Sairaalassa huumeiden käytön takia

Päihteet ovat vieneet minut kerran sairaalaan. Amfetamiinia oli vedetty taas monta päivää putkeen, ja juominen ja syöminen oli jäänyt vähälle. Jossain vaiheessa sydämen syke kiihtyi koviin lukemiin (160-180) erityisesti seistessä, mutta hellitti välillä. Sydämen syke oli epäsäännöllinen. Koin voimakasta huimausta eikä pystyssä tosiaan meinannut pysyä. Raajat menivät aivan kylmiksi. Ajattelin että nyt on puhjennut jostain verisuoni ja vuodan kuiviin.

Ambulanssillahan siitä sairaalaan lähdettiin. Ihmettelivät laajoja pupilleitani, mutta sanoin sen johtuvan lääkityksestä. Epäilivät aluksi keuhkoveritulppaa, mutta kaikkien kokeiden tulokset olivat normaalit. Olin sairaalassa tarkkailussa yön yli. Aamulla lääkäri teki lisätutkimuksia ja totesi elimistöni kuivuneen. Litra keittosuolaa suoneen ja olin kuin uusi mies. Syke tasoittui, eikä enää huimannutkaan.

Onko porukka täällä joutunut sairaalaan huumeiden käytön takia?

Minä olen joutunut!

Olin vetänyt hieman kovia jarruja ja sitten ne loppuivat epähuomiossa kesken :frowning: ! Minulla oli todella inhottava olo ja hyvä, että pääsin lähimpään terveyskeskukseen. Tuolla terkkarissa lääkäri vähän tutki mua ja totesi mun vitaaliset toiminnot sellaisiksi, että keskussairaalaan pitäisi kuulemma mennä. Tohtori kielsi jatkamasta matkaa omalla autolla ja järjesti mulle ilmaisen kuljetuksen :stuck_out_tongue: .

Jokeri

joskus sain vatsakrampin tuntui kuin joku ois pyörittänyt moraa vatsassa, takana oli pikku ryyppy benzo putki. kaikki vaivat kaikkosi kun sai piikin pakaraan :smiley: sen jäkeen oon hoitanu kotona nuo vaivat pami ja sirdalud huiviin nii alkaa helpottaa…

Muutamaan kertaan on tullut oltua. Toivottavasti ei enää koskaan.

Kaksi kertaa olen maannut teho-osastolla ja sen jälkeen monta viikkoa letkuissa verenmyrkytyksen takia. Toisella kerralla sanoivat että 50/50 jäänkö eloon. Aikoinaan tuli tehtyä kaikenlaista erittäin tyhmää toimintaa. Molemmat verenmyrkytykset johtuivat siitä kun opiaattirefloissa käytetyistä viikkoja vanhoista värkeistä väsäsin perskoja ja heitin. :confused: Oksettaa ajatellakin että sitä on tehnyt jotain niin retardia, ja tämä on vain murto-osa niistä spedeistä jutuista joita on tullut matkan varrella tehtyä. On todellakin ihme että olen edelleen elossa. :neutral_face:

Yleensä jos on jotain sattunut niin ei ole edes tullut mentyä lääkäriin tai sairaalaan. Sitä pitää jotenkin olla niin “kova” tai jotain ettei sairaalaan voi mennä vaan mieluummin maataan frendin lattialla paskana ja toivotaan että jäädään eloon. :confused:

Aika hyvin olen itse onnistunut välttymään sairaaloilta mutta kyllä kaverit on lähteny viereltä sairaalaan ja hautaan yliannostusten ja verenmyrkytysten ja pahoinpitelyiden takia. :frowning:

