Lopeta juominen, se auttaa tuohonkin tilanteeseen.
Anteeksi, ehkä vähän lyhyt ja sarkastinen, mutta ei ole minulla muuta neuvoa ja omalla kohdalla muu ei auttanut.
.
Foottis kirjoittaa täyttä asiaa.
Tulin vain lukeneeksi nuo sinun viestit ja ymmärsin, että et ole vielä lopettamisen ajatukseen tullut. Kirjoitit perjantaina, että olit kaljalla sillä viikolla joka ilta. Sunnuntaina kirjoitat, että olit lauantaina kaljalla. Nyt kirjoitat, että olit sunnuntaina juomassa ja yhä juot. Kysymys ei ole siis repsahduksesta, vaan ennemminkin siitä, että et ole vielä tehnyt lopettamisen päätöstä. Onkohan se asia mitä haluat vai jokin muu, kuten vähentäminen?
Onko tuo lintu,lintu vai kala?
Viinaa uppoaa naamariin joka päivä ja meidän sitten pitää täällä muotoilla mitä fiksuimpia lauserakennelmia,joilla ei ole mitään merkitystä.
.
Joskus on terveellistä ottaa foottis pää perseestä,lopettaa jeesustelu ja huomata milloin vedätetään ja pidetään pellenä.Siihen auttaa elämänkokemus ja katselemalla muutakin kuin omaa napaansa.
.
Tsemppaa aikainenlintu!
Sinulla on toi liikunta veressäsi, anna sen viedä. Siitä kumpuava ilo ja voima taitaa olla sun juttu.
Mulla on ollu hyvä päivä. Olen tehnyt pihatöitä ja leiponut … Minä en leivo koskaan
.
Kaikkeen jää aikaa ja kiinnostus on lisääntynyt mitä kummempia juttuja kohtaan…kun ei tartte miettiä, mihin baariin menis töitten jälkeen, ajatuksena se, ettei baarin hlökunta tule liian tutuksi. Aika siis jää.
Muistan hyvin sen tunteen, kun saa istahtaa baarijakkaralle ja tilata ekan huurteisen. Hyvää.
MUTTA kolmas ja neljäs on jo ihan paskaa! Ja sitte haisevana kauppaan ostoksille. Ostokset ihan harkitsemattomia, eikä kassissa ole loppujenlopuksi mitään järkevää syötävää. Ja vielä yhdelle kotimatkan varrella. Ja toiselle. No, miksei vielä pari voi ottaa, kun tulee tuttu juttusille.
Summasummarum; kymmenen isoa tuoppia arki-iltana. Nuppi sumussa. Sopelteleva puhe. Pastilli hajuun. Skarppausta, ettei poika huomaa Oman lapsen älyn aliarviointia, jos luulee, ettei hän huomaa.
Huippu äiti
Mutta tänään selvänä! Jee!
Jep, aikainen lintu. Ei se liikunnan lisääminen auta jos et jätä juomista. Nyt vain huijaat itseäsi; “minähän olen hyvä kun kuntopyöräilen joka päivä, sen kunniaksi voin ottaa muutaman kaljan…”
Pitää päättää ja opetella sanomaan ei kiitos.
Aloita siitä päättämisestä niin tiedät tarvisetko toista kohtaa.
Niinpä niin foo.Kaikki ei voi kulkea koko elämäänsä aikuisena äijänä Muumilaaksossa heinänkorsi suussa.
.
Jasså, tääl ollaan oltu tukkanuottasilla .
Vänkäys on jännää, kunnei näin noviisina tunne palstataustoja.
Mulla on hyvä aamu.
Näin pitkästä aikaa ihanaa unta:
Olin hiekkarannalla uimassa ystäväni kanssa (oikeassa elämässä hän ei osaa uida). Vuodenaika oli kylmä, mutta vesi oli lämmintä. Kaulan syvyiseen veteen kerääntyi pikkuhiljaa väkeä. Ystäväni halusi mennä vielä syvemmälle ja ihailin hänen rohkeuttaan. Hän oli niin rentoutunut vedessä.
Uimme niemen taakse, missä soi musiikki. Oli jo ilta ja hämärää, mutta meressä oli paljon värikkäitä valoja. Kaukana rannasta kellui puinen lautta, missä oli hytti. Uimme sinne. Vesi oli pehmeää ja kaunista. Lautalta tuli kaksi miestä, jotka tulivat hakemaan meitä tanssimaan. Tietysti halusin tanssia. Mies otti lempeän otteen ja astui lautalta. ( ). Kysyin häneltä, että tanssimmeko veden päällä. Hän vastasi nauraen, että kyllä, se on ihan ok. Mies haisi oluelta ja mulle tuli mieleen (jopa unessa) että olen selvin päin; missä baaritiski… Muistan niin selvästi, kun ajattelin unessa, etten halua rikkoa tätä taikaa lähtemällä hakemaan juomaa. Viimeinen ajatukseni oli, ettei se näy haittaavan, että olen selvänä. Jatkoimme tanssia, pimeässä, veden päällä.
Ihana uni, ihana tanssi <3
ja selvä päivä!
Huomenta Walentina.
Olipa ihana uni ja symboleita pullollaan. Unielämä oli ainakin itselläni varsin vilkasta lopettamisen alkuaikoina. Pää prosessoi myös nukkuessa, on se vaan nerokas värkki. Nukkuessa on pään kannalta myös se hyvä puoli, että valveminä ei ole yhtenään äkseeraamassa.
Tulipas tiukkoja kommentteja kysymykseeni tuolla ylempänä…
Mutta onhan se niin että juominen loppuu vain lopettamalla juomisen.
Ei musta taida vielä lopettajaksi olla, Heti Nyt. Pitäisikö vaihtaa palstaa vähentäjiin.
Siellä ei vaan ole kovin aktiivista kirjoittelua.
Tänään on korkki kiinni ja toivottavasti loppuviikonkin.
Sehän hyvä, jos ajatukset heräsivät. Laita kuule oma ketju pystyyn ihan kummalle puolen vaan haluat. On ehkä mukavampi teille molemmille Walentinalle ja sinulle, että kommentointi olisi itselle osoitettua. Vaiks ei mikään estä toisenkin ketjussa kirjoittamasta, mutta kun sinäkin tuollaista päiväkirjamaista kirjoittelua harrastat, niin sille olisi hyvä oma ketju olla.
Teenpä niin!
Aurinkoista alkuiltaa.
Ei terassia, baaria, vaan kokkausta . Painan kohta tonnin!
Parempi näin, mutta en kaipaa minkään laista itseinhoa. Krapulapäivät riitti, mitä tehdä lihavapäiville?
Selvänä tänään
-w-
Sain muuten uuden työn, aloitan heinäkuun alusta .
Olis ollut mahdollista ensi viikosta, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Mun täytyy nyt saada huoltaa itseäni ja antaa aivoille aikaa parantua. Pian olisin taas polttanut kynttilääni molemmista päistä.
Heh, tilanteet vaihtelee
(mieli vaihtelee )
JEEHAAAAW, kieltäydyin naapurin tarjoamasta siideristä.
Olen niin onnellinen. Silmää räpäyttämättä sanoin: “Ei kiitos.”
Kiitos!
Onneksi olkoon! Raitis elämä tuo mukanaan mielenkiintoisia asioita. Hyvä että osaat pitää itsestäsi huolta, tuollainen siirtynmä on varmaan hyvästä.
Taas yksi kiusaus selätettynä. Näin se raitis päivä tänäänkin vahvistuu. Jatketaan samaan malliin.