Löydetäänkö sata syytä?
Siten ettei tarvitsisi samasta syystä kertoa melkein samoja variaatioita?
Voidaan ainakin yrittää. Jos joku on omalla kohdallaan huomannut että alkoholismin jälkeen on tapahtunut päinvastoin niin keskustellaan? (tuputtamatta ja mainostamatta ja tyrmäämättä?)
Aloitan jo täällä kertomallani syyllä (se ei minulla ainoa ole)
1. Unet ovat parantuneet. Ei enää levotonta nukkumista eikä painajaisia.
-seuraava, olkaa hyvä.