Salvia POTKII ! ! ! ! ! !

Huh huh mikä salviatrippi eilen… Poltin 20 extractia n. 0,3g (liikaa!!). Savujen jälkeen kuului jännä melodianpätkä kuin ois soitettu sähköuruil, ja sen jälkeen TÄYSI hiljaisuus. Katsoin vastapäätä istuvaa kaveria ja se oli kuin piirretty orava. Vähän tämän jälkeen suuni sanoi (en minä); “lähden ulos tappamaan itteni”, jalkani lähti ohjaamaan minua (en itse ohjannut jalkojanikaan). Pysähdyin väliovelle ennen ulko-ovea ja tarrasin kiinni ovenkahvaan. Pidin ovenkahvasta kiinni ja yritin “palata tähän maailmaan” epätoivoisesti. Pitelin ovenkahvasta kiinni n. 1/2 tuntia ja tärisin koko ajan ja olin AIVAN valkoinen. MAHDOTON kuvailla sen kummemmin, kaikkea muutakin hullua tapahtui… Salvia vei TODELLAKIN toiseen maailmaan!!! Suosittelen varauksin ja pienemmillä annoksilla!!!

Hmm,yrittikö kaveri estää edes sinua ‘tappamasta’ itseäsi…

Puoli tuntia on aika pitkä aika. Menitkö niin shokkiin tuosta, vai?

Vahvaakin vahvempaa tavaraahan se on. Varovaisuutta. Ja hyvä että oli kaveri paikalla, itse en muuten välttämättä enää polttelisi ilman sitteriä.

jooh taisit ottaa overdoussin

Sillälailla. Aikaisemmassa topicissa kyselit tuon annostuksesta, sinulle neuvottiin mm. että kolmasosa tuosta ottamastasi määrästä puolta laimeampaa ekstraktia kolisee kovaa.

Näin siis EI toimita päihteiden kanssa. Ikinä.

Noi mitkään överit ollu. Tommosta se on. Ainaki mulla. Joko ei toimi tai sit ollaa jossain ihan toisissa dimensioissa.

Salvialla öyskiminen on tosiaan ilmiö, jota ei ehkä edes ole olemassa, kun vaikutukset tuntuvat olevan samat poltti minkä verran tahansa.

Itse suosin pieniä annoksia, niin ei mene hukkaan.

mä oon ainakin polttanut azn 5x+lehtimixejä ja saavuttanut mietoja toimintoja , ei se tuolla ole niin että kaikki tai ei mitään ainakaan

salviasta menee kyllä kaikki kontrolli ihan kunnolla jos se toimii hyvin, mutta siksihän sitä kiskotaankin, että sais kokea ihmetystä, avuttomuutta ja kosmista kauhua… ei siitä kaikki tykkää :slight_smile:

Ite kans tota 5x lehtimixii testannu, ja eipä siit kummempia… vitun outo olo tuli pariks minuutiks ja tuntu ku ohimossa ois ollu joku tappi kiinni

Vähänkö nättii… mut vitun pelottavaa samalla… huhhuh… :mrgreen:

Tästä nyt varmaan moni alkaa jauhaan kaikenlaista, mut tää kandee ottaa tosissaan!!! Olin yhen kamun kans rannas polttelemas pilvee… Koht rupes taas todellisuus häipymään (lue aiempi kirjoitukseni)!! (salvian poltost varmaan 3vkoo!!) Ei SAATANA mikä olo!! Jalat ja muu ruumis ei ollu taas 100% mukana pään kanssa. Suusta kuului puhetta, mutta käskyä omista aivoistani sinne ei mennyt, ts. “mieleni jakaantui” … Olin kahdessa paikassa tavallaan yhtäaikaa, mahdotonta selittää. Pidin autosta kiinni etten kävelisi jokeen joka oli vieressä! Puhe oli silti järkevää, ja ajattelinkin “todellisuusaivoillani” mennä sairaalaan jos ei rupee meneen ohi(mitähän niille ois siel selittäny…). Tajusin kyl mist olo johtuu… EI TODELLAKAAN PEEÄLLÄST, jota poltin, mut se tais sen laukaista!! Poltan savuja vois sanoo melkein joka pvä kuitenkin… Toivoin ja rukoilin (oikeesti), et tää ei nyt jäis päälle… Kamu ajoi auton sen kämpälle, ja kävi mun luot nappeja (6* 20mg zyprexa, 6* 7,5mg zopinoz, 10* 25mg atarax). Siis ajatuksena nukkua olo pois, koska fiilis EI TODELLAKAAN ollu hyvä… Siis pelkäsin et jään puolittain salviamaailmaan enkä palaa TÄYSIN tänne todellisuuteen koskaan!! Nukuin vuorokauden, ja onneksi palasin!! Ajatuksena oli aiemmin tilata tätä ihmeyrttiä lisää, mut ei nyt kyl enää :exclamation: Mitäs jos fläsärit ois tullu kun ajan autoa yksin tms. Parempi kun ei edes ajattele… Nyt selvis hengis kuitenki eikä tehny mitään tyhmää! Sanoin ja yritin selittää tilaani frendille, et jos meinaan tehdä jotain tyhmää niin se estää. Kun en tosiaan hallinnut 100% itseäni…
Toivottavasti ei toistu enää :exclamation: :exclamation: OLKAA VAROVAISIA!! Toi enää ollu kyl hauskaa… :cry:

Taas yksi tapaus lisää jolla kävi hyvä tuuri, mutta tavallaan myös huono tuuri.