Olenhan mä jokusen kerran ollut. Pirin vuoksi, kun sydän ei oikein kestänyt ja taisi sen valvomisen ja syömättömyyden vuoksi muutenkin sekä kroppa, että psyyke kärsiä. Kannabispsykoosin vuoksi olin joskus pari päivää tarkkailussa ja essottelukin pisti mut joskus todella huonoon kuntoon, lähinnä psyykkisesti. MDMA onkin mulle nykyisin, on ollut jo pidemmän aikaa, ehdoton ei :angry: . Mun pääni ei vain todellakaan kestä sitä. Kannabiksen kanssa on hieman sama juttu, mutta ei se sentään läheskään niin pahaa mulle tee, kuin mämmi. Viinakramppikin vei mut joskus sairaalaan. Sitten on toki näitä enemmän tai vähemmän tahallisia, itsetuhoisia lääke-/huumeyliannostuksia. Joskus mut myös vietiin lanssilla sairaalaan ja kiireesti, kun Antabus-kuurilla ollessani innostuin kokeilemaan, voinko juoda, ja henki lakkasi kulkemasta kokonaan mihinkään suuntaan :open_mouth: . Siihen ei silloin tarvittu edes, kuin 2-3 olutta. En vain suostunut uskomaan, ettei homma kannata, kun ensimmäiset oireet huonosta olosta alkoivat. Teki vain niin pirusti mieli juoda :unamused: . Älkää siis ikinä kokeilko ryyppäämistä Antabuksella ollessanne. Eivät kaikki tietenkään noin voimakasta reaktiota saa ja joillain Antabus ei vaikuta lainkaan, mutta touhu saattaa olla sen verran vaarallista, että parempi jättää Antabukset kokonaan syömättä, jollei ole aivan varma, että pystyy jättämään alkon väliin.

Nykyään yritän ottaa rauhallisemmin, vaikka päihteilenkin, koska eivätpä nuo sairaalakeikat mitään hauskoja ole. Ei siitä tosin pitkä aika ole, kun viimeksi sairaalassa olin ryyppäämiseni seurauksena, mutta siihen vaikuttivat olennaisesti muutkin asiat, kuin vain bissenlipitys. Onneksi iän myötä on tullut sen verran järkeä päähän, että mieluummin vajarit, kuin överit. Tai sitten se ei johdu järjen lisääntymisestä, vaan siitä, että vanhana ei enää jaksa. Alkoholin kanssa mulla kyllä vieläkin karkaa useimmiten mopo käsistä, valitettavasti :blush: :unamused: . Nyt ei onneksi ole toistaiseksi sitä pelkoa, kun olen vielä vähän aikaa antibioottikuurilla, jolla on Antabus-vaikutus ja tuskinpa ihan heti sen loputtuakaan uskallan juoda, juuri tuon aiemmin tässä postauksessa kertomani Antabus-episodin vuoksi. Toisaalta saatan kyllä vetää sitten jotakin muuta, kun perjantain kunniaksi tuntuu siltä, että pitäisi päästä vähän tuulettumaan. Piriä tekisi jälleen mieli :blush:

muutaman kertaa joutunut osastolle tarkkailuun poreen takia.
Olen joskus nuorempana herännyt letkuista mutta en juuri nyt muista mistä oli kyse, varmaan väärinkäsityksestä kun pääsin muutamassa päivässä pois sieltä.

Joo… Vika kerta oli bentsoreflakouristelujen takia. Tokal kerral ku kouristin, eivät enää vieneet kuin tarkkailuun teekoohoon, ku tiedois on jo kaikki tarpeellinen, öh. Eikä siin kyl sit vissiin tarvikaan, jos siitä kouristuksesta selviää, eikä tule vammoja, ei se mul sit ole uusinut. Tosin vain kahesti ollut, mut kyl se sen tilan sit on laukaissut jotenkin. Eikä kouristuksiakaan ole ollu kahteen vuoteen, kun en ole päästänyt lääkkeitä loppumaan… :unamused: . Ennen lääkeyliannostusten takia, ei enää pitkiinpitkiin aikoihin, jess :slight_smile: !

