Salvia on kauhea yrtti! Grilasin vappuna jotain makkarapihviä ja maustoin sen salvialla. Hirveä käry ja kukaan ei suostunut syömään. ja kaiken kukkuraksi viereisestä männystä putosi orava. Se kai oli kuollut. Ruokahalut meni. Yön aikana orava katosi. Kettu kai sen söi. Nyt ihmettelen miksi pihatiellä oli parin päivän päästä kuollut kettu. Kai tää on joku kehäpäätelmä. Mä olen funtsinut että se kettu delas kun se söi sen oravan. Mutta eihän nykyään voi olla varma mistään. Mut yhden jutun mä sanon. LEGALIZE! Pössy rulettaa!
Ei jeesus, että repesin ketun ja oravan julmille kohtaloille
Salviaa juu, sehän on siis se mauste? eipä mulla toiminu ku sitä poltettiin mausteena
pitäiskö sen olla jtn lehtee et toimii??
tai sitä kasvia, mut miks se mauste ei sit toiminu??
Mauste on salvia officinalis, ja se ei toimi.
Pitää olla salvia divinorumia.
Haha… väsäilin kerran budia tohon maustesalviaan… ei ollu mitenkään erityisen voimakkaan makuista onneksi.
Onhan paha trippi ainakin mielenkiintoinen kokemus. Mutta eivät ne kaikkein pahimmat kuitenkaan ole niin hienoja kokemuksia, että niitä haluaisi uudelleen kokea. Kerran elämässä riittää.
Tervehenkistä itsekriittisyyttä. Sitten kun vedät oikein urakalla psykedeelejä ja alat olla sitä mieltä, että juuri niiden ansiosta olet aina vain paremmassa iskussa, niin voit olla varma että lähipiirissäsi pohditaan jo sinun lähettämistä suljetulle osastolle.
Aika tiukka mielipide. Minä kyllä toivon että jotkut kaverini olisivat palanneet matkoiltaan samanlaisina. Ainakin heidän kanssaan kykenisi vielä keskustelemaan järkevästi.
Onhan kavereita matkalle jäänyt, mutta ei se koskaan tapahdu yhden tai muutaman käyttökerran ansiosta, vaan jatkuvan ja runsaan psykedeelien kiskomisen seurauksena.
Flashbackeista olisi kyllä mukava tietää enemmän. En ole ikinä kuullut tai lukenut kenestäkään, joka olisi selvin päin saanut voimakkaita fläsäreitä. Niistä aina varoitellaan, mutta en vain ole löytänyt yhtään oikeata esimerkkitapausta. Onko kenelläkään kokemuksia?
Onko kellään muulla sellaista kokemusta, että tripin jälkeen on ikäänkuin “valaistunut” siitä mitä tekee väärin ja omista kieroutuneista ajatuskuvioistaan. Sitten on vähän aikaa tosi hyvä olo, mutta pikkuhiljaa lipsuu takasin niihin vanhoihin kuvioihin.
Kylläkylläkyllä. Aika monesti koin olevani valaistunut, ja että olen tajunnut jotakin olennaista elämästä/siitä mikä menee vikaan. Tosi ihana olo valaistumisen jälkeen, mutta valitettavasti ilo on ainakin minun kohdallani ollut väliaikainen vain. En sitten tiedä, johtuuko se siitä, että valaistuminen oli vain harhaa, vai sitten siitä, että vaikka olisikin ihan oikeasti keksinyt jotain järkevää, ei sitä vaan pysty/halua noudattaa.
Muuten, valaistumisesta. En muista mikä logiikka tässä nyt oli, mutta joskus tulin joidenkin kausaali/assosiaatioketjujen pohjalta siihen tulokseen, että olemassaolon syy on “parveke”. Piirsin sellasen kaavionkin, missä tätä selvitin, mutta ei siinä tainnukkaan olla hirveesti järkee
Osittain - joskin siinä kun olen hyvän osan eri keloista tripeillä jälkeenpäinkin kokenut mielekkäiksi ja järkeviksi niin ei niistä aina ihan tasan tarkkaan samoihin vanhoihin kuvioihin ole lipsuttu. Tietynlaiset jälkikelat kyllä häipyvät ajan mittaan ja kun vähän aikaa oli psykedeeleistä kokemusta kerännyt niin ei ne enää tunnu jättävänkään kovin helpolla tunnetta mistään juurikaan mullistavammista keloista ja muutoksista kuin mitä sitten lopulta jonninajan kuluttua jää käteen.
Itsellä kyse on siis ollut siitä, että hetken aikaa muutos on tuntunut paljon suuremmalta kuin mitä se on lopuksi ollut. Toisaalta kyllä se todellinen muutos mikä on säilynyt ekoista tripeistä tähän saakka on ensimmäisillä vahvoilla kokemuksilla ollut oikeastikin suurempaa kuin myöhemmin koetuilla.
Puhun vain omasta puolestani.
Tervehenkistä itsekriittisyyttä. Sitten kun vedät oikein urakalla psykedeelejä ja alat olla sitä mieltä, että juuri niiden ansiosta olet aina vain paremmassa iskussa, niin voit olla varma että lähipiirissäsi pohditaan jo sinun lähettämistä suljetulle osastolle.
[/quote]
Juuri äsken dmt (yopo) trippi ja oli kyllä pahempi potenssii sata ku mikää dxm kikkailu. Ja voin sanoo että uudelleen en mee ottaa liikaa tota se on varma. Mutta hieno kokemus. Paskaa ei kuitenkaa kestäny kun sen 10-20min.
Joo kyllä salvia potkaisee oikein kovaa jos osaa poltto tekniikan ja vetää 20x:ää. Se on kuin vasaralla päähän ja sit mentiin. Viimeksi menetin painovoiman. tipuin tipuin tipuin, mutta en tiennyt mihin suuntaan. Kävin myös lapsuuden paikassa jota en edes enää muistanut… Samalla olin kuin 7vuotias lapsi… tässä vaiheessa euforia puski täysillä päälle ja en edes tiennyt nauttineeni salviaa… Hoin itselle lsd, mutta en tiennyt mitä se edes oli olisi. Tarrasin kaiteesta kiinni (sängynreunasta)ja jatkoin tippumista… En tosiaan tiennyt painovoimasta ja aloin suojata kädelläni päätäni mitä ihmeellisimmässä asennossa. Vähän ajan päästä katsoin pöydälle jossa näin salvia pakkauksen. Tiesin asioiden olevan hyvin tiesin myös että salvia vaikuttaa noin 15 minuuttia. Tosin en tiennyt kuinka pitkä aika on 15minuuttia. Matot leijuivat irti lattiasta ja pelkäsin jalkojeni jäävän niiden alle. Aloin nostelemaan jalkojani, että niin ei kävisi. Siinä aikani tepsuteltuani tajusin äkkiä ajan merkityksen… aloin palata takaisin pikkuhiljaa… Ymmärsin että max 5 min ja olen taas Back. Loppu meni hyvin ja palauduin niin kuin palapelin palaset takas paikoilleen. Tämän koko episodin ajan minua vahti 5 henkilöä ja heitä en nähnyt ollenkaan tripin aikana vaikka he olivat samassa huoneessa. Tripistä jäi positiivinen ja negatiivinen kuva… Monessa tilanteessa pelkäsin, mutta myös tasainen rauhallisuus rauha ja hiljaisuus oli läsnä. Todella hämmentävä kokemus.