kaikki muut tietää mist noit saa mut mul ei oo hajuukaa
Nipasepi on hukas noD
oon… ei oo aikaa/kiinnostusta lähtee tonne möyrii ympäriinsä
Tässä meikäläisen ja robosilmän tämän päiväinen saldo: http://img507.imageshack.us/my.php?image=pa030136ps3.jpg
Lisääkin ois varmasti ollut mutta meni lähtö niin myöhäseks että tunnin päästä rupes oleen jo liian hämärää.
En tie mikä helvetti tossa nyt kusee etten saa tota kuvana tänne suoraan.
Hyvältä näyttää. Itekki n. 700kpl semejä keränny tänä syksynä, joista noin 100kpl. jäljellä. Mulla ei vaan noi semit oo toiminu kovin hyvin, johtunee tuosta ssri-lääkityksestä varmaankin. Koskaan ennen en ole sieniä syönyt paitsi nyt kun tuo lääkitys sattuu just olemaan. Viikonloppuna pitää kokeilla vielä 5g satsia kuivia, jos ei sillä ala tuntuu paremmin, niin tiedämpä ainakin olla syömättä. Cubensista on kasvamassa nyt, saa nähdä miten se toimii sitten.
No kannattaako syödä jos mielialalääkitystä tarvitset? ja jo senkään takia kun eivät kunnolla toimi.
Kyllä tässä ihan hyvät fiilikset on ollu ja set & settingit kunnossa. Eipä niitä välttämättä syödä kannattais. Löytyyhän noita kyl vaikka kuinka, jos jaksais vaa lähtee kerää…
Itselläni ollut aina kun ottanut sieniä suhteellisen hyviä kokemuksia. Jos jostain pitää valittaa niin en pidä siitä alkufiiliksestä kun tulee vähän huono olo. Kumminkin niissäkin nuo omat riskinsäkin.
sieniä pieniä pieniä sieniä sieniä pieniä sieniä
Sieniä, sieniä sieniä, koppaan pakkaamaamme sieniä,
pieniä sieviä sieniä, vattaan nappaamme sieniä…
Tai jotenkin se noin meni, räppärit räpäässä. On muutenkin aika psykedeelinen lastenlaulu.
mestat on makiat
Siis ei toimi mitenkään? Eilen meni nelos tason trippi eli 2,75g kuivana (vitos taso on korkein). Ssri ja Seroquel kuuri itselläkin ollut pitkään, ja sain tuosta irti lähinnä äärimmäisen sekavuustilan ja siinä kun vaikutukset oli huipussaan oli näkökentässä sellasta sumua jatkuvasti. Pysty liikkumaan kyllä jotenkuten mutta kommunikaatio tuntui mahdottomalta. Kummalisia ajatuksia ja miettimistä välillä että olenkohan mä nyt oikeesti tässä vai en, ja robosilmän kämppäkin näytti aivan vieraalta. Toisinaan en mm. tiennyt mitä jonkun tutun oven takana oli. Välillä kun tajusin näkeväni vilauksen jotain tutun näköistä, esim. kirjan, varmistuin hetkeksi olevani siellä. Jotenkin muistutti hyvin paljon voimakasta LSA trippiä, kuitenkin ilman niitä helvetillisiä hikoiluja ja bodyloadeja mitkä loppujen lopuksi viime LSA tripin veikin aivan päin persettä = Bad Trip. Varsinaisia visuaaleja ei tullut kun tripin käynnistymisen alkupäässä ja silloinkin vain silmät kiinni. Tämä oli siis vahvin sienitrippini ja muuten kyllä ihan miellyttävä mutta täysin erilainen millaiseksi vahvempaa sienitrippiä on kuvailtu. Myöskään robosilmällä ei visuaaleja eikä halluja tullut vaikkei mitään lääkkeitä edes syö. Älkääkä nyt te vanhat deelihipit alkako saarnaamaan siitä ettei ne hallusinaatiot se pääasia ole. Ei tietenkään! Mutta on se silti osa sitä täydellisyyttä. Ja kaikki se hengellisyyskin puuttu mikä on osa onnistunutta trippiä. Totesinkin tänään kun heräiltiin että kyllä sitä perkele dexmistä on enemmän saanut irti. Ainoat aineet jolla olen selvät visuaalit/hallusinaatiot saanut aikaan on yopot (mitä en fyysisten paskojen olojen takia toista kertaa kyllä ota), DOC ja pientä myös DXM:llä. Ja silmät kiinni DXM:llä aivan upeita matkailuja!
Sillon kun sen gramman kuivana viimeksi söin niin tuli vaan vitun hyvät euforiat ja sellanen “trpin alku”. Kaikki oli niin kirkasta ja lähes joka asia nauratti ja mm. fillarilla sotkeminen tuntui aivan upealta. Olin varma että ens kerralla kun ottaa kunnon annoksen niin saa juuri sitä mitä tilaa. Toisin kuitenkin kävi. Onneksi olen tipattuamassa ja sen myötä lopettamassa noita lääkityksiä niin ehkä sitä pääsee vielä nauttimaan niistä sienien upeimmista puolista.
Varmaan tulee paremman systeemit jos pyöräilee otettuaan järkevän annoksen kuin jos kämpillä pyörii aivot soseena.
Oikeen jytkyjä sieniä. Opetusvideo.
youtube.com/watch?v=ZW_FbHuO7QY
Mä en oo nähny ku kärppäreitä vielä. Voishan niitäki kuivaa säilöön.
Pihassa kasvaa isoja kärpässieniä, ne on tosi komeita.
En suositte punakärpässientä kun pihalla ihailtavaksi. Jäi itsellä joskus kerta tesmaukseen. Eikä ollut yhtään kivat efektit. Mut kuka diggaa mistäkin. Löytyy siihen vanha noitien resepti kuinka saa rajut kyydit
Jännä juttu et joillaki ei toimi tuo visuaalinen puoli kunnolla. Tiedän itsekin erään henkilön jolla ei omien sanojensa mukaan tule koskaan visuaaleja, ei sienistä eikä haposta.
Pitihän meidän fillaroimaan lähteä mut ensin se oli liian aikaista ja sitten se olikin jo liian myöhäistä. Oon juu kans ehkä vähän taipumaton yksilö hallusinaatioihin, mut on niitä jotain ollu kuitenki. Ite ihmettelin noissa sienissä nousujen kestoa. 2 vuotta site ne kesti varmaa 2-3 tuntia 35 semillä. Nyt joku about 60-70 semiä eli se 2,75g kuivana ja vaikutus yleensä kyl voimakkaampi ku noil 35:llä mutta psykedeelisiltä vaikutuksiltaan tuo 35 semiä 2 vuotta sitten toimi paremmin. Ja oon vetäny 2 kertaa sieniä sen jälkeen. Ettei vaan liikaa ois syöty ja tullu joku överitila. Ku mitään toleja ei noihi sienii oo. Luulis sitä sillon viimestään visuaaleja saavan jos sienistä överit vetää.
Tietääkö kukaan muuten, että miten laillista tai laitonta on tilata Hollannista sieniä?