Miksi pitää lähteä pelleilemään noinkin suurilla annoksilla? Etenkin jollain 20x??

Itse polttelin normia salvia divinorum lehteä ja 5x miksiä ja nei toimi todella lujaa, polttotekniikka ratkaisee todella paljon kuinka paljon saat hengitettyä savua, ja kuinka pitkään pidättelet sitä.

Veikkaisin jos minun polttotekniikalla oisit polttanut ton 0.3g niin olisit seonnut.

En vaan jaksa ymmärtää näitä tapauksia joista kuulee aina väliajoin ja liian suurilla annostuksilla. Setting on ERITTÄIN tärkeää salvian poltossa, ja tuttu, läheinen kaveri tutussa asunnossa, eikä rannalla tai puistossa 500 vieraan ihmisen kanssa.

Kävitkö ikinä lukemassa erowidista salvia FAQ??

Kannattaisiko olla nyt vähän aikaa polttelematta myös niitä paukkuja?

Aika erikoinen tapaus, mutta voi tällaistakin sattua. Oletko muita psykedeelejä koskaan käyttänyt? Mitä sitten veteletkään, niin suosittelisin ottamaan hyvin rauhallisesti tästä eteenpäin. Ei ole hyvä merkki jos tuollaista tapahtuu vaikka mitään ei olisi edes alla - tai vaikka olisikin pelkkä läpy… niin ei hyvältä kuulostanut.

Kaikki ei vaan tajua että se savuki voi sekottaa pään ku on tarpeeks alttiissa olotilassa sille :stuck_out_tongue: Siinä sitä sitte ihmetellää taas ku joku pamahtaa psykoosiin savuista ku ensin vejetty viikkotolkulla kaikkia muuta mahdollista.

Juh, salvia ei useimmille ole mikään “hauska” huume todellakaan - äärimmäisen kiehtova ja hieno se on itselleni, mutta missään tapauksessa ei erityisen nautinnollinen hedonistisessa mielessä… Itseasiassa joka kerta kun salvia alkaa nousemaan niin ensimmäiset tuntemukset tuovat mieleeni tasan saman ajatuksen: “ei helvetti, taasko mä menin tekemään tän? Miksi!?”, Silti pidän sen tuottamista tripeistä. Kuitenkin vaikka itsekin olen polttanut sitä yksin ja ilman valvontaa niin tämän aineen kanssa tripsitter olisi ihan ehdoton. Vielä tärkeämpi se on jos on jotakin muuta douppia alla, meinaten esim. tryptamiinien päälle poltettuna olen nähnyt salvian heittävän tyypin todella ahdistavaan painajaismaiseen skitsoflippitilaan reiluksi puoleksi tunniksi. En ole koskaan nähnyt ketään niin sairaan peloissaan - ja tyyppi sanoi, että jos siinä ei olisi ollut paria kaveria vahtimassa ja myös pitämässä paikallaan (meni niin äärimmäisyyksiin että sanoilla tyynnyttely ei paljoa auttanut) niin olisi hyvinkin voinut napata veitsen jostain ja tehdä jotakin itselleen tai muille.

Eli tätä ainetta vain kannattaa ottaa trippivahdin kera. Ja muiden deelien kanssa yhdisteleminen ihan oikeasti pitäisi tulla harkintaan vain jos on todella kokenut HC-trippailija.

Äskön tossa “kuin viimeistä päivää” eli 99 to do before you die yks äijä poltti ilman MITÄÄN kokemusta deeleistä salviaa, ja näytti siltä että se flippaa :smiley: Sano sitten että ton aineen pitää olla laitonta koska se on niin sairasta ja alko pelottaa ja ahdistaa niin paljon. Tekis mieli sanoa sille että ET VAAN OSAA.

Kannattaakin varmaan kiskoa salviaa ensimmäisenä deelinä, ja viel telkkarikameran edessä. Set + setting kohdillaan.

Repesin koska mulla on täysin sama! :laughing:

porelaskuihin oon huomannu, että salviasta tulee enemmän psyke, vähemmän kauhu. :astonished: enpä oo ku pari kertaa selvinpäin ja useamman kerran porelaskuihin ottanu, mutta aika outoihin siitä kyllä aina tulee, mutta hyvät jälkifiilikset on ollu aina :slight_smile: (ja hämmentyneet)

Pitelin niin pitkään savuja keuhkois kuin pystyin, salvia rupes paukkumaan eka savujen jälkeen. TIEDÄN NYT, salviaa oli liikaa… Tuli tosi hirveä fiilis todella (fläsäreistä), eikä nyt paljon kyl nyt psykedeelit nappaa!! No, kaikki on koettua… Kuka savujen polton lopettamisest puhui, painukoon… Olis TOSI mielenkiintoista kuulla myös toisten salviakokemuksista!!