Kaikki vetämäsi mömmöt (voxraa ehkä lukuunottamatta) ovat depressantteja eli vaikuttavat keskushermostoon lamaavasti. Olisit huonolla tuurilla voinut kuolla tuohon komboon. Onneksi soitit ambulanssin. 10mg diatsepaamia ilman minkäänlaista toleranssia + 12 kaljaa on jo itsessään kombo josta monilta laatta lentää, ja siihen päälle vielä Subutexia. Tsiisus :open_mouth: Järki käteen ja alkoholi, bentsot ja opiaatit erikseen jos niitä on pakko vetää.

^ Joo ja yksinään Voxra voi aiheuttaa kuoleman tai ainakin sairaalakeikan, koska se saattaa aiheuttaa kouristuskohtauksia. Muutenkin, pysykää oikeesti erossa siitä, mielummin vaikka paskaa piriä sitten kuin Voxraa. Se kun tuhoaa suonet alta aikayksikön ja muutenkin melkoinen myrkky elimistölle väärinkäytettynä etenkin. Ja sitähän ei, obviously, kuulu snortata tai tunkea suoniin, vaan nauttia ihan oraalisesti lääkärin ohjeiden mukaan. :unamused:

Muutenkin kannattaa jättää huumeet ja alkoholi erikseen, vaikkei tietenkään kummankaan käyttö suositeltavaa ole. Jos nyt kuitenkin on ihan pakko, niin ei samaan aikaan molempia/useita aineita sekaisin. Mulla henk.koht lentää laatta jo yhdistelmästä kannabis + alkoholi.

Mä en ole ollut sairaalassa suoranaisesti huumeidenkäytön takia, mutta mielenterveysongelmiin liittyvän käytön takia kylläkin. Pistettiin nimittäin itsetuho-/itsemurha-aikeiden piikkiin, enkä luojan kiitos ole siksi ikinä ollut päihdepsykiatrisella puolella, vaan ihan normaalilla puolella, suljetulla ja avolla.

Somaattisten oireiden takia en ole joutunut sairaalaan, kerran tosin tuli lanssi tarkistamaan kunnon MDMA-vetojen jälkeen, kun yli 24h jälkeenkään laskut ei ollut menneet ohi. Lämpöilin, vapisin/kramppasin, kylmää hikeä pukkasi, syke oli levossa 130, verenpaineet oli huomattavan koholla, en nyt tarkkaa lukemaa muista, paitsi että yläpaine tais olla 140 ja päähän sattu aivan saatanasti. Ei ne sairaalaan kuitenkaan vieneet, joka edelleen hämmästyttää, käskivät vaan soittaa 112 uudelleen, jos ei mee ohi, mutta jäin pohtimaan silti pitkäksi aikaa, että entä JOS, entä jos en oliskaan kyennyt soittamaan sinne enää kunnon huonotessa? No, selvisin säikähdyksellä ja opin, että en ota MDMA:ta annosta, joka on tarkoitettu isolle miehelle. Enää ikinä. Luulin tuona iltana oikeasti kuolevani. Enkä olekaan sen jälkeen pelleillyt noiden annoskokojen kanssa.

Tälleen kivana sivutuotteena ja offina yllämainittuun liittyen, mä muuten saan ahdistuneena tuon sekoilun seurauksena flashbackejä siitä olosta. Tunnen samanlaista polttelua nykyisin paniikkikohtauksen/ahdistuskohtauksen aikana kuin silloin, kun panikoin kuolevani tohon sekoiluuni. Sillon mun raajoja poltteli “sisäisesti” ihan kuin suonet ja sisuskalut ois olleet tulessa, vaikka ihan oraalisesti nautinkin mömmöni. :unamused: Mistä lie johtuu, ovatkohan aivot jotenkin yhdistäneet nyt MDMA:n ja paniikkikohtauksen toisiinsa ja siksi saan ahdistuneena moisia tuntemuksia. Käsittääkseni kun MDMA-“tripille” ei voi jäädä toisin kuin LSD-tripille.

