Voi ny helvetti, älkää kukaan ottako itseenne, olen hyvin ärtyneellä päällä. 
Ihan ekaksikin, ekakoikeilu, sä et todellakaan tule saamaan psykiatrilta mitä huvittaa. (Koska psyk.sairaanhoitajat ei mitään pkv-lääkkeitä muutenkaan kirjoittele.) Ensinnäkin siksi, koska eka vaihtoehto, jota tarjotaan, on SSRI:t. Tokaksi, jos sä olet myöntänyt sairaalassa hakeneeesi moisista mömmöistä päihtymystilaa, niin se lukee potilastiedoissasi. Voit sanoa goodbyet suosiolla PKV-lääkkeille vähäksi aikaa. Jos niitä onnistutkin repimään, niin tod.näk apteekkisopimuksen kanssa sitten. Kolmanneksi, eka rauhoittava, jota ne tarjoaa on Opamox. Ei minkäännäköistä viihdearvoa saati sitten anksiolyyttisiä vaikutuksia. IMHO. Ellet sitten käsitä viihteeksi sitä, että nukahdat kesken illan.
Mä sain ravata psykiatrilla useamman kerran ennen kuin sain edes sitä Opamoxia 15 mg. Diapamia sain vasta, kun yritin kahdesti kuukauden sisään tappaa itseni, kun en kestänyt enää ahdistuneisuutta. Pamitkin on mulla iteroituna. 10 kpl/viikko. Voxraankin mulla on resepti, mutta vaati lääkekokeilut ekaksi Mirtazapinilla, Ketipinorilla, Cipralexilla ja Sepramilla. Mun eka unilääke taasen oli Imovane, joka on ihan paska lääke sekin, sitä mä sain ekan kerran osastolta. Stilnoctit ja Tenoxit tuli vasta, kun olin käynyt kaksi vuotta hoidossa ja nekin osastolta, kun näkivät omin silmin, että en ihan oikeasti nuku. Ei se niin mee, että sä käppäilet psykiatrin vastaanotolle ja se on sulle heti ekana avokätisesti tarjoamassa sua tuntematta pameja, rivoja ja dorkajumeja tai Concertaa ja Voxraa.
Sori nyt vaan.
Mun mielestä sun sekoilussa oikeasti oli kuolemanvaara. Yksinään Voxran takia. Subu on opiaatteihin perustuva lääke, se + bentsot ja alkoholi saattavat aiheuttaa hengityslaman > kuolema. Voxra taasen aiheuttaa niitä aiemmin mainitsemiani kouristelukohtauksia, joissa tosiaan on kuolemanriski. Sitten vielä otetaan huomioon, että vedit sekaisin noin paljon eri aineita, niin kyllä sä todella ison riskin olet ottanut. Hyvä, jos kuitenkin opit jotain, mikäli mielit jatkossakin porskuttaa eteenpäin, etkä toivo viikatemiehen hakevan sua vielä vähään aikaan.
Mulle tuli jotenkn sellainen mielikuva, että pidät tätä “meikäläisten” maailmaa jotenkin hienona? Miksi ihmeessä? Miksi pitää olla 100% nisti, jos lähtee huumeksia kokeilemaan? Mä en edes luokittele itseäni miksikään nistiksi, vaikka terveydenhuoltohenkilöstö katsookin minut mielenterveysongelmaisen ohella päihdyttävien aineiden haittakäyttäjäksi. Mun käyttöni on melko satunnaista, mutta siitä huolimatta, kuten Magnolia tuossa kuvasikin, oon tajunnut, että ei tällaisissa piireissä ole kehenkään luottamista. Ihminen kadottaa ihmisyytensä, toiset ovat vaan välineitä huumeidenkäytön edistämiseksi. Näin enimmäkseen. Yksikään nistikaveri ei ota muhun yhteyttä, paitsi jos haluavat vetoseuraa tai epätoivoisesti kitkuissaan tiedustelevat sattuisinko tietämään mistää saa ainetta X tai omaamaan ainetta Y. Lopulta kaikki normaalit ihmiset kaikkoaa ja enää ei ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin huumeet. Se on aika yksinäistä elämää se.
En mä epäile, ettetkö ois voinut kokea kovia elämässäsi, mutta miksi juuri nyt, noin “vanhana” haluat vielä sotkea mukaan huumeet? En mä ainakaan perkele suunnitellut alkavani nistiksi ja mt-ongelmaiseksi, kun elämä alkoi potkia päähän. Se oli vaan onnettomien sattumusten sarjaa, ei mitenkään suunniteltua.
Mitään hienoa tässä ei mun mielestä ole. Musta on aika surullista olla alle 30v, eläköitynyt, 30 mg Opamoxia ja kännit ei tod.näk tuntuis mulla mitenkään erityisesti, useinkin otan 10 mg pamia alle, jos lähden baariin (koska olen niin ahdistunut yleensä ihmisjoukoissa, että pelkkä känni ei edes tapa ahdistusta tai pahimmassa tapauksessa jopa buustaa sitä), enkä silti menetä muistia tai mitään muutakaan ihmeellistä. Musta tää on kaikenkaikkiaan vaan tosi epätoivoista, surullista ja kurjaa. Ei musta tässä ole ainakaan mitään kehumisen arvoista, vaikka voinkin vedellä tollasia komboja ilman sen kummempia, kyllä mä kestän aikamoiset kombotukset kokooni nähden, mutta en mä niillä jaksa alkaa kehuskelemaan, koska siinä ei vaan yksinkertaisesti oo mitään hohtoa.