Aamua kaikille 
Olen selättänyt viikonlopun viettelykset.
Mutta…
naapurini otti nokkiinsa 
Me ollaan pruukattu huudella mukavia aidan yli ja poiketa tostemme pihoissa.
Eilen he grillas ja pyysi mua maistajaisiin.Perheen isäntä on mukava, lupsakka mies, joka tekee kaikenlaisia ruokakokeiluja. Joskus onnistuu, useimmiten ei
. Rouvansa on tosi mukava myös.
Menin visiitille, vein mukanani meniäisiä pihastani ja sain lautasen täyteen kalaa. Mulle avattiin olut, ennen kun ehdin kissaa kiekaista. Hölmönä, mutta varmana, sanoin hakevani vettä juomaksi.
Karhu tuijotti mua tölkistä kulmat rutussa… ja niin teki myös naapurit.
Kerroin heille, että yritän vähentää oluen juontia (vetosin painoindeksiin ja seliseli
)
“Lakkaa nyt, ei sulla mitään ylipainoa/ongelmaa/haittaa/ viinasta ole!” “Otat ny vaan, niin toi stressi menee.” “Kyllä ruuan kanssa voi ottaa.”
Mä ahdistuin ihan ääriin asti. Jos joku tarjoo mulle tupakan ja vastaan, etten polta, kukaan ei lähde tyrkyttämään koko iltaa, sanoen, ett kyllä yhden voi polttaa…
Muutuin hetkessä hyvästä naapurista epäilyttäväksi naapuriksi
En viitsinyt jatkaa juttu, koska he olivat hiukan pörrössä ja tunnetustihan humalaiselle ei kannata selittää juurikaan mitään järkevää. Heh.
Me istuttiin terassilla melko hiljaisin ja kun olin syönyt, kiitin ja lähdin ja huokaisin helpotuksesta.
Mietin nyt vaan sitä, että kannattaako mun mennä heille asiaa tänään vielä selittämään…???
Miksi?
En tiedä…
Jos tuli kylmyys rajalle tämän vuoksi, niin en voi mitään 
Mä lähden ostamaan nyt virveliä. Kalastusluvan maksoin jo 
-w-, selvänä