Sirdalud nokkaan

mul määrättii noita remeroneja sun muita joskus 18 kesäsenä jo sellasii määrii ettei ne sano miään. Ja niistä tulee samanlai paskamaku suuhun ku ois viinaa juonnu edeltävänä päivänä. pitänee käydä viellä kertakiellon päälle lekurilla. klotriptyl taas auttaa. samoin sparinet, mut ei noi neuroleptit kiinnosta, ne on perseestä.

Tästä threadista innostuneena taidan nyt vähän kiskoa noita sirkkoja jos pääsis nukkumaan. Lomaan kun on vielä neljä päivää aikaa…

Jos 6 mg oraalisesti jeesais… ei jaksa tunkea enää mitään shittiä nenuun nykyisin…

Tsopikloni-valmisteista se paskanmaku kyl tulee :E

Joo se on kyllä kumma, vaikka ne tuuppais suoraan ränniin niin Silti se paskanmaku jotenki änkee sinne kitalakeen ??? outoja ryynejä…

nokkiin vaan

Sama täällä ihmettelen kun jotkut hehkuttaa tästä sirdaludin nokkaan vedoista. Mulle kyseinen substanssi ei tuo mitää ylimäärästä otettuna sitten suun kautta tai nokitettuna. Testattukin on levyllä. Sen kyllä söin mut kuitenkin.

imuroin 4mg tota äsken olinkin unohtanut että ihan kivan leppoisa fiilishän näistäkin tulee. Jauhoa tulee kyllä vitun hillitön määrä.

Sama täällä. Ei ne nukuta yhtään sen paremmin, nauttiiko ne nenään vai ihan mahaan. Muutenkin on luuseri fiilikset ja sitten kun ei edes päihteistä saa irti sitä mitä toiset, niin ei kai tässä voi kun masennella. Haluaa stileistä halluja ja sirkoista nuokut!

Tulee sirkoista paska olo nekkuun vedettynä.
Koskaan en noita enää syö. eihän nuo
edes auta selkävaivaan. hyi hyi.
oraalisesti ei sano mitään.
mulle turha “päihde”

kumma juttu et teillä toimii noin hyvin ite otin 9 sirdaludii kerran eikä edes toiminu ei ruvennu ees väsyttää

En näitä kyllä itsekkään päihteenä pidä, hermostuneeseen oloon ne vähän jeesaavat. Ja unilääkkeenä toimivat tunnetusti hyvin kuin myös lihasjumi lääkkeenä.

Jos ei toleja oo sirkkoihin niin kyllä 4mg nokkaan pitäis jo viedä untenmaille. Mulla toimivat hyvin unettomuuteen :sunglasses:

Nokkaan vedettynä on parempi hyötyosuus, kun oraalisesti ja hihaan kun vetää se on lähes varma tipahtaminen.

Kyllähän tollanen 4mg nokkaan tiputtaa varmaan yhtä hyvin kun 16mg popsittuna. Mutta narkkifiilishän siitä tulee, eli rouskin mielummin. Varsinkaan kun eivät nyt maksa juuri mitään.

Mulla toi raiskaa nenän sen verran pahasti (viikon tukossa), että ei todellakaan ole sen arvosta, vaikka hyötyosuus onkin paljon parempi kuin syödessä.

N. 1.5v sitten oli todella pahoja uniongelmia bentsojen vuorokaudensisäisten reflojen vuoksi. Sillon tuli nokitettua aina välillä. Vakkari annostus oli 7x4mg jauhoks ja kahdeks kasaks jotka kumpikin omaan sieraimeensa.
Jessus mitä touhua… :imp:
Tipautti kyllä 10-20minuutin sisään aina, veti yllättävän voimattomaksi fyysisesti ja takaraivossa tuntu sellasta kummallista kylmää kihelmöintiä…

Olis respalla satsi mutten ole hakenu, lähinnä emännän niskajumiin mutta mun kannatti ottaa ku lääkekatto täynnä. Lääkäri nauroi ku kerroin ja mulla oli emännän lupa et saa katsoa hänen tietonsa, meinasi että olette oman osan maksanut lääkkeistä niin pyysin paljon mietoja ku vaimo putoo siitä miedostakin hyvin. Niitä nokkaan tarvi vetää ku pureskelee ja panee kielenalle niin äkkiä toimii eikä oo ees pahan makuisia.

ränniin

Vetösin äske 2mg sirdaa nokkaa ja siihe yheb siiderin päälle ni tällee tolettomana iski iha hyvi. Nukkuu vois köyö ku on aika chilli fiilis.