, lainasin samalla pari panadolia… Eli en kyllä pidä kummastakaan ellei ota iltaa vasten. Ennen tosin jos otti horkkiin, se auttoi kyllä lihaksien vapinaan… Syömällä.
Nii ja edit. yök rännätessä (osa jää nukkumaan piikki kädessä ) eikä koskaan ole minkäänlaista riippuvuutta aiheuttanut; ei edes psyykkistä vaikka päivittäin söin yhteen aikaan nukahtamista auttamaan…
Just tommosen puolikkaan nelosen löin hihaan subuillan päätteeksi.
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori] Ja mitä tapahtuu övereissä?
Riippuu kuule taas ihan ihmisestä. En suosittele kokeilemaan rajoja tuossakaan jutussa.
Miksi kaikki paska pitää ylipäätään vetää hihaan, vaikka olisi mitkä viekkarit päällä? Kärsiikö oikean narkin maineesi, jos joskus otat jonkin lääkkeen suun kautta tai vaikka nasaalisesti ? No, mä ainakin lupaan, etten kerro kenellekään siitä jutusta, kun kerran söit sen yhden Buranan
. Kyllä ne Sirkat toimivat ihan syötyinäkin, jos ovat toimiakseen. Tarvitset vain ehkä vähän suuremman annoksen, mutta joka tapauksessa se on kaikin tavoin turvallisempaa ja järkevämpää niin.
Ai pahimmillaan? Verenpaineesi laskee vaarallisen alas ja kuolet :mrgreen: .
Nokun ylläpidon ansiosta ei maksimiannoksista saa tietää niin kokeillaan sitten. Lupaan postata annokseni ennen mahdollista kuolemaani. Vitun pellepito.
Mulla ei sano mitään lihasjumiin Sirkat,on kokeiltu 2mg-6mg ja sisko meni yhdestä kakkosesta ihan kujalle.Tenoxii ja Sirkkaa jos vetäsee sekasin nokkaa ni,sit tulee knockout.Toi tuli aikoinaan testattuu,ku tuli ryypättyy 3vrk nukkumatta,ni ol pakko huilata.
Sirdaludilla on se hoitovaste aika saatanan korkea jos silleen ajattelee esim työtä tekevänsä. löytyy niistä läpysköistä. varvaisuuttaa kaikkien relaxsanttien kanssa varsinkin jos hihaan lyötte tai viinan kanssa + benzot. loppuu happi äkkiä.
Moni on tehny itsemurhan lyrica benzo sirkka + opiaatit kombolla. On se sitten ollu tarkoitushakuista tai ei.
Joo, Ohan noita menny. Varovaisuutta siis ihmoiset.
Minusta paras lääke itselleni joka tuo unen 2mg nokkaan ja vartti niin alkaa nukuttaa. Tenox ei toimi ja Ketipinorilla on liikaa haittavaikutuksia.
Aion erotella panacodista kodeiinin 150mg veke ja kiskoo 6 mg sirdaludin perään.Kokemuksia?
Niin ja lonkeroo kyytipojaks.
Vitut sano Vatanen vai hyviä kokemuksia.
kiitos ja terve vaan kaikille eka viesti tänne puljuun.
No ei niitä kodeja nyt viidestä panacodista tarvii erottelemaan alkaa. Sitten kun määrä menee >10 kpl niin voi alkaa olla tarpeellista…
jaa.no erottelin toiset viis eli 10 nyt ottanu.Aattelin vaan kun tota alkoholiakin menee tänään jonkun verran ja sirdaludeja.

No ei niitä kodeja nyt viidestä panacodista tarvii erottelemaan alkaa. Sitten kun määrä menee >10 kpl niin voi alkaa olla tarpeellista…
Itsekään en viittä yleensä erottele, mutta sitä suuremmat määrät kyllä aina. Ja jos tuota vähänkin useammin harrastaa, niin kyllä se viidenkin erotteleminen on enemmän kuin järkevää.
Alkoholia ei kannata näiden kanssa käyttää, latistaa vaan euforiaa.

Alkoholia ei kannata näiden kanssa käyttää, latistaa vaan euforiaa.
Ja lisää maksan rasitusta.
Itse käytän kanssa unilääkkeenä, kun en ole näissä huomannut mitään haittavaikutuksia. Ketipinoreista menee seuraava päivä piloille, kun jumittaa.
Tosin alkuperäiseen tarkoitukseensa nämä sirkat ovat aika turhia. Budi tai lätkä, kodeiini tai jopa alkoholi auttaa paljon paremmin mun skolioosin raiskaamaan selän aiheuttamiin niska -ja hartiakipuihin.
Varsinkin darroissa sunnuntaisin ollut hyvä lääke, kun on vain pakko nukkua, että on edes jonkinlaisessa työkunnossa maanantaina.
Joku ~16-20mg sirkkoja naamariin ja tutimaan. Darroissa kun ei meinaa uni tulla. Ja seuraavana päivänä näistä ei tosiaankaan ole mitään jumeja, yms. veemäisiä haittavaikutuksia.

Joku ~16-20mg sirkkoja naamariin ja tutimaan.
Onpahan aika villi määrä kyllä, eikö vähempikin toimisi?

Tosin alkuperäiseen tarkoitukseensa nämä sirkat ovat aika turhia. Budi tai lätkä, kodeiini tai jopa alkoholi auttaa paljon paremmin mun skolioosin raiskaamaan selän aiheuttamiin niska -ja hartiakipuihin.
Täytyy omasta puolesta sanoa että mulla auttaa ihan loistavasti Sirdalud juuri niska- ja hartiakipuihin. Skolioosia ei tosin ole, että jos se kipu on sulla enemmän jossain siellä “systeemeissä” kuin itse lihaksistossa niin sittenhän se käy ihan täysin järkeen että opiaatit ja muut turruttavat auttaa paremmin kuin relaksantit. Mulla kivut on työstä johtuen lihaksistossa ja sen jäykkyydessä, ja Sirdalud ihan loistava lääke.
Näihin nousee tole aika hapiaan, niin sitten määrätkin voivat olla tuollaista isompaa luokkaa. Tosin itellä ilman tolejakin joku 2 tai 4mg ei tunnu juuri missään, tuskin edes huomaa että on ottanut.
Otin kovaan känniiin 2 x 2mg sirdaludeja ja saman tien taju. Vessan lattialla parit tunnit iha ulkoo ja seuraavat kolme tuntii tuolilla hourailemassa…