Edit: Niin joo, olenhan mä ollut sairaalassa montakin kertaa, koska oon syönyt paketillisen Imovanea tai jotain muuta yhtä tyhmää. En kuitenkaan laske niitä huumeidenkäytöstä johtuviksi, koska mulla on ollut respa kyseisiin nappeihin ja niiden vedot on olleet lähinnä mun flippailujen tuotoksia, eikä niin, että oisin hupikäytön seurauksena päätynyt keskussairaalan kautta psykiatriselle puolelle.

Mulla jokaiseen sairaalakeikkaan on ollut suurimpana syyllisenä alkoholi, jonka kylkeen tulee sitten sen perkeleen harkintakynnyksen alentumisen takia otettua kaikkea, mitä vaan on käden ulottuvilla. Onneksi on nykyään sen verran kovat tolet, ettei subu+alkoholi+metyylifenidaatti+piri+sienet kombolla tarttenut lähteä päivystykseen, vaikka sitä vähän kuumottelinkin. Tästä syystä koitan välttää nykyään alkoholia kuin ruttoa, mutta silti pari kertaa vuodessa tulee siihen sorruttua.

Joo ainoa aine joka alkoholin kanssa must menee on piri. Se kun ei tee kun vähän selvemmäksi. Mutta sitäkään en suosittele, koska jos ei ole piriä ennen vetänyt, niin helpostikko sitä vetää viinapäissään liikaa kun luulee ettei toimi. Niin ja eihän sitä osaa edes annostella jos ei ole kokemusta.

Subu on kyllä niin vaarallinen nappi tolettomille ja kombottamalla, että suosittelen tarkistamaan jos on käytössä säännöllisiä lääkkeitä, ettei niillä ole mitään yhteisvaikutuksia.

Tämä, mutta kovin monet tuntuvat myös havittelevan jotakin maksimaallista päänsekoitusta siten, että ovat saaneet respan johonkin “mukavaan” lääkkeeseen tai saaneet sitä muuten haltuunsa(esim. benzot tai Lyrica) ja haluavat ehdointahdoin kombottaa sitä alkoholin kanssa ennen kuin ovat kokeilleet edes paljaaltaan, miten kyseinen roipe heillä toimii :unamused: . Ryynikänni paras känni, joopa joo :unamused: :mrgreen: . Alkoholi tosiaan buustaa todella monen aineen vaikutuksen aivan toisiin sfääreihin(tai sitten niin päin, että toiset aineet buustaavat alkoholin vaikutusta erittäin pahasti, miten vain) ja usein käy niinkin, että alkoholin vaikutus peittää ainakin osittain alleen monen aineen positiivisia vaikutuksia. Muistinmenetys on myös pirun todennäköistä, kun lähdetään sotkemaan viinaksien kanssa. Tämän vuoksi en ymmärräkään ihmisten hinkua sekoittaa alkoholi kaikkeen, kun todellisuudessa eri substansseista saisi paljon enemmän irti ilman, ellei jokin muistinmenetyssekoaminen ole sitten se juttu, jota juuri tavoitellaan :unamused: . Itse tykkään nykyisin vetää kännini ihan vain känneinä, silläkin saan pääni jo aivan loistavasti sekaisin. Piri nyt menee alkoholin kanssa, mutta siinäkin on se riski, siis mulla ainakin, että aivan huomaamattani saatan kiskoa aivan liikaa alkoa, kun en tunne pirin vaikutuksen läpi kunnolla sitä humaltumisen tunnetta.

