anteeksi taas uusi aihe, en jaksa tässä tilassa ettiä sivu sivun perään aiheesti.
Vähän on kaikki loppu ellei tästä lähe viinaa juomaan vielä, mutta 2mg sirkkoja ois kyllä tuola vielä. Vetelin jo mahaan 6mg, mutta väsäyttäiskö noi murskattuna nokkaan muka paremmin? oikeastaan unille tässä haluais. Limakalvot kyllä muutenkin huonona mutta joo.
no, tästä menee nyt 2mg nokkaan. alla on 150mg kodeiinia, 9 bissee, 30mg oksatsepaamia ja 6mg sirkkuja syötynä, ja nyt lähdet tän jälkeen lisää viinaa juomaan kaverille
mulla tollasista komboista ei ole jäänyt minkäännäköisiä muistijälkiä, että kokemuksista en juurikaan voi puhua.
mutta kyllä ne sniffattuna toimii voimakkaammin ja nopeasti, pitäis uni ainakin tulla jos ei muuta.
Jep. Mulle riittää jo 2 mg Sirdalud tipauttamaan mut. Joskus vetäsin 4 mg, niin näin periaatteessa sellasia valveunia, että tiesin mitä ympärilläni tapahtuu, mutta toisaalta taas nukuin. Tai sitten olen sekaisin. Mutta uneen noi tosi hyvin auttaa. Paremmin kun Tenoxit mun mielestä todellakin.
2mg nokkaan tiputtaa, viimestään 4mg. Ei kyllä oo mitään viihdearvoo tälläkään lääkkeellä. Tulee niin väsyny ja utunen olo, ettei saa mitään tehtyä, ja tekee vaan mieli lähtee nukkuun koko ajan. En kyllä noi nokassa lähtis enää bostaan mihinkään…
Oli kyllä nolo tunne olla joskus koulussa, kun olin särkyyn kiskonu ensin buranaa → ei auttanu. Sitten meni muistaakseni yks somadril, ei mitään vaikutusta. Lopulta sitten päätin nokittaa 2mg sirkkoja, ja lähdin takasin kouluun. Ei sattunu enää mihinkään, mut pilkin todella rankasti koko loppu päivän koulussa ja kaverit katto vähän ihmeissään… Kotiin päästyä ei ollu enää mitään ongelmii pysyä pystyssä, vaikka koko kotimatkan ajan tuntu siltä, et simahdan pystyyn.
Yksinkertaisesti sinulla mustenee silmissä ja sammut siihen paikkaa, missä sillä hetkellä satut olemaan. Muutaman tunnin unien jälkeen kaikki on taas ihan hyvin…
Jaa että mustenee silmissä… noh sen mä haluisin kokee. Mul ei mustennu silmissä 70mg tsolpideemiä ilman toleranssia. Vaahtoo tosin tuli suusta ja nenästä. 2mg sirkka nokitettuna pisti vaa fyysisesti niin paskaks ettei voinu ku mennä pötkölleen ja siinä sitten tietysti nukkua. Mut ei se mitää tipautusta oo. Ois kyl kiva joskus kokeilla jotain 6mg sirkkaa ni ehkä sit vois musteta silmis
Ainut tippuminen on muute tapahtunu yoporushin aikana ku kaaduin lattialle. Mut heräsin kyl siit 15sekunnin päästä.
No ehkä tuo “mustenee silmissä” on vähän huono kuvaus… Itsellä ainakin ilmenee tämä “tipahtaminen” niin järjettömänä väsymyksenä, että on pakko laittaa silmät kiinni ja siihen nukahtaa välittömästi, kun sen tekee.
Parhaimmillaan ollut joku 8mg sirkkoja alla, joista osa nokitettuna, osa nassussa. Join pari pulloa energiajuomaa ja simahdin kaverin sohvalle… Ennen tätä tippumista olo oli jotenkin kuin kuplassa, kävely oli raskasta ja ymmärtäminen oli erittäin vaikeaa ellei mahdotonta. Ei vain jaksanut tehdä yhtään mitään… En sanoisi, että mitenkään miellyttävä olotila.
Ja kyllähän noita sirkkoja tuolla olisi vieläkin, mutta jotenkin lopahtanut innostus leikkiä niiden kanssa. Unilääkkeenä toimii loistavasti!
^ Taidat ihan oikeassa olla. Toimii nokitettuna vain huomattavasti paremmin pienemmilläkin annostuksilla, näin ainakin itsellä. Silloin tällöin käytettynä en näe mitään järjetöntä riskiä nokittamisessa. Säännöllisesti käytettynä varmasti tuhoaa limakalvot (kuten mikä tahansa muukin vieras aine nenässä).
Kyl paras tapa on iha vaa touhuta kaikenlaista niin kauan et väsyttää ja sitte mennä silmät kii peiton alle mukavasti maate. Tehokkaampi kyl on tuo sirdalud-paska, mut mieluummin gammalla/lakalla tipauttais.
Vaarallisempaa uskoakseni sirkkojen vetämine tipahtamisee ja epämiellyttävämpää. Mut pakko taas mainostaa et mirtatsapiini on kyl nukahtamis/unilääkkeeks mun suosikki, ei mitää viihdearvoo niin ne säilyy aina, eivät maksa paljo paskaakaan, saa reseptin helposti, ei huomattavia haitavaikutuksia ja tosiaan tulee se uni ja bonuksena seuraavana pvänä sellanen pieni rauhottava vaikutus.
No teetki just väärin, ko noiden kohdalla vähempi on parempi. Ite syön 15mg annoksella nii tipahtaa komeesti, pitempään käyttäneiden mukaan sitte ku se ei enää toimi nii nostaa 30 ja ku sekään ei toimi ni tiputtaa takas 15 jne.