Mulla Seroquelistä tuli käsienvapina. Oli niin voimakasta että oli vaikea kirjoittaa. Vaihdettiin Ketipinoriin ja se on sopinut hyvin. Mulla annostus vaihtelee 300mg -1200mg/vrk annoksilla. Unettava vaikutus on sama kuin jos vetäisi 25mg. Jos joudun nopeasti nostamaan Ketipinorin annostusta yli 100mg/vrk tulee kovat jalkakrampit. Ruokahalu on kova ja n.1h iltalääkkeen jälkeen tulee mässy- mut kun senkin tiedostaa niin voi ostaa karkin tilalle vaikka hedelmiä.
Mulla on toi ketipinor ollut käytössä, uuh vuodesta 2008, toimii mulle todella hyvin unettomuuteen, aluksi jouduin ottaan joka ilta 25mg, nyt otan aina silloin tällöin kun ahdistunut ja levoton fiilis illalla ja tiedän ettei uni tule. Painoa siitä ei ole tullut ollenkaan, toisin kun mirtazapiinista mitä kokeilen 2 kuukauden verran ennen ketipinoria… Lihoin siitä viitisen kiloa sinä aikana. En ota ketipinoria kuin puolikkaan nykyään illalla koska se aiheuttaa ainakin mulla aamutokkuraisuutta jos sitä ei edellisenä iltana ota tarpeeksi aikaisin. Puolitusraitaahan siinä ei ole, mutta oon silti puolittanut, ja hyvin on pelannut. Seroquelista ei ole kokemuksia. Masennukseen oon syönyt -07 vuodesta asti sepramia, ja sekin ollut mulle toimiva lääke… tosin vatsa on hajonnut kamankäytöstä aikoinaan, eikä se ole paras lääke vatsavaivaselle, mutta toistaiseksi syön sitä.
Vaikuttava ainehan niisä on sama mutta onhan niissä koostumuksissa jotain eroa. Kannattaa varmaan
tutustua laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m … A_SEROQUEL sivuun sieltä ne koostumus erot
selviää.
On kyllä pirun hyvä lääke jos haluaa nukkua kokoajan. Itelle ainakin vaikuttaa yli 100mg annoksilla siten, ettei tartte nousta seuraavana päivänä sängystä lainkaan. Eilen tuli otettua 25mg, niin jäi sitte tenttiin lukemiset tältä aamulta. Aikaisemmin oli 400mg/pv bipo-masennusvaiheeseen, johon auttoi hyvin. Heräsin tosiaan klo 14-18 ja ennen puoltapäivää herääminen tuntui saavutukselta. Puolessakaan vuodessa ei juuri minkäänlaista tottumista lääkkeen väsyttävään vaikutukseen tullut, paitsi, ettei 25-100mg tiputa enään suorilta.
Mulla menee manian hoitoon 1000mg/vrk seroquel prolongia.Parempi kuin se tavallinen,ei nosta pulssia.
Paskin lääkärien kirjoittama trendilääke joka vaivaan. Siitä vaan, mitä isompi annos sen parempi, zombina vaan päivästä toiseen ja vuodesta toiseen.
Huhhuh, ihan uskomatonta unilääkettä. oon jo pari kuukautta syönyt 100mg illalla, ennen 200mg mut vähensin.
