Laitontahan se on. Jos jää tullis kiinni, nii sakot siitä ainaki tulee ja joku syyte en nyt muista nimikettä . Onhan niitä kuulema joskus tullu iha perillekki jos ei oo tullissa älytty.
Ei taida smartshopit ainakaan suomeen lähettää, ainakaan useimmat ei lähetä, mutta jos tiedät paikan joka lähettää niin aika varmasti tulee läpi.
Mutta laitonta kyllä on.
Juu on se tosi mukavaa ku toiset selittää et löytää 700 sientä ja ite en oo ees nähny yhtäkään tänä syksynä en sit tiä mikä siin on… etelään ei vissiin oo viel suiput nii hyvin tullu
Mitenhän on sieni suklaan laita, sitäkin viimeksi smart shopeissa näin…
Taitaa suklaat sulaa matkalla jos tilata meinasit.
Kyl ne tännekkin on jo ihan hyvin rantautunut.
Yhtä laitonta sekin ja tuskin lähettävät, tullin kannalta kyllä ihan sama onko suklaana vai ei sinne se jää jos sun paketin tutkivat.
Onko muut löytänyt silokkeja Pohjois-Pohjanmaalla,kuin minä?ikävä jättää satoja ja tuhansia kuolleita tuonne vakio mestoille,Revonlahden ja Pyhäjoen välimaastoon.Vielä kuitenkin löytyy hengissäkin olevia suht mukavasti.Kun töiltä joutais vaan enemmän kerään viimeiset talvivarastot…
Mitenhän silokkien polttaminen onnistuu? meneekö nuppi sekaisin vai vetääkö kuumuus hommat vituiks.?
Onnistuu mut ei onnistu.
löysin tällaisen ja ajattelin nostaa esiin kun kohta niiden aika kuitenkin on
Nehän nousee ihan nostamattakin.
Juu alkaa aika olemaan jo. Voin laitella vaikka omista löydetyistä semeistä huomenna kuvia tänne.
Taitaa olla lantamadonlakkeja.Suippumadonlakkeja,eli suipposilokat on niitä,joita kannattaa kerätä.Niitä olen itse nyt ottanut,kun sattuu olemaan hevonen,niin pääsee samalla poimiin,kun hakee hevosen talliin.
pistä ihmees
Lainasit melkee vuoden vanhaa viestii, mut niin eihän Suippumadonlakit kasva hevose,lehmän jne. paskassa. Lehmä, hevos, lammaslaitumet ja muut ruohopellot otollisia paikkoja. Ruohotupoista vaan ettimään.
Hellkari soikoon kun en tajunnu että silomaani asuki susirajalla. No, se oli 30km silkkaa kuntoilua. Syyskuussa sitte taas.
Joo täällä itä-suomessa. n. 25km on venäjän rajalle ja maatiloja suunnilleen 5km välein.
.