Tuli klinikalla hieman erimielisyyksiä kotilääkityksestä (tulkitsin että huijasivat perkele, mutta se on tarina erikseen :slight_smile: ) ja vedinpä pultit siellä ja sanoin että pitäkää metadoninne, mä lopetan tämän hoidon nyt tähän. Tyhmästi tehty, mutta vitutti se koko metadoni, joka edellisellä paikkakunnalla pakotettiin ottamaan lievän oheiskäytön takia tai olis kh loppunu siihen. Noh, täällä nykyisellä paikkakunnalla hoitajilla ei oo mitään kokemusta metkusta, mä olin ainoa joka sitä sai, kaikilla muilla xone. Eivät siis osanneet varoitella mua mitä siitä saattaa tapahtua kun sen lopettaa seinään. Ajattelin et kestän refloja jokusen päivän bentsojen ja savun avulla ja sit voin hoitaa itteni buprella. (joo, okei… mulla meni hieman huonosti juur silloin ja mulla oli joku ihme luovuttamis-antaa mennä sitten vaan- meininki päällä.)

vatsakivut alkoi about kolmantena päivänä ja voimistuivat järkyttäviksi vaikka kiskoin menemään vähän kaikkea. Viikon olin kotona kärsinyt, sit sain jonkun ihme kouristuskohtauksen ja en vieläkään ois menny sairaalaan vaikka mieheke ja äitini kovasti yrittivät. kuume oli korkea ja olo hirveä vaikka olin tuhannen tutkalla. äiti soitti lopulta ambulanssin ja ne otti crp:n, joka oli 300 (kuuluis siis tulehdusarvojen olla alle :sunglasses:. Sanoivat mulle suoraan, että jos en nyt suostu lähtemään sairaalaan niin on melko varmaa etten seuraavaa aamua näe, että nyt on tosiaan kiire. niin oli lähdettävä ja ensiavun kautta kiidättivät mut poriin sairaalaan, jossa olin iv-antibiootissa yli kaks viikkoa ja olin todella heikkona. mua tutkittiin päästä varpaisiin, kaikki mahdollinen ja lääkärit oli ihan pihalla että mikä mulla on.Epäilivät että iv-käytössä bakteeri päässyt verenkiertoon ja takertunut sydämen läppiin tekemään kasvustoa. sanoivat että erittäin yleinen syy huumeidenkäyttäjien kuolemiin ovat juuri nämä sydänläppätulehdukset tai että on myös tehty paljon sydämen avoleikkauksia ja vaihdettu keinoläpät. Sillä “diagnoosilla” mentiin eteenpäin. Olin kyllä maininnut siitä, että olen lopettanut juuri metadonin, enkä olis suostunu edes sairaalaan jäämään, jollen ois saanu xonea sieltä. Kotiuduin sieltä sitten ja sain ajan parin viikon päähän sydämen ultraäännitutkimukseen ruokatorven kautta (sori, olen pireissä ja taidan selittää pikkasen liian yksityiskohtaisesti, mut antaa mennä. hypätkää seuraavaan tarinaan jos kyllästyttää :sunglasses: ), niin tää tohtori totes heti että läpät ja kaikki kunnossa, ei mitään bakteerikasvuston jälkiä. jaahans, jäi sitten kai arvoitukseksi mikä mulla oli… Sitten aloitin klinikalla taas korvaushoidon, nyt tietty xonella. niin kaikkein huvittavinta tässä jutussa mun mielestä on, että kerran siinä klinikan aulassa sit pohdittiin mun omahoitajan kanssa, et mikä ihme mulla mahtoi sit olla, niin vierestä hieman vanhempi, varmasti kaiken kokenut vanhan liiton äijä totesi että no tietenkin metkun lopettamisesta johtuva myrkytystila, joka todellakin on hengenvaarallinen, ja jatkoi selittäen miten metadoni kehossa toimii ja muuntuu (en ees muista) ja jatkoi sitten tyynesti lehden lukua :smiley: Musta se oli aika hupaisaa, kun ensin infektiolääkäri ja sydänlääkäri ja kaikki mahdolliset on mua kaks viikkoa tutkineet, niin sitten tää vanha veikkonen heittää ilmoille päivän selvän “diagnoosin”. Luota siis aina nistin tietouteen, se voittaa parhaimpienkin spesialistien arvailut :slight_smile:

huoh, kylläpä tää toimii… anteeksi siis turhan pitkä tarina. mutta opetuksena kaikille; ei kannata olla idiootti ja lopettaa metadonia kiukuspäissään seinään, siihen voi helpostikin kuolla :slight_smile:

^ Ei se mitään, mä ainakin jaksoin lukea alusta loppuun. :slight_smile:

Itse ollut kerran verenmyrkytyksen takia. Jätkäkaveri joutu siinä samalla, jotain samaa paskaa oltiin vedetty kummatkin. Tutkivat jätkän sydämen kun sillä ollut sydänlihaksentulehdus ammoisina aikoina nimenomaan siitä syystä, mitä yllä olevassa tarinassa tuli ilmi eli että bakteerit pesiytyy sinne sydänläppään ja sitten onki huonompi juttu. Ei sitä mieheltä mitään sieltä onneksi löytynyt mutta vähän kyllä säikähti, kun tärisi niin paljon ettei vesilasia pystynyt pitämään kädessä. Kuume jotain vähän vajaa 40. Baaaad.

[quote=“Hailioquel”]
^ Ei se mitään, mä ainakin jaksoin lukea alusta loppuun. :slight_smile:

• Kiitos, kiva hailioquel :slight_smile: :mrgreen:

Mutta, tai siis tää menee ehkä offtopiciks hiukan, mut ennenku esitän kysymykseni “Ekakokeilulle”, alustukseksi, että olen täällä vuosia sitte ollu eri nimellä ja irkkasin myös monta vuotta, mut kyllästyin kaikkiin huumejuttuihin ja koko kuvioon ja tein radikaaleja ratkaisuja, säästin pari kontaktia ja muuten siirryin takavasemmalle. Että vaikka tuossa lukee “miedosti panostava” ja tänään rekkasin itseni uudestaan tänne, ni oon siis doupannut yli kymmenen vuotta. aloitin vähän niinku vahingossa, olin kovii huumeit vastaan itseasias. Sit mulle annettiin piriä, ku olin ihan helvetin övereissä viinasta ja sauhusta. luulin rehellisesti et siinä on femman pami, en tienny et pirii ees voi olla tahnana, ni ex-mies nyökkäs ku yhel silmäl siristin et otanko ton mitä toi tyyppi tarjoo, ja se nyökkäs. vaik vittu tiesi mun kannan. no, enivei. ja sori, oon vieläki pireis, et selitän näköjään monen mutkan kautta… (puhun muutenki paljon kyl)No, sepäs olikin superihanaa samantien ja viikon päästä piikki käsivarres ja jumalauta, siinä se oli. Taivas <3 rakkaus <3 ja sil tiel ollaan, kaiken menettäneenä. Näin. siinä esittely mun aloituksista ja muista.

Ja nyt kysymyksiä “ekakokeilulle”… :slight_smile: en oo lukenu ku muutaman topicin täältä, joten en tiedä sun taustoja ym, mut siis oot selkeesti perehtyny aiheeseen ja et tunnu olevan täys taulapää kuitenkaan, ehkä oot nuorehko vielä…? mutta, miksi ihmeessä haluat aloittaa douppaamisen, vaikka sulla oiskin viehätystä asiaan? Oot varmasti lukenu täältä ja muualta monta surullista tarinaa ja miten kaikille loppupeleissä käy vitun huonosti ja harva kömpii huumemaailmasta enää “tavallisten ihmisten” kirjoihin. Miksi sä tahdot samaa itselles? moni aloittaa kokeilut juurikaan ottamatta selvää asioista, mut sä oot todella varmaan tietoinen mihin tää johtaa? Tähän väliin voin todeta etä tunnen vitusti huumeporukkaa ympäri suomea, ja mulla oli tasan kaksi YSTÄVÄÄ niistä piireistä. Toinen kuoli pari vuotta sitten, toinen viime viikolla. enää ei ole yhtäkään ihmistä johon voisin hiukkaakaan luottaa douppipiireis. tai keskustella, olla muutakin ku se, että kuka hyötyy eniten ja mistä ja kauheeta pelaamista, kusetusta,välistä vetämistä, kaikkee niin paskaa! ja sä haluut sitä elämää? älä vaan kuvittele, että viihdekäyttäjänä pysyt. huumeet vie. se on nähty. ja vanhaa nistiä ei ole. Peräänny hyvä mies. Älä aloita. Pelasta ittes.