edelleen tippuu siinä tunnin ottamisesta jälkeen kuin seinään, ja ne unet, ah! herään yleensä röökille kerran tai pari yössä, ja joka heräämisen jälkeen muistan nähneeni ihan uskomattomia unia. yleensä unet ovat melko hyvin itseni ohjattavissa ja vastaavat todellista elämää niin ihmisiltä kuin juoneltaankin, mutta tapahtumat ovat niin mielenkiintoisia että niitä muistelee helposti koko aamupäivän. “grafiikoiltaan” unet ovat aina todellista elämää vastaavia. sit välillä videotykistä tulee jotain todellakin extremeä, niitä muistellaankin sitten paaaaljon pidempään: ) yksi yö olin suuressa monikerroksisessa temppelissä, jossa minun tuli taistella jumalien kanssa, aseenani palava ruoska. jumalat olivat ah, niin hienon näköisiä etten unohda niitä koskaan. kaikki jumalat voitettuani löysini tseni temppelin alakerrasta, missä minua ahdisteli heretic - the shadow of the serpent riders-pelistä tutut ghost nitrogolemit (aavemuumioita näin arkikielellä), kolmikerroksisen talon korkuisina vaan. noh, eräs toinen yö matkasin ulottuvuuksien halki ylimpään, yhdeksänteen ulottuvuuteen jossa minulle kerrottiin että jos tappaisin sieltä jonkun pahiksen, saisin jumalan voimat ja pääsisin keskustelemaan jumalan kanssa. mä sitten tapoin sen tyypin ja totta se oli, saatoin tehdä ihan mitä vaan ja keskustelin pitkään jumalan kanssa. en muista enää mitä kaikkea voimillani tein, mutta kaikesta tekemästäni pääsin nauttimaan kuin ne olisivat olleet osa oikeaa elämää. muistan ikuisesti sen fiiliksen kun ton unen jälkeen kävelin vessaan ja yhtäkkiä muistin missä olin ollut ja mitä olin tehnyt
listaa noista erikoisunista vois jatkaa aika pitkään, ja todellakin en todellakaan halua luopua niistä koskaan. tuovat ihan oikeasti valoa masentuneen ja yksinäisen ihmisen elämään. paska puoli ketipinorissa tosiaan on tuo painonnousu, mutta innokkaana saliharrastajana ei tarvitse kun valita syömisensä oikein ni haitat jää aika pieneksi ja hyötyäkin siitä on. selko- ja valveuniakin noista pukkaa satunnaisesti, mut harvemmin. ja oikeastaan enemmän nautinkin noista elokuvaunista, jotka joka yö kestävät läpi yön, about nukahtamisesta heräämiseen.
Paskin lääkärien kirjoittama trendilääke joka vaivaan. Siitä vaan, mitä isompi annos sen parempi, zombina vaan päivästä toiseen ja vuodesta toiseen.
Lääkefirmasopparilääkärijuttuja. Ja tietenkin hiljanen potilas on kiva. Saiskohan pameja ku ois vaan hiljaa ja tärisis?
Lääkefirmasopparilääkärijuttuja. Ja tietenkin hiljanen potilas on kiva. Saiskohan pameja ku ois vaan hiljaa ja tärisis?
Pakko olla, klinikalla menee suurella osalla tämä; aina ekana kun tyrkytetään tuota. Niilläkin, kellä virallista masennusta ei ole todettu, annetaan varalta. Nyt se Lyrica on kuulemma muoti-juttu. Julisteita seinällä ja paheksutaan Risolidejä niiden “addiktio-potentiaalin” takia. Parempi tietenkin ottaa Lyricaa
… Tosin klinikalla se on verrattavissa kakkosen santtuihin ja rivoihin. Todella outoa että joissakin paikoissa kh:dossa pudotetaan benet pois ja lyyrat tilalle; täällä saa olla kakkosen santtuja ja kumeja mutta lyyria ei määrätä lainkaan… ![]()
Itse epäilen että jos menisin arvauskeskukseen tärisemään, niin lääkäri sanoisi mulle vain että “sinä tulla tänne aivan turhaan ja viedä jonkun muun aika, ota paketti Seroquelia, se auttaa”. Mitäköhän kirjoitettaisiin annostelu-ohjeeksi, kun allergisessa nenäsumutteessa luki “2krt/pv 1 suihke kumpaankin nenään”.
Noh, haitat on yksilöllisiä? Mulla ei oe tullu ketareista mitään haittaa, annos 25-100mg/pvä. Jos otan 100mg yöksi, aamulla mul ei ole väsymystä. Ainut ny on se, että mul on matala verenpaine, joten en viitti päiväl ottaa koko annosta, koska laskee paineita. Etenkin tiettyyn aikaan kuusta, öh. Imeisesti Naisen Vuoto laskee entisestään matalaa verenpainetta, joten sillon otan vähempi. Mut ei kai ketiapiini ole mikään vanha lääke? Silloin sen pitkäaikasen käytön haitoista ei vielä tiedetä…
![]()