Mä jouduin ilman droppeja lanssilla sairaalaan, olin mökillä ja pysähdyin täysin selvänä rantabaariin. Pyysin et saan laittaa takin takahuoneeseen koska mulla oli ase povarissa, join yhden oluen ja yksi akan piru näki sen aseen. Fillarilla kotio ja join kaksi erikois väkevää karhua kun poliisit ryntäs sisään, meikä putkaan ja sanoin että mun pitää saada lääkkeeni. 2*200mg neurotolia ja yksi kymppi pami. Panivat puhaltamaan ja promille oli joten ei mitään lääkkeitä, siinä sitten unohtu insuliinit ja kahdelta yöllä sain sydämeen flimmerin ja niin vietiin lanssilla sairaalaan jossa puhalsin 0.1 Poliisit kuvas mun aseet, yli sata kpl.

Mua ei olisi saanut viedä putkaan kun ei ollut mitään syytä, kaikki aseet oli OK mutta meinasin kuolla ku en saanut laillisia huumeitani kuten poliisit sanoi. Keissi on vielä kesken mutta yksi ei saakkaan ylikonstaapelin virkaa ja palkka ei sitten nouse.

Kyllä ne “huumeet” vaan pitää syödä ja insuliini vaan pistää. Tuo promille johtui siitä että juuri hörppäsin viimeiset kaljat kun poliisit luotiliivit päällä kolkutti oveen.

Voi ny helvetti, älkää kukaan ottako itseenne, olen hyvin ärtyneellä päällä. :imp:

Ihan ekaksikin, ekakoikeilu, sä et todellakaan tule saamaan psykiatrilta mitä huvittaa. (Koska psyk.sairaanhoitajat ei mitään pkv-lääkkeitä muutenkaan kirjoittele.) Ensinnäkin siksi, koska eka vaihtoehto, jota tarjotaan, on SSRI:t. Tokaksi, jos sä olet myöntänyt sairaalassa hakeneeesi moisista mömmöistä päihtymystilaa, niin se lukee potilastiedoissasi. Voit sanoa goodbyet suosiolla PKV-lääkkeille vähäksi aikaa. Jos niitä onnistutkin repimään, niin tod.näk apteekkisopimuksen kanssa sitten. Kolmanneksi, eka rauhoittava, jota ne tarjoaa on Opamox. Ei minkäännäköistä viihdearvoa saati sitten anksiolyyttisiä vaikutuksia. IMHO. Ellet sitten käsitä viihteeksi sitä, että nukahdat kesken illan. :unamused: Mä sain ravata psykiatrilla useamman kerran ennen kuin sain edes sitä Opamoxia 15 mg. Diapamia sain vasta, kun yritin kahdesti kuukauden sisään tappaa itseni, kun en kestänyt enää ahdistuneisuutta. Pamitkin on mulla iteroituna. 10 kpl/viikko. Voxraankin mulla on resepti, mutta vaati lääkekokeilut ekaksi Mirtazapinilla, Ketipinorilla, Cipralexilla ja Sepramilla. Mun eka unilääke taasen oli Imovane, joka on ihan paska lääke sekin, sitä mä sain ekan kerran osastolta. Stilnoctit ja Tenoxit tuli vasta, kun olin käynyt kaksi vuotta hoidossa ja nekin osastolta, kun näkivät omin silmin, että en ihan oikeasti nuku. Ei se niin mee, että sä käppäilet psykiatrin vastaanotolle ja se on sulle heti ekana avokätisesti tarjoamassa sua tuntematta pameja, rivoja ja dorkajumeja tai Concertaa ja Voxraa. :laughing: Sori nyt vaan.

Mun mielestä sun sekoilussa oikeasti oli kuolemanvaara. Yksinään Voxran takia. Subu on opiaatteihin perustuva lääke, se + bentsot ja alkoholi saattavat aiheuttaa hengityslaman > kuolema. Voxra taasen aiheuttaa niitä aiemmin mainitsemiani kouristelukohtauksia, joissa tosiaan on kuolemanriski. Sitten vielä otetaan huomioon, että vedit sekaisin noin paljon eri aineita, niin kyllä sä todella ison riskin olet ottanut. Hyvä, jos kuitenkin opit jotain, mikäli mielit jatkossakin porskuttaa eteenpäin, etkä toivo viikatemiehen hakevan sua vielä vähään aikaan.

Mulle tuli jotenkn sellainen mielikuva, että pidät tätä “meikäläisten” maailmaa jotenkin hienona? Miksi ihmeessä? Miksi pitää olla 100% nisti, jos lähtee huumeksia kokeilemaan? Mä en edes luokittele itseäni miksikään nistiksi, vaikka terveydenhuoltohenkilöstö katsookin minut mielenterveysongelmaisen ohella päihdyttävien aineiden haittakäyttäjäksi. Mun käyttöni on melko satunnaista, mutta siitä huolimatta, kuten Magnolia tuossa kuvasikin, oon tajunnut, että ei tällaisissa piireissä ole kehenkään luottamista. Ihminen kadottaa ihmisyytensä, toiset ovat vaan välineitä huumeidenkäytön edistämiseksi. Näin enimmäkseen. Yksikään nistikaveri ei ota muhun yhteyttä, paitsi jos haluavat vetoseuraa tai epätoivoisesti kitkuissaan tiedustelevat sattuisinko tietämään mistää saa ainetta X tai omaamaan ainetta Y. Lopulta kaikki normaalit ihmiset kaikkoaa ja enää ei ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin huumeet. Se on aika yksinäistä elämää se.

En mä epäile, ettetkö ois voinut kokea kovia elämässäsi, mutta miksi juuri nyt, noin “vanhana” haluat vielä sotkea mukaan huumeet? En mä ainakaan perkele suunnitellut alkavani nistiksi ja mt-ongelmaiseksi, kun elämä alkoi potkia päähän. Se oli vaan onnettomien sattumusten sarjaa, ei mitenkään suunniteltua.

Mitään hienoa tässä ei mun mielestä ole. Musta on aika surullista olla alle 30v, eläköitynyt, 30 mg Opamoxia ja kännit ei tod.näk tuntuis mulla mitenkään erityisesti, useinkin otan 10 mg pamia alle, jos lähden baariin (koska olen niin ahdistunut yleensä ihmisjoukoissa, että pelkkä känni ei edes tapa ahdistusta tai pahimmassa tapauksessa jopa buustaa sitä), enkä silti menetä muistia tai mitään muutakaan ihmeellistä. Musta tää on kaikenkaikkiaan vaan tosi epätoivoista, surullista ja kurjaa. Ei musta tässä ole ainakaan mitään kehumisen arvoista, vaikka voinkin vedellä tollasia komboja ilman sen kummempia, kyllä mä kestän aikamoiset kombotukset kokooni nähden, mutta en mä niillä jaksa alkaa kehuskelemaan, koska siinä ei vaan yksinkertaisesti oo mitään hohtoa.